Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat we het in tegenstelling tot Union ook gewoon laten gebeuren, hebben daar minutenlang de bal.Waarom konden die dat niet tegen Union![]()
Omdat Union die gasten gewoon opvangt terwijl wij ze laten lopen en enkel kamikaze voetbal kunnen spelen. Volgende week is het al gespeeldWaarom konden die dat niet tegen Union![]()

Lijkt op niet veel idd. Hij was goed bezig en mocht dan plots niet meer spelen wat ik vreemd vond, maar nu snap ik het.Diakhon fking hell trapt meer naast de bal dan op de bal.
Gohja, die jongen had vertrouwensprobleem, komt er in, speelt geweldig in CL, valt weer naast het team en valt nu koud in na 25 min. Niet onlogisch dat het niet direct lukt, anderzijds komt hij wel in kansvolle situaties. Ik zie hem in de tweede helft nog wel uitpakken met goal of assist.Diakhon aub e jong…hoe slecht kan je invallen?
Je krijgt wat je wil. Vetlesen voor Diakhon. Ik vind dat onbegrijpelijkik wil Diakhon echt niet meer zien in de tweede helft. Is echt van het slechtste wat ik al gezien heb bij ons de laatste jaren. 0 kansen in 45 minuten voetballen zeg..
Je moet deze winnen en volgende week minstens gelijk spelen vrees ik.Deze achterstand omdraaien of volgende week winnen op Union… kies maar Club maar 1 vd 2 zal moeten om kampioen te worden
Onbegrijpelijk? Geen tijd voor extra kansen nu hoor. Hij was met ruime voorsprong de slechtste man op het veld, desnoods ging ik hem zelf van het veld gaan halen.Je krijgt wat je wil. Vetlesen voor Diakhon. Ik vind dat onbegrijpelijk