Jupiler Pro League 2025-2026

En zelfs niet onverdiend, same old club weer, nauwelijk iets laten zien. Verdedigend toch weinig weerwerk bij die goal.

Toch serieuze tegenslag dit. De knie van Sabbe vrees ik voor als je de beelden ziet, maar ik had toch niet verwacht dat Forbs ook uit ging zijn. :(

Elk moment kan er afgefloten worden en maar blijven breien... das vragen om af te doen fluiten he. Krijg ik het echt van.

ik wil Diakhon echt niet meer zien in de tweede helft. Is echt van het slechtste wat ik al gezien heb bij ons de laatste jaren. 0 kansen in 45 minuten voetballen zeg..

Diakhon aub e jong…hoe slecht kan je invallen?
Gohja, die jongen had vertrouwensprobleem, komt er in, speelt geweldig in CL, valt weer naast het team en valt nu koud in na 25 min. Niet onlogisch dat het niet direct lukt, anderzijds komt hij wel in kansvolle situaties. Ik zie hem in de tweede helft nog wel uitpakken met goal of assist.

Iedereen vergeet precies die bal die Tresoldi eigenlijk gewoon moet maken? Dan staat het gewoon 1-0 en is er niks aan de hand, want tot aan de tegengoal was het echt zo slecht nog niet.

Deze achterstand omdraaien of volgende week winnen op Union… kies maar Club maar 1 vd 2 zal moeten om kampioen te worden

Diakhon er al af... Zo ga je die jongen zijn vertrouwen wel helemaal kapot maken. Maar ik begrijp het wel, al zou ik hem nog 10 minuten gegeven hebben.

Terug
Bovenaan