Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik wil Diakhon echt niet meer zien in de tweede helft. Is echt van het slechtste wat ik al gezien heb bij ons de laatste jaren. 0 kansen in 45 minuten voetballen zeg..
Gohja, die jongen had vertrouwensprobleem, komt er in, speelt geweldig in CL, valt weer naast het team en valt nu koud in na 25 min. Niet onlogisch dat het niet direct lukt, anderzijds komt hij wel in kansvolle situaties. Ik zie hem in de tweede helft nog wel uitpakken met goal of assist.
Iedereen vergeet precies die bal die Tresoldi eigenlijk gewoon moet maken? Dan staat het gewoon 1-0 en is er niks aan de hand, want tot aan de tegengoal was het echt zo slecht nog niet.
ik wil Diakhon echt niet meer zien in de tweede helft. Is echt van het slechtste wat ik al gezien heb bij ons de laatste jaren. 0 kansen in 45 minuten voetballen zeg..
Diakhon er al af... Zo ga je die jongen zijn vertrouwen wel helemaal kapot maken. Maar ik begrijp het wel, al zou ik hem nog 10 minuten gegeven hebben.
Onbegrijpelijk? Geen tijd voor extra kansen nu hoor. Hij was met ruime voorsprong de slechtste man op het veld, desnoods ging ik hem zelf van het veld gaan halen.