Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat staat Siquet daar dan nog te doen? Die speelt nog 5 niveaus onder wat Diakhon daarnet liet zien.Onbegrijpelijk? Geen tijd voor extra kansen nu hoor. Hij was met ruime voorsprong de slechtste man op het veld, desnoods ging ik hem zelf van het veld gaan halen.
Zo lijkt het wel. Als die goeie beter is dan de slechte slecht is worden we kampioen!Gaan we vanaf nu tellens 1 goede en 1 slechte helft spelen?
We hebben die goal gemaakt, maar ik zou nog niet van een goede 2de helft spreken. Stvv doet nu ook niet onder.Gaan we vanaf nu tellens 1 goede en 1 slechte helft spelen?
Die is wat mij betreft de volgende inderdaad.Wat staat Siquet daar dan nog te doen? Die speelt nog 5 niveaus onder wat Diakhon daarnet liet zien.
Er was wel een var check hoor, het spel ging gewoon nog een minuut door ondertussen. Persoonlijk vind ik dat ook onzinpenalties, maar we hebben er zelf al een paar tegengekregen op die manier, dus dubbel gevoel.Is gewoon penalty gewoon. Hoezo niet eens een var check?
Onzin inderdaad, maar volgens die belachelijke regels 200 procent penalty.Er was wel een var check hoor, het spel ging gewoon nog een minuut door ondertussen. Persoonlijk vind ik dat ook onzinpenalties, maar we hebben er zelf al een paar tegengekregen op die manier, dus dubbel gevoel.
Of laten gelijkkomen en dan laatste minuut weer op voorsprong komen. Is mij allemaal gelijk, zolang we de 3e punten maar pakken.En nu vasthouden of voorsprong vergroten aub.