Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lelijke eigenschap idd.Tzolis makker, stopt daar eens mee. Iedereen ziet het aankomen..
Probeert eens gewoon op uw benen te blijven staan.![]()
Enige dat ik me kan bedenken is dat er teveel lof wordt gegeven door de media, denk dat je bij elke ploeg wel wat fans hebt lopen die de "beste" van de tegenpartij proberen te raken. Ik vind de hype er rond nu ook wel overdreven, maar die jongen heeft volgens mij nog nooit iets gedaan om uitgefloten te worden, dus iets anders kan ik me niet bedenken.Ik lees hier en daar dat De Cat is uitgefloten.
Waarom in godsnaam?
Als de tegenstander je begint uit te fluiten, dan ben je meestal goed bezig, meer moet je daar niet achter zoeken. Het feit dat hij als enige werd uitgefloten ligt dus niet aan hem maar wel aan de rest van de ploeg helaas.Ik lees hier en daar dat De Cat is uitgefloten.
Waarom in godsnaam?
Hij was toch gewoon onzichtbaar vandaag?Als de tegenstander je begint uit te fluiten, dan ben je meestal goed bezig, meer moet je daar niet achter zoeken. Het feit dat hij als enige werd uitgefloten ligt dus niet aan hem maar wel aan de rest van de ploeg helaas.