Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op Antwerp was dat geen penalty.Het arbitrage in de palyoffs ging beter zijn.
Na de flater op Antwerp dat var en scheids het oneens zijn, nu geen var in union. Dan vraagt een mens zich af waarom veel meer buitenlands voetbal begint te zien en belgische matchen skipt.
Valt over te discussieren. Ik typ dan ook dat ref en var het niet eens zijn. Hij werd naar het scherm geroepen voor een clear error, dat is al armtierig genoegOp Antwerp was dat geen penalty.
Het is wel van moeten, maar ik zie jullie wel een rustige middag hebben met uiteindelijk een droge 3-0. Zeker nu Vanaken goed heeft kunnen rusten.We zijn op ons sterkst vandaag denk ik. Hopelijk vanaf minuut 1 ook de mentaliteit tonen. Een statement maken dat we die titel willen en verdienen.
Ja het is echt wel van moeten. Verliezen en het is wel voorbij denk ik. Tenzij we 6/6 pakken in de duels tegen Union maar dat zie ik niet gebeuren als we van Anderlecht niet winnen vandaag.Het is wel van moeten, maar ik zie jullie wel een rustige middag hebben met uiteindelijk een droge 3-0. Zeker nu Vanaken goed heeft kunnen rusten.
Met die opstelling zou ik zelfs minstens 4-0 zeggen!Ja het is echt wel van moeten. Verliezen en het is wel voorbij denk ik. Tenzij we 6/6 pakken in de duels tegen Union maar dat zie ik niet gebeuren als we van Anderlecht niet winnen vandaag.
Droge 3-0 zie ik niet gebeuren. Vorige matchen ging het ook niet zoals vooraf gedacht.
Edit: Hey start! Misschien toch 3-0
Rare keuze van Taravel. Hey, Bertaccini, Sardella
zeer aanvallende rsca opstelling, eens benieuwd, maar 0 excuses voor ons: op ons sterkst en thuisMet die opstelling zou ik zelfs minstens 4-0 zeggen!