Jupiler Pro League 2025-2026

Op het weinige beeldmateriaal dat ik heb gezien, leek me dit toch ook een 100% penalty. Raar dat het eens Burgess niet was die met zoiets weg komt

Arm België als een ploeg als Union serieuze kans maakt om kampioen te spelen, afbraakvoetbal eerste klas.

Buiten Club Brugge is er ook echt niemand meer die wat weerwerk geeft. Ik hoop toch echt dat we volgend jaar wat meer een STVV, Genk-stijl voetbal mogen aanschouwen ipv het catenaccio dat Antwerp, Dender en vooral Union elke week brengen.

Laatst bewerkt:
Het arbitrage in de palyoffs ging beter zijn.
Na de flater op Antwerp dat var en scheids het oneens zijn, nu geen var in union. Dan vraagt een mens zich af waarom veel meer buitenlands voetbal begint te zien en belgische matchen skipt.

Mannekes lief, de scheids staat er nog geen 10 meter vanaf en zijn zicht wordt niet gehinderd. Eerste klasse onwaardig.

Het arbitrage in de palyoffs ging beter zijn.
Na de flater op Antwerp dat var en scheids het oneens zijn, nu geen var in union. Dan vraagt een mens zich af waarom veel meer buitenlands voetbal begint te zien en belgische matchen skipt.
Op Antwerp was dat geen penalty.

Het is wel van moeten, maar ik zie jullie wel een rustige middag hebben met uiteindelijk een droge 3-0. Zeker nu Vanaken goed heeft kunnen rusten.
Ja het is echt wel van moeten. Verliezen en het is wel voorbij denk ik. Tenzij we 6/6 pakken in de duels tegen Union maar dat zie ik niet gebeuren als we van Anderlecht niet winnen vandaag.

Droge 3-0 zie ik niet gebeuren. Vorige matchen ging het ook niet zoals vooraf gedacht.

Edit: Hey start! Misschien toch 3-0
Rare keuze van Taravel. Hey, Bertaccini, Sardella

Laatst bewerkt:
Ja het is echt wel van moeten. Verliezen en het is wel voorbij denk ik. Tenzij we 6/6 pakken in de duels tegen Union maar dat zie ik niet gebeuren als we van Anderlecht niet winnen vandaag.

Droge 3-0 zie ik niet gebeuren. Vorige matchen ging het ook niet zoals vooraf gedacht.

Edit: Hey start! Misschien toch 3-0
Rare keuze van Taravel. Hey, Bertaccini, Sardella
Met die opstelling zou ik zelfs minstens 4-0 zeggen!

Efkes schieten zegt hij. :D

De statistieken zijn ook wel veelzeggend, die 1-0 is eigenlijk veel te weinig.

Terug
Bovenaan