Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze konden ons record van meeste tegengoals van vorig seizoen verbreken.Echt jammer voor Genk, hadden PO1 toch mooier gemaakt denk ik.
moeilijk wel.Ze konden ons record van meeste tegengoals van vorig seizoen verbreken.
TrueZe konden ons record van meeste tegengoals van vorig seizoen verbreken.
Als je Union vanavond weer ziet spelen opVeel gaan we in PO1 toch niet kunnen doen, alles op de Bekerfinale.
Stvv zal nog een terugval hebben en Gent wordt echt geen 4e.Die top zes zal gewoon blijven staan tot op het einde denk ik..
Ik zou po2 als hayen ook gewoon gebruiken om jeugdspelers te zien spelen, als ge denkt dat we met deze ploeg PO2 gaan winnen.. hahaKun je toch beter Brughmans zetten? Slechter gaat die het toch niet doen ?? Ben je ten minste nog een jeugd product aan het opleiden
Ze worden dus 3de bedoel je? Het is niet dat KVM of Anderlecht zo goed spelen op dit momentStvv zal nog een terugval hebben en Gent wordt echt geen 4e.
Dat is zo maar op 1 match kan alles.Als je Union vanavond weer ziet spelen op
Stvv dan zou ik niet te hard hopen
Wat? Vandenbroeck is de beste trainer die we in jaren hebben gehad. Neem het van mij aan dat we een heel lange tijd geen betere trainer gaan vinden. Sven heeft ons eindelijk weer voetbal laten zien, hoe lang was dat al geleden?Play-Offs Down
Maja ze moesten die trainer al veeeel vroeger buiten gegooid hebben
Eigen schuld…
Voor mij is Genk toch meer loser dan Anderlecht zelfd. Genk had gewoon een zeer goede kern waar quasi iedereen top 3 in zag. Voor men eigen ploeg Antwerp zeer teleurstellend. Over heel het seizoen veel te wisselvallig en nu al weken niets laten zien.Antwerp en ook Anderlecht ondanks hun PO I toch de 2 loserploegen van het seizoen imho.
ik ben absoluut niet zeker. STVV de laatste matchen idd een beetje aan't bezwijken onder de druk, dus ik zie ze wel moeite hebben in PO1.Stvv zal nog een terugval hebben en Gent wordt echt geen 4e.