Jupiler Pro League 2025-2026

Nu gaan ze het al gratis uitzenden. Als betalende abonnee zou ik toch 2 keer nadenken volgend seizoen. Eerst nieuwe mensen aantrekken die tot het einde van het seizoen maar de helft moeten betalen en nu zelf gratis uitzenden. Betaal er maar voor. Dit laat toch allemaal zien wat voor een grap die firma is. Die goochelen wekelijks met nieuwe bedragen

Nu gaan ze het al gratis uitzenden. Als betalende abonnee zou ik toch 2 keer nadenken volgend seizoen. Eerst nieuwe mensen aantrekken die tot het einde van het seizoen maar de helft moeten betalen en nu zelf gratis uitzenden. Betaal er maar voor. Dit laat toch allemaal zien wat voor een grap die firma is. Die goochelen wekelijks met nieuwe bedragen
Ze zenden de multilive gratis uit; dat heeft Play Sports ook zo vaak gedaan.
Als fan wil je toch je eigen ploeg bekijken. Dus waar gaat dit over?
Niet kappen om te kappen.

Ze zenden de multilive gratis uit; dat heeft Play Sports ook zo vaak gedaan.
Als fan wil je toch je eigen ploeg bekijken. Dus waar gaat dit over?
Niet kappen om te kappen.
Ik keek vroeger liever van match naar match die laatste speeldag, zelf beslissen welke match waar het spannend was. Via Play sports was dat heel simpel ; zapte je gewoon 1 zender verder. In hun app is dat onmogelijk. Als er veel wedstrijden gelijktijdig zijn, is dat toch echt een manko in hun app.

Als je nu intekent bij hen, betaal je 49 euro tot 31/07. Als abonnee betaal je 4 keer 19,99 euro voor dezelfde periode ( als je later intekende zelf 4 keer 25 euro). Dat is toch je eigen betalende klanten tegen de borst stoten. In mijn ogen zegt dit vooral hoe weinig betalende klanten ze hebben en hoe diep ze moeten gaan om toch een beetje geld te kunnen recupereren

Interessante opinie van Frank Boeckx over KVM - RSCA -> het komt RSCA goed uit dat ze verloren want zo schakelen ze 2 directe concurrenten voor Europees voetbal uit, Standard en Genk, waartegen ze het lastiger hebben dan tegen KVM en Gent.

Weinig geloofwaardig als je de match zelf gezien hebt want rsca had evengoed kunnen winnen.

Nu ja, Boeckx is ook het soort analist waarvan er jammer genoeg te veel zijn.

Ik keek vroeger liever van match naar match die laatste speeldag, zelf beslissen welke match waar het spannend was. Via Play sports was dat heel simpel ; zapte je gewoon 1 zender verder. In hun app is dat onmogelijk. Als er veel wedstrijden gelijktijdig zijn, is dat toch echt een manko in hun app.

Als je nu intekent bij hen, betaal je 49 euro tot 31/07. Als abonnee betaal je 4 keer 19,99 euro voor dezelfde periode ( als je later intekende zelf 4 keer 25 euro). Dat is toch je eigen betalende klanten tegen de borst stoten. In mijn ogen zegt dit vooral hoe weinig betalende klanten ze hebben en hoe diep ze moeten gaan om toch een beetje geld te kunnen recupereren
Ik heb dat van die 50 euro gisteren ook gezien :laugh: Da's toch echt een dikke fuckyou naar al degene die al een abonnement hebben.

Nu, mij niet gelaten hoor. Ik was al aan het wachten op zoiets, dus komt mij goed uit.

Ik heb dat van die 50 euro gisteren ook gezien :laugh: Da's toch echt een dikke fuckyou naar al degene die al een abonnement hebben.

Nu, mij niet gelaten hoor. Ik was al aan het wachten op zoiets, dus komt mij goed uit.
Wilt zeggen dat elke betalende klant voor deze actie gewoon te veel betaalt he. Ben al een heel jaar niet aan het kijken via hen, en ga dat voor die 50 euro ook niet meer doen.

Social media van DAZN staat wel vol reacties van mensen die betalen en vragen of zij nu ook korting krijgen :laugh:

Kunt ge DAZN eigenlijk delen? Allé, ik dacht van wel. Maar kan iemand dat bevestigen?
Ik heb kameraden die 1 account hebben en dat delen met 1 iemand, die kunnen gelijktijdig kijken met 2 op hetzelfde account op een andere locatie. Die betalen elk de helft van zo een abo. En ik ken er ook waar dit niet werkt. Dus geen idee waarom dat bij de ene wel is en bij de andere niet

Interessante opinie van Frank Boeckx over KVM - RSCA -> het komt RSCA goed uit dat ze verloren want zo schakelen ze 2 directe concurrenten voor Europees voetbal uit, Standard en Genk, waartegen ze het lastiger hebben dan tegen KVM en Gent.

Weinig geloofwaardig als je de match zelf gezien hebt want rsca had evengoed kunnen winnen.

Nu ja, Boeckx is ook het soort analist waarvan er jammer genoeg te veel zijn.
Waarom zouden ze dat doen. Als ze nu 4de eindigen, moeten ze wss PO finale spelen tegen Genk. Een ploeg dat hun niet ligt. Dan halen ze ook geen Europees

Waarom zouden ze dat doen. Als ze nu 4de eindigen, moeten ze wss PO finale spelen tegen Genk. Een ploeg dat hun niet ligt. Dan halen ze ook geen Europees
In het geval het niet via de beker lukt, en Union in de top2 eindigt, dan speelt de 5e van PO1 de PO finale.

Ja dat weet ik, maar dat is ook een plaats die Anderlecht zomaar kan hebben indien ze PO1 halen.
Als je het weet, waarom schrijf je het dan fout?

Jij vindt dat aanhoudend wentelen in fatalisme wss erg leuk, of het bezorgt je de nodige aandacht, maar verder is er niemand echt mee gebaat.

Als je het weet, waarom schrijf je het dan fout?

Jij vindt dat aanhoudend wentelen in fatalisme wss erg leuk, of het bezorgt je de nodige aandacht, maar verder is er niemand echt mee gebaat.
Ik ben niet mee. Het maakt toch niet uit op welke plaats ze komen. Het gaat er toch over dat Boeckx zegt dat Anderlecht bewust heeft verloren om Genk eruit te krijgen omdat die ploeg hen niet ligt om Europees te halen. Maar dat is toch geen oplossing als je weet dat er ook een grote kans is dat je daar nog tegen moet spelen als je de PO finale haalt? Dat is net mijn punt

Ik ben niet mee. Het maakt toch niet uit op welke plaats ze komen.
En waarom exact maakt dat niet uit? De verdeling van de tickets baseert zich enkel op die ene parameter toch? 3e, 4e, of 5e, daar zitten toch grote verschillen tussen qua uitkomt?
Het gaat er toch over dat Boeckx zegt dat Anderlecht bewust heeft verloren om Genk eruit te krijgen omdat die ploeg hen niet ligt om Europees te halen. Maar dat is toch geen oplossing als je weet dat er ook een grote kans is dat je daar nog tegen moet spelen als je de PO finale haalt? Dat is net mijn punt
Ik heb dat vetgedrukte nergens gelezen, ook niet in de post van Spooky. Kan je de bron misschien delen?

Ik kan me inbeelden dat hij iets gezegd heeft in de trend van: mogelijk een geluk bij een ongeluk (verlies op KVM) is dat de kans groter is op ploegen in PO1 die Anderlecht beter liggen dan Standard of Genk.

Maar ik geloof nooit dat hij gezegd heeft dat ze bewust verloren hebben, of ook niet dat ze het wat laten hangen hebben om deze reden.

Vreemde conclusies maken jullie. Ben benieuwd naar de woorden waarop jullie zich baseren om die interpretatie aan vast te hangen.

En waarom exact maakt dat niet uit? De verdeling van de tickets baseert zich enkel op die ene parameter toch? 3e, 4e, of 5e, daar zitten toch grote verschillen tussen qua uitkomt?
Exact daarom dat het in mijn stelling nu niets uitmaakt omdat we totaal niet weten welke plaats die PO finale zal spelen. Het is dan ook geen feit bij mij maar een veronderstelling. Anderlecht kan 3des eindigen , maar evengoed 6de ( en zelfs nog naast PO1 grijpen nog). Union kan de beker winnen en kampioen spelen, maar evengoed de beker verliezen en derde eindigen. Te veel factoren die we nu niet weten, dus in deze veronderstelling maken de plaatsen niet uit. Het gaat er mij gewoon om dat er kans is dat ze tegen een Genk of Standard uitkomen buiten PO 1 om en dan evengoed naast Europees voetbal kunnen grijpen. Dus ik weerleg gewoon de stelling dat "het goed zou uitkomen dat Genk of Standard door Anderlecht in Po2 komen".

Ik heb nu voor die 50 euro ff dazn gepakt, ik moet gewoon zien voor 31/08 mijn abonnement op te zeggen om ervoor te zorgen dat ik er niet nog voor een jaar aan vast hang?

Ik heb dat vetgedrukte nergens gelezen, ook niet in de post van Spooky. Kan je de bron misschien delen?

Ik kan me inbeelden dat hij iets gezegd heeft in de trend van: mogelijk een geluk bij een ongeluk (verlies op KVM) is dat de kans groter is op ploegen in PO1 die Anderlecht beter liggen dan Standard of Genk.

Maar ik geloof nooit dat hij gezegd heeft dat ze bewust verloren hebben, of ook niet dat ze het wat laten hangen hebben om deze reden.

Vreemde conclusies maken jullie. Ben benieuwd naar de woorden waarop jullie zich baseren om die interpretatie aan vast te hangen.
Inderdaad -> hij zei in de HLN podcast dat ze bij het bestuur van rsca niet zo ontevreden zullen geweest zijn met de nederlaag aangezien dit Standard en Genk uitschakelde. Hij zei duidelijk dat de spelers hier vermoedelijk niet mee bezig zullen geweest zijn.

Ik heb nu voor die 50 euro ff dazn gepakt, ik moet gewoon zien voor 31/08 mijn abonnement op te zeggen om ervoor te zorgen dat ik er niet nog voor een jaar aan vast hang?
Best meteen terug opzeggen he, dan ben je gerust. Als je het vergeet , kloot je uzelf. Eenmaal ingetekend; moet je toch tot het einde van de periode betalen. Dus je kan meteen opzeggen

Het is dus niet zo dat als ik vandaag opzeg ik m'n toegang kwijt ben? Bij sommige abbo's is dat dus effectief... (wrs niet bij Dazn)

Terug
Bovenaan