Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cercle en dender spelen wel nog voor iets namelijk de punten voor de play downs. Nu als Cercle speelt als gisteren, mag je de drie punten al opschrijven. Hopelijk was dit de laatste match van Cinel want het was niet om aan te zien.Probleem is dat dender en Cercle voor niets meer spelen na de uitslagen vandaag. La Louviere speelt nog voor directe redding door die onverwachte 3 punten momenteel.
Ja ik had het gelezen dat die punten behouden bleven. Ik dacht dat die op 0 werden gezet. Sowieso zal vooral La Louviere er nu toch vol voor moeten gaan. Die kunnen zich nog rechtstreeks redden.Cercle en dender spelen wel nog voor iets namelijk de punten voor de play downs. Nu als Cercle speelt als gisteren, mag je de drie punten al opschrijven. Hopelijk was dit de laatste match van Cinel want het was niet om aan te zien.
Je moet je toch echt geen zorgen maken, verliezen thuis tegen Cercle gaan jullie echt niet doen, en Genk gaat al zeker geen 6 goals goedmaken op jullie. Er zijn al zotte dingen gebeurd, maar echt realistisch is het niet dat jullie er nog zouden naast grijpen.Ja ik had het gelezen dat die punten behouden bleven. Ik dacht dat die op 0 werden gezet. Sowieso zal vooral La Louviere er nu toch vol voor moeten gaan. Die kunnen zich nog rechtstreeks redden.
Cercle dat met 0-2 wint en Genk dat met 0-4 wint zou volstaan voor Genk neem ik aan? Kans is idd belachelijk klein, maar 'k heb al gekkere dingen gezien in het voetbalJe moet je toch echt geen zorgen maken, verliezen thuis tegen Cercle gaan jullie echt niet doen, en Genk gaat al zeker geen 6 goals goedmaken op jullie. Er zijn al zotte dingen gebeurd, maar echt realistisch is het niet dat jullie er nog zouden naast grijpen.

Cercle dat met 0-2 wint en Genk dat met 0-4 wint zou volstaan voor Genk neem ik aan? Kans is idd belachelijk klein, maar 'k heb al gekkere dingen gezien in het voetbal![]()
Zot hoe STVV gewoon nog steeds in stelling staat om de titel te challengen. De topschuttertabel in de JPL is wel om van te bleiten.
Ik wil de discussie over voor of tegen de playoffs niet opnieuw beginnen, maar dit toont wel dat Play Off 1 halen een prijs is. Als je meerder jaren 7e-8e wordt en dan eens een jaar net de top 6 haalt in een gewone colpetitie ga je de vreugde uitbarsting van gisteren niet zien. Dat was te vergelijken met de bekerfinale halen of zo.Eindelijk eens PO1.![]()
Jammer dat wij helaas (hoogstwaarschijnlijk) PO2 moeten gaan spelen tegen clubs als antwerp en standard, wordt n mens niet bepaald vrolijk van.
Degenen die fink het vertrouwen zijn blijven geven mogen direct buitengesmeten worden.
Wat n verloren seizoen is dit..
Snap niet hoe je dit kan zeggen als je onze resultaten tegen top6 ziet en die van Union.Zot hoe STVV gewoon nog steeds in stelling staat om de titel te challengen. De topschuttertabel in de JPL is wel om van te bleiten.
Dit seizoen toch iets meer zekerheid dat Club Brugge favoriet is imo. De enige ploeg die dit seizoen in de clutch boven zich uit kon stijgen. Union ook wel en goed seizoen gedraaid op vlak van kutmatchen binnenhalen. Toch ook een belangrijk aspect.
En zoals anderen zeggen: dit seizoen wel weinig mooi spel gezien. Alleen in de CL.
Kan goed zijn, ik hoop gewoon op een krachtige reactie van ons bestuur voor volgend seizoen, zeker met de centen die eraankomen voor el ouahdi en kos.Had Fink vroeger ontslaan en wie weet wie ge dan had gehad. Kijk eens hoe moeilijk Anderlecht het heeft/had voor een T1.
En ik geef Europees nog niet op. We zitten in een goede flow en dan kan nog wel iets. Al reken ik er niet op.
En allemaal geschorst op de laatste speeldag, valt idd niet opJe moet je toch echt geen zorgen maken, verliezen thuis tegen Cercle gaan jullie echt niet doen, en Genk gaat al zeker geen 6 goals goedmaken op jullie. Er zijn al zotte dingen gebeurd, maar echt realistisch is het niet dat jullie er nog zouden naast grijpen.
Wel opvallend hoeveel gele kaarten jullie gisteren wel niet pakken.
toch wel een risico dan, zijn die effectief allemaal geschorst? waren er 8 of zo hé?En allemaal geschorst op de laatste speeldag, valt idd niet op
Mja gewoon omdat dit seizoen een heel groot aantal topploegen falen. Anders was het zoals andere jaren; KVM in PO2. Dit seizoen is op dat vlak eerder uitzondering dat er 2 "mindere" teams in PO1 zitten. Voor mij zegt dit vooral heel veel over het niveau in België, wat dit seizoen echt zwak is algemeens gezienIk wil de discussie over voor of tegen de playoffs niet opnieuw beginnen, maar dit toont wel dat Play Off 1 halen een prijs is. Als je meerder jaren 7e-8e wordt en dan eens een jaar net de top 6 haalt in een gewone colpetitie ga je de vreugde uitbarsting van gisteren niet zien. Dat was te vergelijken met de bekerfinale halen of zo.
Nee Saliba en Bertacinni zijn geschorst. In geval van Bertaccini echt achterlijk want 2 keer geel wilt zeggen dat die 4de gele kaart ook overeind blijft staan. Dus volgende kaart opnieuw geschorst.toch wel een risico dan, zijn die effectief allemaal geschorst? waren er 8 of zo hé?
Coosemans ook bvb? dat lijkt mij enorm risico??
De kaarten worden toch op nul gezet bij aanvang van de PO's? Dus als Bertaccini door zijn dubbel geel volgende week geschorst is, begint hij gewoon met een propere lei aan de PO's.Nee Saliba en Bertacinni zijn geschorst. In geval van Bertaccini echt achterlijk want 2 keer geel wilt zeggen dat die 4de gele kaart ook overeind blijft staan. Dus volgende kaart opnieuw geschorst.
Saliba is zelf 2 matchen geschorst
lol, dat wist ik niet. Dan is het helemaal achterlijk om zo domme kaarten te pakken zoals zijn eersteDe kaarten worden toch op nul gezet bij aanvang van de PO's? Dus als Bertaccini door zijn dubbel geel volgende week geschorst is, begint hij gewoon met een propere lei aan de PO's.