Jupiler Pro League 2025-2026

Wat een fatalisme hier zeg, Club heeft toch nog steeds kwalitatief de sterkste kern van de competitie? Oké, ze pakken veel tegengoals en Leko is zeker niet de beste trainer, maar dat is een Hubert bij Union ook niet, die zijn toch ook niet zo indrukwekkend als vorig seizoen. Club staat nu drie punten achter op Union, in de playoffs is dat 1 wedstrijd beter doen en je staat gewoon aan de leiding. Club is voor mij toch nog steeds de favoriet (wat het ook aan zijn stand is verplicht).
We missen ook David Promise het ganse seizoen en we spelen echt geen goed voetbal gewoon.

Qua voetbal gaat het wel een kleine kampioen worden dit jaar imo. Enige mooie matchen die ik persoonlijk gezien heb waren die in de Champions League. In de JPL echt amper iets van deftig voetbal gezien.

amai, bij Standard wíllen ze precies niet scoren.

als ik mij niet vergis moeten wij volgend week enkel nog Genk vrezen dat over ons kan gaan?
als wij gelijk eindigen met Standard, hebben we allebei dezelfde resultaten: 12 gewonnen, 12 verloren, 6 gelijk? maar een veel beter doelsaldo

Laatst bewerkt:
amai, bij Standard wíllen ze precies niet scoren.

als ik mij niet vergis moeten wij volgend week enkel nog Genk vrezen dat over ons kan gaan?
als wij gelijk eindigen met Standard, hebben we allebei dezelfde resultaten: 12 gewonnen, 12 verloren, 6 gelijk? maar een veel beter doelsaldo
Ik hoop op Mechelen als we Po 1 halen, Genk ligt ons niet en staan veel te laag geklasseerd.
Te veel maanden weggesmeten met Fink.

Wat een fatalisme hier zeg, Club heeft toch nog steeds kwalitatief de sterkste kern van de competitie? Oké, ze pakken veel tegengoals en Leko is zeker niet de beste trainer, maar dat is een Hubert bij Union ook niet, die zijn toch ook niet zo indrukwekkend als vorig seizoen. Club staat nu drie punten achter op Union, in de playoffs is dat 1 wedstrijd beter doen en je staat gewoon aan de leiding. Club is voor mij toch nog steeds de favoriet (wat het ook aan zijn stand is verplicht).
Ben ik het toch ook mee eens hoor. Er wordt hier bij momenten toch overdreven pessimistisch gedaan.

Ik ga er toch nog altijd vanuit dat we er gaan staan in de play-offs, misschien nu niet met hetzelfde spelniveau als vorig jaar en het jaar ervoor, maar dat ook niet nodig zijn gezien de achterstand niet zo groot is en Union ook zeker niet hetzelfde gaat doen als vorig jaar (verwacht ik).

Terug
Bovenaan