Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen toch? 1 punt is voldoende, de rest pakt nooit 6 op 6.Verdiende overwinning voor Gent
We gaan weer naast PO1 grijpen![]()
Neen toch? 1 punt is voldoende, de rest pakt nooit 6 op 6.
Ik snap de ingesteldheid ook niet goed van Mechelen.
Buiten 10 min in de 1ste helft en 5 min na de goal nooit de intentie gehad om te komen voetballen.
1 punt was vandaag voldoende en jullie zaten nu al in een zetel.
Ja mss wel eerste half uur ja, tot de tegengoal. Maar ik mis echt wel de grinta (I know ja) om te winnen, de verbetenheid, alles is zo mak... Bah, dit is niet Club imoKvond die eerste helft eigenlijk echt wel goed, jammer dat we ons daar niet belonen. Die 2de helft was wel terug onder niveau
Naar wat ik hoor in de regio, lag die helemaal niet meer goed in de groep en kwamen er meer en meer klachten daarover.Vandenbroeck ontslagen bij Zulte, toch ook redelijk verrassend. Ok, resultaten laatste weken vallen wel tegen maar voetballend zat de mot daar toch niet in?
Vind ik ook wel -> Ze drukten rsca echt wel weg met mooi combinatievoetbal maar probleem zit gewoon in de defensie -> veel te gemakkelijke tegengoals. Lijkt me ook echt wel structureel te zijn want was onder Hayen ook al, op zich wel geen enkele reden om ons zorgen te maken vind ik.Club wou wel iemand halen he. Als Schulderup niet plots 2x scoort tegen Real en de held is voor kwaliticatie, stond 'ie wellicht ook gewoon in Brugge. Wat een transfer was dat geweest zeg.
Vraag is echter of dit het probleem zou oplossen. Probleem is toch vooral dat Club héél gemakkelijk goals weggeeft, en daar toch ook héél vaak zelf voor aan de basis ligt. Je hebt ook het gevoel dat quasi elke halve kans van de tegenstander in de JPL binnenvliegt.
En ook niet altijd efficiënt. Ik lees dat Club overwicht had, maar dat Anderlecht evenveel goede kansen had. De xG zegt toch heel iets anders. Club had eigenlijk dubbel zoveel moeten scoren als Anderlecht: 2.81 vs. 1.44. Is toch vooral Club die dan de zege laat liggen denk ik dan. En met zo een xG in een topper met druk, kan je toch ook moeilijk zeggen dat ze slecht waren... Ik lees daar vooral in dat ze met meer efficiëntie gewoon gewonnen hadden.
Waar ik me ook kan aan ergeren is dat ze geregeld wat mak overkomen. Denk dat dit wel zo is omdat ze grotendeels gemakkelijk "de betere ploeg" zijn, maar dit moet zich dan ook maar veel vaker vertalen in overwinningen (hetgeen niet het geval is vooral om voormelde redenen).
Dit seizoen gewoon al vaak dat we een dot van een kans krijgen tijdens een dominante periode in de match en het nalaten om te scoren. Tresoldi moet gewoon afwerken bij die eerste kans die hij krijgt, dat zei hij tijdens zijn interview zelf ook. Dan kan Anderlecht minder op de counter spelen en krijgen wij meer ruimte om te voetballen. Maar hij scoort niet en dan geven we het zelf weg.Club wou wel iemand halen he. Als Schulderup niet plots 2x scoort tegen Real en de held is voor kwaliticatie, stond 'ie wellicht ook gewoon in Brugge. Wat een transfer was dat geweest zeg.
Vraag is echter of dit het probleem zou oplossen. Probleem is toch vooral dat Club héél gemakkelijk goals weggeeft, en daar toch ook héél vaak zelf voor aan de basis ligt. Je hebt ook het gevoel dat quasi elke halve kans van de tegenstander in de JPL binnenvliegt.
En ook niet altijd efficiënt. Ik lees dat Club overwicht had, maar dat Anderlecht evenveel goede kansen had. De xG zegt toch heel iets anders. Club had eigenlijk dubbel zoveel moeten scoren als Anderlecht: 2.81 vs. 1.44. Is toch vooral Club die dan de zege laat liggen denk ik dan. En met zo een xG in een topper met druk, kan je toch ook moeilijk zeggen dat ze slecht waren... Ik lees daar vooral in dat ze met meer efficiëntie gewoon gewonnen hadden.
Waar ik me ook kan aan ergeren is dat ze geregeld wat mak overkomen. Denk dat dit wel zo is omdat ze grotendeels gemakkelijk "de betere ploeg" zijn, maar dit moet zich dan ook maar veel vaker vertalen in overwinningen (hetgeen niet het geval is vooral om voormelde redenen).
In de CL hebben we ook geen 70% balbezit en een ploeg zoals rsca of union die vooral/enkel op de counter loeren.In de CL spelen we veel directer en sneller.
Ollie Deschacht, u hier?De verdediging wordt toch echt wel dé uitdaging voor Club voor volgend jaar.
Mignolet die wellicht stopt (en Jackers die echt niet goed genoeg is als vervanger), Ordonez die quasi zeker vertrekt, ook Seys en Sabbe zijn mogelijke vertrekkers, Mechele toch vaak slordig én al 33 jaar,... vraag me echt af hoe ze dat gaan opvangen.
Tel daar ook nog Vanaken bij die er 34 zal zijn bij de start van het nieuwe seizoen... je hele (ervaren) centrale as valt weg.
Dat is een toch wel héél optimistiche blik op de zaken van Ollie -> Alsof Club plots middelmaat in de plaats van die 3 zal kopen?Ollie Deschacht, u hier?
![]()
Ik zou momenteel liever Jackers zien staan eigenlijk, Mignolet zag er gisteren toch echt niet goed uit.De verdediging wordt toch echt wel dé uitdaging voor Club voor volgend jaar.
Mignolet die wellicht stopt (en Jackers die echt niet goed genoeg is als vervanger), Ordonez die quasi zeker vertrekt, ook Seys en Sabbe zijn mogelijke vertrekkers, Mechele toch vaak slordig én al 33 jaar,... vraag me echt af hoe ze dat gaan opvangen.
Tel daar ook nog Vanaken bij die er 34 zal zijn bij de start van het nieuwe seizoen... je hele (ervaren) centrale as valt weg.