En dit geen geel van Diarra?
Heeft vorige week op exact dezelfde manier Gil van het veld gestampt en is er toen ook mee weggekomen. Handelsmerk precies.Twee knieen in de rug, geen kaart…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dit geen geel van Diarra?
Heeft vorige week op exact dezelfde manier Gil van het veld gestampt en is er toen ook mee weggekomen. Handelsmerk precies.Twee knieen in de rug, geen kaart…

Onze defensie heeft echt een complete rebuild nodig. Sabbe, Mechele, Seys, Siquet, Meijer. Vandaag nu niet de reden voor het puntenverlies maar een solide defensie is zo belangrijk.Echt zwaar pissed, hoe win je dit in godsnaam niet. Wat een flutmatch weer van ons, zo vechten tegen de bal en onze eigen nonchalance. 4/5 man houden en rest buiten, ik blijf erbij. Voor mij verliezen we hier gewoon de titel, niet per se door puntenverlies maar we bewijzen dat we dit doort matchen gewoon niet kunnen afmaken, 0 houden lukt nooit en 10 kansen nodig voor 1 goal. Zijn in principe dit soort matchen dat je krijgt in po1, ik zie ons ook niet winnen van Union, dus zie echt niet in hoe wij punten gaan inhalen, enige kans is door hun blessures.
Edit: en ja laatste weken ook al pak geluk gehad, dat blijft niet duren.
Beetje serieus blijven aub.Klopt helemaal.Wat is KV weer zwak, maar die penaltyfout wil ik nog eens zien
En volgens wij was het geen hoekschop die de 2-0 inluidde
ach, ons spel trekt ook op niks
Tgoch Anderlecht had echt ook wel kansen om de 1-3 te maken en dan verlies je gewoon. Een gelijkspel lijkt me gewoon een terecht uitslagEcht zwaar pissed, hoe win je dit in godsnaam niet. Wat een flutmatch weer van ons, zo vechten tegen de bal en onze eigen nonchalance. 4/5 man houden en rest buiten, ik blijf erbij. Voor mij verliezen we hier gewoon de titel, niet per se door puntenverlies maar we bewijzen dat we dit doort matchen gewoon niet kunnen afmaken, 0 houden lukt nooit en 10 kansen nodig voor 1 goal. Zijn in principe dit soort matchen dat je krijgt in po1, ik zie ons ook niet winnen van Union, dus zie echt niet in hoe wij punten gaan inhalen, enige kans is door hun blessures.
Edit: en ja laatste weken ook al pak geluk gehad, dat blijft niet duren.
Bij gevaarlijk spel moet je niet de tegenstander raken om toch een fout te maken. Geen scheidsrecherlijke dwaling dusWij worden hier toch zwaar benadeeld met een penalty die er geen is. Net zoals die corner. Scheidsrechterlijke dwalingen, en dure punten die we gaan verliezen.
Dan nog is het geen penalty. Een arbiter die zijn regels niet kent. Not doneBij gevaarlijk spel moet je niet de tegenstander raken om toch een fout te maken. Geen scheidsrecherlijke dwaling dus

Ah en waarom niet? Als volgens de VAR/ref Hong effectief geraakt wordt dan is het wel penaltyDan nog is het geen penalty. Een arbiter die zijn regels niet kent. Not done![]()
Gevaarlijk spel zonder contact = indirecte vrije trap afaikAh en waarom niet? Als volgens de VAR/ref Hong effectief geraakt wordt dan is het wel penalty
klopt, daarom dat ik er ook bij zeg dat indien de VAR/Ref beelden hebben dat de Hong effectief geraakt wordt dan is het penalty. Ik had dat idd bij mijn eerste reply moeten zettenGevaarlijk spel zonder contact = indirecte vrije trap afaik
Op beeld is duidelijk te zien dat Hong niet geraakt wordt. Dat de VAR stront in de ogen heeft is een ander verhaal.Ah en waarom niet? Als volgens de VAR/ref Hong effectief geraakt wordt dan is het wel penalty
we missen een type Vormer dat er terug wat meer goesting en lef in krijgt, gewoon veel te braaf en mak gespeeld vandaagTijdje terug waren Sabbe & Seys nog toekomstig RD-materiaal en nu zouden die opeens niet meer voldoen of wat?Beetje serieus blijven aub.
Individueel zijn die spelers meer dan prima om de titel mee te pakken, zelfs Siquet en Meijer zijn in principe goed genoeg om op de bank te hebben. Meijer kan in principe wel vervangen worden want die is veel te vaak geblesseerd.
Het collectief klikt gewoon niet in de competitie, da's al jaren zo en dat gaat niet opeens opgelost worden door wat spelers te vervangen want dat is door de jaren heen al genoeg gebeurd.