Jupiler Pro League 2025-2026

Elke ploeg die een beetje kan verdedigen en op de counter loert heeft een redelijke kans op punten tegen Club momenteel.
Is toch een ferm gemis in onze tactiek.

Een goed punt op bezoek bij Club nadat we enkele weken terug nog in zware crisis waren. Spijtig dat we die overwinning niet konden vasthouden maar voor een punt had ik op voorhand zeker getekend.

Echt zwaar pissed, hoe win je dit in godsnaam niet. Wat een flutmatch weer van ons, zo vechten tegen de bal en onze eigen nonchalance. 4/5 man houden en rest buiten, ik blijf erbij. Voor mij verliezen we hier gewoon de titel, niet per se door puntenverlies maar we bewijzen dat we dit doort matchen gewoon niet kunnen afmaken, 0 houden lukt nooit en 10 kansen nodig voor 1 goal. Zijn in principe dit soort matchen dat je krijgt in po1, ik zie ons ook niet winnen van Union, dus zie echt niet in hoe wij punten gaan inhalen, enige kans is door hun blessures.
Edit: en ja laatste weken ook al pak geluk gehad, dat blijft niet duren.

Echt zwaar pissed, hoe win je dit in godsnaam niet. Wat een flutmatch weer van ons, zo vechten tegen de bal en onze eigen nonchalance. 4/5 man houden en rest buiten, ik blijf erbij. Voor mij verliezen we hier gewoon de titel, niet per se door puntenverlies maar we bewijzen dat we dit doort matchen gewoon niet kunnen afmaken, 0 houden lukt nooit en 10 kansen nodig voor 1 goal. Zijn in principe dit soort matchen dat je krijgt in po1, ik zie ons ook niet winnen van Union, dus zie echt niet in hoe wij punten gaan inhalen, enige kans is door hun blessures.
Onze defensie heeft echt een complete rebuild nodig. Sabbe, Mechele, Seys, Siquet, Meijer. Vandaag nu niet de reden voor het puntenverlies maar een solide defensie is zo belangrijk.

Vanaken draait in mijn ogen ook een bleek jaar in de competitie. Onyedika heel nonchalant. Forbs een ongeleid projectiel + geen wisselmogelijkheden daar.

Tijdje terug waren Sabbe & Seys nog toekomstig RD-materiaal en nu zouden die opeens niet meer voldoen of wat? :laugh: Beetje serieus blijven aub.

Individueel zijn die spelers meer dan prima om de titel mee te pakken, zelfs Siquet en Meijer zijn in principe goed genoeg om op de bank te hebben. Meijer kan in principe wel vervangen worden want die is veel te vaak geblesseerd.

Het collectief klikt gewoon niet in de competitie, da's al jaren zo en dat gaat niet opeens opgelost worden door wat spelers te vervangen want dat is door de jaren heen al genoeg gebeurd.

Wat is KV weer zwak, maar die penaltyfout wil ik nog eens zien
En volgens mij was het geen hoekschop die de 2-0 inluidde
ach, ons spel trekt ook op niks

Laatst bewerkt:
Wat is KV weer zwak, maar die penaltyfout wil ik nog eens zien
En volgens wij was het geen hoekschop die de 2-0 inluidde
ach, ons spel trekt ook op niks
Klopt helemaal.
Geen strafschop en bal niet helemaal over de lijn.
Overduidelijk te zien waar ik zat, op dezelfde lijn van de grensrechter met de zon in mijn ogen.

Het mag eens meezitten, jammer dat het zo moet.

Strafschop voor gevaarlijk spel volgens Sporza. Vind ik raar, maar ik was juist een pint gaan halen dus zelf niet gezien.

Die corner heb ik ook mijn twijfels bij, tbf.

Tgoch Anderlecht had echt ook wel kansen om de 1-3 te maken en dan verlies je gewoon. Een gelijkspel lijkt me gewoon een terecht uitslag

Wij worden hier toch zwaar benadeeld met een penalty die er geen is. Net zoals die corner. Scheidsrechterlijke dwalingen, en dure punten die we gaan verliezen.

Wij worden hier toch zwaar benadeeld met een penalty die er geen is. Net zoals die corner. Scheidsrechterlijke dwalingen, en dure punten die we gaan verliezen.
Bij gevaarlijk spel moet je niet de tegenstander raken om toch een fout te maken. Geen scheidsrecherlijke dwaling dus

Tijdje terug waren Sabbe & Seys nog toekomstig RD-materiaal en nu zouden die opeens niet meer voldoen of wat? :laugh: Beetje serieus blijven aub.

Individueel zijn die spelers meer dan prima om de titel mee te pakken, zelfs Siquet en Meijer zijn in principe goed genoeg om op de bank te hebben. Meijer kan in principe wel vervangen worden want die is veel te vaak geblesseerd.

Het collectief klikt gewoon niet in de competitie, da's al jaren zo en dat gaat niet opeens opgelost worden door wat spelers te vervangen want dat is door de jaren heen al genoeg gebeurd.
we missen een type Vormer dat er terug wat meer goesting en lef in krijgt, gewoon veel te braaf en mak gespeeld vandaag

Terug
Bovenaan