Jupiler Pro League 2025-2026

Niet abnormaal hoor, da's om te vermijden dat uitsupporters last minute tickets kopen in de thuisvakken. Ge moet dus weken/maanden op voorhand al een account hebben bij de club.
Elk team werkt met roboticket hè. Dus dat maakt allemaal weinig uit. Ik heb bijvoorbeeld op de dag van de match een ticket gekocht in Genk voor de beker tegen Anderlecht. Al mijn gegevens waren daar automatisch ingevuld omdat ik al in het systeem sta bij zowel Anderlecht als Westerlo. Account op Genk heb ik de dag van de match aangemaakt. Was geen enkel probleem

Genkse harde kern toont hun gebrek aan verstand weer. Dit is dus echt enkel in het voordeel van Standard, hoe kon je hierop :laugh:

Verder Genk terug helemaal naar af. Afschuwelijk slechte eerste helft.

Bon, het ziet er zelfs naar uit dat er deze speeldag mogelijk geen enkele ploeg over Anderlecht gaat springen. Zou het dan toch kunnen dat de achtervolgers misschien niet zo fantastisch zijn als ge dacht? :)
Wij zijn ook niet fantastisch, dat is het probleem. Anders was po 1 al lang een zekerheid. We zouden vandaag een zaakje kunnen doen, dan weten we nu al hoe het afloopt

Wij zijn ook niet fantastisch, dat is het probleem. Anders was po 1 al lang een zekerheid. We zouden vandaag een zaakje kunnen doen, dan weten we nu al hoe het afloopt

Wat voor Anderlecht geldt, geldt letterlijk voor elke andere ploeg rond die 6e plaats. Die andere "top"ploegen staan nog onder Anderlecht voor een reden hé. Ze trekken echt allemaal op niets gewoon, en de middenmotors zijn in België gewoon sterker geworden.

Wat voor Anderlecht geldt, geldt letterlijk voor elke andere ploeg rond die 6e plaats. Die andere "top"ploegen staan nog onder Anderlecht voor een reden hé. Ze trekken echt allemaal op niets gewoon, en de middenmotors zijn in België gewoon sterker geworden.
Ja het enige verschil is dat de ploegen onder Anderlecht de laatste weken de gaten van 10 punten hebben dicht gefietst op Anderlecht. Dus iedereen pakt gewoon veel meer punten dan Anderlecht.

Ja het enige verschil is dat de ploegen onder Anderlecht de laatste weken de gaten van 10 punten hebben dicht gefietst op Anderlecht. Dus iedereen pakt gewoon veel meer punten dan Anderlecht.
Ja, en dat Anderlecht eerder op het seizoen dat gat van tien punten heeft gecreëerd vergeet ge gemakshalve. Dus niet iedereen pakt gewoon veel meer punten dan Anderlecht, anders stonden ze boven u. Het zal u verbazen, maar het zijn de punten over een heel seizoen die tellen, niet de punten van de eindsprint. :)

Ja, en dat Anderlecht eerder op het seizoen dat gat van tien punten heeft gecreëerd vergeet ge gemakshalve. Dus niet iedereen pakt gewoon veel meer punten dan Anderlecht, anders stonden ze boven u. Het zal u verbazen, maar het zijn de punten over een heel seizoen die tellen, niet de punten van de eindsprint. :)
Tuurlijk snap ik dat. Maar Anderlecht kan toch niet doordoen met hun 3 op 21 en po1 halen. Als ze dat nog weken doorzetten ..

We spelen nu op Waregem ( waar we laatste matchen steevast van verliezen), OHL ( waar we ook bijna nooit van winnen, zelf niet thuis) en dan naar Club. Dus nee ik heb er nog altijd 0 vertrouwen in.

Tuurlijk snap ik dat. Maar Anderlecht kan toch niet doordoen met hun 3 op 21 en po1 halen. Als ze dat nog weken doorzetten ..

We spelen nu op Waregem ( waar we laatste matchen steevast van verliezen), OHL ( waar we ook bijna nooit van winnen, zelf niet thuis) en dan naar Club. Dus nee ik heb er nog altijd 0 vertrouwen in.

Nee, maar dat geldt toch quasi voor elke ploeg daar? Enkel Genk was ietwat goed bezig de laatste weken (en daarvoor even rampzalig als Anderlecht) en kijk hoe die vandaag presteren (en ze hebben het moeilijkste schema). Er is geen vat op te krijgen.

Zulte is inderdaad een moeilijke uitwedstrijd op dit moment, maar wint ge, bent ge eigenlijk gewoon quasi zeker van PO1 imo. Dat kunnen vele andere teams niet zeggen.

Als ze dat nog weken doorzetten. Als de achtervolgers hun prestaties van vandaag nog weken doorzetten, moet ge u ook geen zorgen maken. Ziet ge hoe dat werkt? :)

Nu Anderlecht verliezen en Mechelen en Charleroi winnen. :lol:

Charleroi moet nog tegen Club en naar het moeilijke Waregem

Gent moet nog en tegen Genk en tegen Mechelen dus daar verliest altijd een concurrent punten

Genk moet bovenop nog tegen Union en de derby tegen Stvv

In principe heeft Standard het makkelijke programma maar die kunnen ook van iedereen verliezen

En Mechelen speelt zoals gezegd tegen Gent tegen ons en tegen Club

Het kan echt elke week alle kanten op, maar compleet kansloos is rsca toch niet voor PO1

Charleroi moet nog tegen Club en naar het moeilijke Waregem

Gent moet nog en tegen Genk en tegen Mechelen dus daar verliest altijd een concurrent punten

Genk moet bovenop nog tegen Union en de derby tegen Stvv

In principe heeft Standard het makkelijke programma maar die kunnen ook van iedereen verliezen

En Mechelen speelt zoals gezegd tegen Gent tegen ons en tegen Club

Het kan echt elke week alle kanten op, maar compleet kansloos is rsca toch niet voor PO1
Als Anderlecht de voorbije 7 matchen herhaalt en geen enkele keer wint, is het kansloos.

Terug
Bovenaan