Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Wild dat we hier maar 2 keer scoren vandaag.
Nu nog 5 min bibberen en wat corners toestaan
Nu nog 5 min bibberen en wat corners toestaan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We moeten echt matchen leren dood maken. Het is zoveel makkelijker voetballen danEnfin, kon evengoed 4-0 zijn, maar het blijft nerveus gedoe.
Dat lukt al heel lang niet meer en aan de trainer ligt het niet. Toch wel een opvallend fenomeen bij Club.We moeten echt matchen leren dood maken. Het is zoveel makkelijker voetballen dan
Vroeger was het imo wel meer omdat we de kansen niet bij elkaar gespeeld kregen. Deze match toch echt genoeg mogelijkheden gehad om te scoren.Dat lukt al heel lang niet meer en aan de trainer ligt het niet. Toch wel een opvallend fenomeen bij Club.
Idd, qua spel op zich weinig op aan te merken vandaag, zeker na een CL wedstrijd waar je vroeger geld kon inzetten op verlies. Maar wat er allemaal gemist wordt vooraan is wel niet normaal.Vroeger was het imo wel meer omdat we de kansen niet bij elkaar gespeeld kregen. Deze match toch echt genoeg mogelijkheden gehad om te scoren.
Volledig naar mijn verwachtingen de drie punten thuis gehouden!Wat denk je zelf?
Ik snap van waar je komt he, ik denk dat het de laatste twee jaar nog nooit eens heeft tegen gezeten, maar als je zelf al met 7 nederlagen staat voor het einde van de reguliere competitie dan moet je gewoon naar jezelf kijken en dan mag de tegenstander nog doen wat hij wil. Zelfs gisteren kon het weer prijs zijn als die verdwaalde penalty er ingaat.fucking Union, élke keer winnen die nog hun match helemaal op het einde. Grumbl.
Je kan online toch nog tickets krijgen. Volgens mij is dat zelf nooit uitverkocht daar.Toevallig hier supporters van Zulte, die nog tickets over hebben voor deze avond?
Alleen abonnementshouders kunnen kaarten kopenJe kan online toch nog tickets krijgen. Volgens mij is dat zelf nooit uitverkocht daar.

Amai das ook bizar. Zal wel zijn dat dat nooit uitverkocht is. Nuja bespaar je het geld. Anderlecht is dat niet waard , niet om aan te zien die ploegAlleen abonnementshouders kunnen kaarten kopen![]()

Op Beerschot kan niemand nog tickets kopen op wedstrijddag.Amai das ook bizar. Zal wel zijn dat dat nooit uitverkocht is. Nuja bespaar je het geld. Anderlecht is dat niet waard , niet om aan te zien die ploeg
Uitslag weet je ook al: 3-2 voor Waregem. Laatste 3 wedstrijden eindigde allemaal zo
Niet abnormaal hoor, da's om te vermijden dat uitsupporters last minute tickets kopen in de thuisvakken. Ge moet dus weken/maanden op voorhand al een account hebben bij de club.Amai das ook bizar. Zal wel zijn dat dat nooit uitverkocht is. Nuja bespaar je het geld. Anderlecht is dat niet waard , niet om aan te zien die ploeg
Uitslag weet je ook al: 3-2 voor Waregem. Laatste 3 wedstrijden eindigde allemaal zo