Jupiler Pro League 2025-2026

Hebben ze net laten zien.
Hey zijn schouder zat net verder
Als je de lijn op Sporza rustig bekijkt. Is de lijn getrokken halverwege de arm en niet op de schouder. Als die lijn doorgaat vanaf de schouder is het buitenspel

Bijlagen

• IMG_6379.jpeg
    IMG_6379.jpeg
    821,5 KB · Weergaven: 7
Llasana had toch geen duidelijke controle over de bal hè, die zat in duel en Genk wint daar de bal en schakelt meteen om.

En een blessure aan het hoofd (aangezicht) is toch match ff stilleggen voor verzorging?
Zou het kunnen, ik denk even luidop, dat de scheidsrechter de fase niet 100% correct heeft beoordeeld? Het is ook niet dat die van Genk hem geslagen heeft zoals ik hier al moest lezen en ook het bloed niet heeft gezien?

Zou het kunnen, ik denk even luidop, dat de scheidsrechter de fase niet 100% correct heeft beoordeeld? Het is ook niet dat die van Genk hem geslagen heeft zoals ik hier al moest lezen en ook het bloed niet heeft gezien?
Toen ik zei geslagen bedoelde ik uiteraard dat hij de wapperende arm van de Genk-speler tegen zijn gezicht heeft gekregen hé, geen vuistslag of iets dergelijk natuurlijk, dat leek me evident.

Kan dat de ref het niet ziet, is ook geen elleboogslag maar maakt zich wel heel breed en raakt het aangezicht daarbij.
Maar dan heb je wel een VAR die mag ingrijpen voor een voorafgaande fout in de opbouw.
Dat is gewoon de reden voor het invoeren van een VAR, maar hij roept de ref zelfs nie de om te kijken

Potential ‘clear and obvious error’ or ‘serious missed incident’ are:

a. Goal/no goal
attacking team offence in the build-up to or scoring of the goal (handball, foul, offside etc.)

Niet dat we hier ook maar moeten denken dat we aanspraak maken op iets hè. Genk is de enige ploeg met wat dreiging en die kansen creëert

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan