Een snelle goal langs één van beide kanten en het hek zou wel eens snel van de dam kunnen zijn.Nu, gezien de staat van zowel Anderlecht als Standard is de kans bijzonder klein als die match NIET wordt stilgelegd door een van beide legioenen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een snelle goal langs één van beide kanten en het hek zou wel eens snel van de dam kunnen zijn.Nu, gezien de staat van zowel Anderlecht als Standard is de kans bijzonder klein als die match NIET wordt stilgelegd door een van beide legioenen.
Proficiat, eindelijk wat stabiliteit.Hasi mag blijven. Dan kunnen we zondag weer een nederlaag opschrijven

Hopelijk een goei pandoering als ze zo slecht spelen als dit weekend. Dan gaan de ogen misschien openMisschien is het de bedoeling dat we Renard (en Hasi) gewoon in Luik kunnen laten dit weekend?
Het enige dat helpt als er geen visie is. Wat veel zegt over de “visie” van de mensen aan de top momenteel. Soms moet je gewoon eens door de “resultaten” heen kijken.Hopelijk een goei pandoering als ze zo slecht spelen als dit weekend. Dan gaan de ogen misschien open
Snapt ge niet, gewoon zuiver rood. En gewoon ook debiel, wat doet die daar zelfs..voetballers zitten toch raar ineen.
0,0 tegen in te brengen, en toch zijn er daar 2 van Cercle aan't discussieren met de ref.

Volgens mij een kansarme 0-0. Beide bang om te verliezen, want dan maken de bivak knuppels weer alles kapot.Nieuwkomer Diarra, een centrale verdediger die nota bene nog niet volledig fit werd geacht, start in de basis als linksback. Hasi gonna Hasi. Hopelijk winnen we straks niet per ongeluk zodat we er na vandaag vanaf zijn.
Nieuwkomer Diarra, een centrale verdediger die nota bene nog niet volledig fit werd geacht, start in de basis als linksback. Hasi gonna Hasi. Hopelijk winnen we straks niet per ongeluk zodat we er na vandaag vanaf zijn.
ik kijk al bijna meer uit naar deze match, dan naar die van ons![]()
De genadeslag voor Besnik Hasi: Standard wint Clasico met 2-0 en duwt Anderlecht nog dieper in miserie
Standard heeft <a href="https://www.hln.be/anderlecht/" target="_blank">Anderlecht</a> nog wat dieper in de miserie geduwd. De Rouches wonnen de ‘clasico’ met 2-0. Paars-wit blijft achter met twee op vijftien. Besnik Hasi staarde bij affluiten voor zich uit en trok meteen de kleedkamer in. Hij...www.hln.be
Dat wordt leuk deze middag, 'k zal toch proberen te kijken denk ik.![]()

Alleen jammer dat deze waarschijnlijk niet lang zal duren.ik kijk al bijna meer uit naar deze match, dan naar die van ons![]()

Nieuwkomer Diarra, een centrale verdediger die nota bene nog niet volledig fit werd geacht, start in de basis als linksback. Hasi gonna Hasi. Hopelijk winnen we straks niet per ongeluk zodat we er na vandaag vanaf zijn.
Volgens mij een kansarme 0-0. Beide bang om te verliezen, want dan maken de bivak knuppels weer alles kapot.
En idd ze gingen een CV halen. Staat nu weer op Lb. Zwakke match en direct afgeschreven. Hasi op zijn best
Dat die daar speelt is ok. Het gaat over het feit dat Renard een CV voorstelde. Nu blijkt dat ze een linksachter hebben gehaald, daar waar er spelers genoeg rondlopenNiet veel ambitie om mij te moeien met de Mauve interne keuken, maar van de vijf wedstrijden die hij dit seizoen bij Alaves gespeeld heeft waren er vier als linksachter. Bij Toulouse volgens wat ik kan terug vinden ook wel echt regelmatig daar gespeeld, dus zo vreemd lijkt het mij niet.
N'Diaye zit niet in de kern trouwens, lijkt mij dan eerder om een blessure te gaan.
Thans niet zo moeilijk om te vinden hoorIk zou wel willen kijken, maar wil geen geld geven aan dazn. En van streams heb ik geen kaas gegeten![]()

Het dak gaat eraf op Sclessin vanmiddag. Ik voorspel een Clasico als vanouds. Witseliaense toestanden.