Dr. Sheldon Cooper Well-known member 1 februari 2026 #3.541 Verdiende voorsprong. Verdedigend zag het er wel niet goed uit
Silence Well-known member 1 februari 2026 #3.543 Verdedigen voor dummies 2.0 Maar 1 ploeg met dreiging of drang naar voren
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 1 februari 2026 #3.545 Mannekes, Bertaccini. Die moet altijd hangen
Silence Well-known member 1 februari 2026 #3.547 Nu geen geel voor de reactie Il faut le faire comme arbitre
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 1 februari 2026 #3.549 Ze willen Hasi buiten denk ik. Zo’n kansen zeg
Silence Well-known member 1 februari 2026 #3.550 Dr. Sheldon Cooper zei: Ze willen Hasi buiten denk ik. Zo’n kansen zeg Klik om te vergroten... Tja die mannen werken er elke dag mee, ik kan ze wel begrijpen
Dr. Sheldon Cooper zei: Ze willen Hasi buiten denk ik. Zo’n kansen zeg Klik om te vergroten... Tja die mannen werken er elke dag mee, ik kan ze wel begrijpen
Silence Well-known member 1 februari 2026 #3.552 Kana geblesseerd, wat gaat hm nu uit zen hoed toveren En hoe fit is Camara? En waarom nie in de basis starten? Ffs Hasi
Kana geblesseerd, wat gaat hm nu uit zen hoed toveren En hoe fit is Camara? En waarom nie in de basis starten? Ffs Hasi
Silence Well-known member 1 februari 2026 #3.553 Onze spits, is dat echt een spits? Want die is toch nooit voor de goal als hm er moet zijn Hoe kunt ge nu zelfs die fout tegen en geel krijgen? Ayensa geeft de 1e duw
Onze spits, is dat echt een spits? Want die is toch nooit voor de goal als hm er moet zijn Hoe kunt ge nu zelfs die fout tegen en geel krijgen? Ayensa geeft de 1e duw
Remake Crew Member Crowdfunder FE 1 februari 2026 #3.554 Waarom pakt Coosemans die voorzet eigenlijk niet gewoon? Dat lag toch gewoon binnen zijn bereik als ik die herhaling van achter het doel zo zie.
Waarom pakt Coosemans die voorzet eigenlijk niet gewoon? Dat lag toch gewoon binnen zijn bereik als ik die herhaling van achter het doel zo zie.
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 1 februari 2026 #3.555 Silence zei: Onze spits, is dat echt een spits? Want die is toch nooit voor de goal als hm er moet zijn Hoe kunt ge nu zelfs die fout tegen en geel krijgen? Ayensa geeft de 1e duw Klik om te vergroten... Volgens de krant is het geen goalgetter maar maakt hij spelers rond zich beter.
Silence zei: Onze spits, is dat echt een spits? Want die is toch nooit voor de goal als hm er moet zijn Hoe kunt ge nu zelfs die fout tegen en geel krijgen? Ayensa geeft de 1e duw Klik om te vergroten... Volgens de krant is het geen goalgetter maar maakt hij spelers rond zich beter.
Silence Well-known member 1 februari 2026 #3.556 Dr. Sheldon Cooper zei: Volgens de krant is het geen goalgetter maar maakt hij spelers rond zich beter. Klik om te vergroten... Normaal ist nog erger dan Allè, als ge die tackle van Ilaimaharitra op Decat ziet, dat is toch gewoon altijd rood? Nuja als ge als ref weet dat de supporters in de kleedkamer geraken.. dan denkt ge wel 2x na zeker
Dr. Sheldon Cooper zei: Volgens de krant is het geen goalgetter maar maakt hij spelers rond zich beter. Klik om te vergroten... Normaal ist nog erger dan Allè, als ge die tackle van Ilaimaharitra op Decat ziet, dat is toch gewoon altijd rood? Nuja als ge als ref weet dat de supporters in de kleedkamer geraken.. dan denkt ge wel 2x na zeker
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 1 februari 2026 #3.557 Die marginale rookbommen tegenwoordig ook elke match. Wat hebben die mannen daar nu aan?
Silence Well-known member 1 februari 2026 #3.558 Allè, de kindjes zijn ook weer bezig. Er was al niks te zien, nu nog minder
BleKKie Well-known member Crowdfunder FE 1 februari 2026 #3.559 Allé, overal rook, prachtig zeg hoho, meerwaarde 0,0
Remake Crew Member Crowdfunder FE 1 februari 2026 #3.560 Dr. Sheldon Cooper zei: Die marginale rookbommen tegenwoordig ook elke match. Wat hebben die mannen daar nu aan? Klik om te vergroten... Moesten ze nu eens enkel zichzelf kanker geven er mee, maar 't zijn weer de onschuldigen die er last van hebben. En waarom staat er een stoel in brand in het Anderlechtvak?
Dr. Sheldon Cooper zei: Die marginale rookbommen tegenwoordig ook elke match. Wat hebben die mannen daar nu aan? Klik om te vergroten... Moesten ze nu eens enkel zichzelf kanker geven er mee, maar 't zijn weer de onschuldigen die er last van hebben. En waarom staat er een stoel in brand in het Anderlechtvak?