Jupiler Pro League 2025-2026

Knap. Verschaeren heeft een aandeel in de laatste 3 doelpunten van Gent.
Ja sorry, maar de 2de helft met die 2 verdedigers centraal spelen die nog nooit hebben samen gespeeld.. als Gent daar niet tegen kon scoren, zouden ze beter meteen naar 2de klasse gaan. Deze nederlaag ligt maar aan 1 man en dat is Hasi. Met deze wissels bij de rust wist je dat je nooit nog ging spelen om aanvallend iets klaar te spelen. Zeer triest. Eigenlijk goed dat het zwaar is afgestraft op het eind.

Ja sorry, maar de 2de helft met die 2 verdedigers centraal spelen die nog nooit hebben samen gespeeld.. als Gent daar niet tegen kon scoren, zouden ze beter meteen naar 2de klasse gaan. Deze nederlaag ligt maar aan 1 man en dat is Hasi. Met deze wissels bij de rust wist je dat je nooit nog ging spelen om aanvallend iets klaar te spelen. Zeer triest. Eigenlijk goed dat het zwaar is afgestraft op het eind.

Ja oke uiteraard ligt Hasi mee aan de basis door zijn wissels en ook al gewoon door zijn (gebrek aan) systeem.

Met Decat en Saliba heb je al geen controle over uw middenveld (donderdag ook al niet) - dan Decat weg en Verschaeren erin. 0 duelkracht en veel minder loopvermogen, dan kom je nooit nog voetballend over de middellijn natuurlijk.

Dat afstandsschot staat hij veel en veel te ver van zijn man die mag aanleggen
Die van Dean volgt hij zijn man tot in de 16 en laat die draaien en voorzetten, veel te makkelijk allemaal
En die hoekschoppen, dat trekt toch gewoon nergens op?

Dat is één van uw meest ervaren en dik bestaalde spelers hè.

Ja oke uiteraard ligt Hasi mee aan de basis door zijn wissels en ook al gewoon door zijn (gebrek aan) systeem.

Met Decat en Saliba heb je al geen controle over uw middenveld (donderdag ook al niet) - dan Decat weg en Verschaeren erin. 0 duelkracht en veel minder loopvermogen, dan kom je nooit nog voetballend over de middellijn natuurlijk.

Dat afstandsschot staat hij veel en veel te ver van zijn man die mag aanleggen
Die van Dean volgt hij zijn man tot in de 16 en laat die draaien en voorzetten, veel te makkelijk allemaal
En die hoekschoppen, dat trekt toch gewoon nergens op?

Dat is één van uw meest ervaren en dik bestaalde spelers hè.
Een heel jaar is Hasi al aan het roepen dat die 2 centrale verdedigers niks zijn. Die hebben beide samen nog geen 90 minuten in de benen en dan op verplaatsing moeten die ineens spelen. Dat moet ge mij eens uitleggen

Ik hoop nog altijd dat men gewoon wacht op een vervanger van Renard volgende zomer. (Frutos?) En daarom gewoon wacht om deze zwakke trainer buiten te zwieren. Want van mij moet Renard echt zijn vervanger niet gaan halen.

Een heel jaar is Hasi al aan het roepen dat die 2 centrale verdedigers niks zijn. Die hebben beide samen nog geen 90 minuten in de benen en dan op verplaatsing moeten die ineens spelen. Dat moet ge mij eens uitleggen

Omdat ge niks anders hebt?

Kana had geel en krijgt de ene na de andere fout tegen
Augustinson is gekwetst uitgevallen
Hey is nog zwakker in mijn ogen

Sardella kan centraal, maar Camara is ook out
Dan schiet niks meer over, Imbrechts en Tajaouart zaten al op de bank vandaag.

Ik hoop nog altijd dat men gewoon wacht op een vervanger van Renard volgende zomer. (Frutos?) En daarom gewoon wacht om deze zwakke trainer buiten te zwieren. Want van mij moet Renard echt zijn vervanger niet gaan halen.

Langs de andere kant laat ge wel weer een seizoen verloren gaan.
Een seizoen waarin en Brugge en Genk ook spartelen

Om eerlijk te zijn, beide ploegen mochten winnen vandaag. Ik vond het wél een goeie match.
Blij dat we nog eens tegen een topper winnen

Omdat ge niks anders hebt?

Kana had geel en krijgt de ene na de andere fout tegen
Augustinson is gekwetst uitgevallen
Hey is nog zwakker in mijn ogen

Sardella kan centraal, maar Camara is ook out
Dan schiet niks meer over, Imbrechts en Tajaouart zaten al op de bank vandaag.
Je weet al een gans seizen dat je daar niks hebt. Zeker de laatste weken in december met die blessures. Transferperiode is nu al 2 weken open en het is het grote niets. Is gewoon een faal beleid

Om eerlijk te zijn, beide ploegen mochten winnen vandaag. Ik vond het wél een goeie match.
Die 2de helft was toch niet om aan te zien. Die 2-2 viel ook gewoon uit het niets want beide ploegen bakten er tot die 2-2 viel niks meer van.

Je weet al een gans seizen dat je daar niks hebt. Zeker de laatste weken in december met die blessures. Transferperiode is nu al 2 weken open en het is het grote niets. Is gewoon een faal beleid
En daar hoop ik dan weer dat men Fredberg gewijs de vinger op de knip houdt omdat men er geen vertrouwen meer in heeft. Nog wat makelaartransfers zit ik nu ook niet op te wachten.

Denk trouwens dat we nog nooit zo weinig punten op verplaatsing hebben gepakt als dit seizoen. Dat is toch ook echt problematisch aan het worden. Weer een verloren seizoen, bis 8 ofzo

Ik hoop vooral dat die kerel die van La Louvière is overgekomen eindelijk het scouting departement weer in orde kan brengen. Dan hangen we niet zo af van de makelaars en het vriendenboekje van wie op die moment de sportief directeur is.

Ik hoop vooral dat die kerel die van La Louvière is overgekomen eindelijk het scouting departement weer in orde kan brengen. Dan hangen we niet zo af van de makelaars en het vriendenboekje van wie op die moment de sportief directeur is.
Idd. Zeer goeie zaak dat Belaen ook weg is in dat opzicht.

Wij hebben een andere wedstrijd gezien.
De eerste 30 min van de 2e helft was heel zwak.
We maken uit het niets de 2-2 maar wel een zeer mooie goal!
Daarna het delerium, maar had liever donderdag gewonnen.

Onwaarschijnlijke non match van ons. 0/6 tegen Dender. Het liep de laatste weken sowieso al minder tegen de kleine ploegen, geef mij maar elke week een topper.

Aanvallend waren we onmondig, verdedigend was eveneens dramatisch, Hasi is ongeschikt als trainer. Daar zijn we het allemaal over eens.

Maar er zijn nu vandaag toch nog zaken geweest die niet in de media gaan verschijnen of waar geen analist of Lardot een uitleg over komt verschaffen.. Nie om te trollen want ik had nie het gevoel dat we hier verdiende te winnen. Als iemand een uitleg heeft..

Fase A: 1e helft, na een fout van Degreef staat Skoras voor Visser ostententaief te vragen voor een kaart (incl handgebaar) -> geen reactie van Visser.
Volgens het reglement: "buitensporig of herhaaldelijk vragen naar een rode of gele kaart" = een gele kaart ontvangen
Lardot op vrijdag "Als we meer gerespecteerd willen worden moeten we strenge beslissingen durven nemen."

In minuut 75 (bij een 1-2) stand krijgt Skoras geel voor gevaarlijk spel op N'Diaye.
(Misschien is Skoras al gewisseld als hij sneller geel pakt dat kan, maar dat is toch een heel duidelijke regels die ze weer niet volgen als ref)

Fase B:
Enkele weken terug krijgt een speler van Patro rood omdat hij na een penalty doelpunt de bal nog richting/tegen het hoofd van de doelman van Lokeren trapt. Conclusie: terecht, dom, clown.
Vandaag na de 2-2 loopt/stoot Dean met zijn knie nog tegen het hoofd van Coosemans. Wordt niet naar gekeken.
Waar is het consequent fluiten? Beide doen het onopzettelijk, maar weten goed genoeg wat ze doen.

Face C: Ivm de penaltyfase staat een foto online.

Coosemans moet zo ver niet uitkomen, neemt een risico daarmee en raakt ook speler (maar ook wel bal blijkbaar).
Hoe kan Visser in eer en geweten duidelijk zien en beslissen dat daar een overtreding gebeurde als het op 4 herhalingen nog niet duidelijk was?
Dan was die van donderdag zelfs duidelijker want daar raakt hij zeker geen bal

Fase D: heeft intussen al iemand een offside lijn gezien van het doelpunt van Dean waar Dean zelf ook opstaat?

Dat we verliezen ligt aan Hasi zijn brainfarts.
Maar blijkbaar zijn onze media en analisten ook selectief blind en even consequent als onze refs.

Terug
Bovenaan