Babaluna
Well-known member
heeft die da wel ?Hasi konijnenpoot uitgewerkt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heeft die da wel ?Hasi konijnenpoot uitgewerkt?
Ja sorry, maar de 2de helft met die 2 verdedigers centraal spelen die nog nooit hebben samen gespeeld.. als Gent daar niet tegen kon scoren, zouden ze beter meteen naar 2de klasse gaan. Deze nederlaag ligt maar aan 1 man en dat is Hasi. Met deze wissels bij de rust wist je dat je nooit nog ging spelen om aanvallend iets klaar te spelen. Zeer triest. Eigenlijk goed dat het zwaar is afgestraft op het eind.Knap. Verschaeren heeft een aandeel in de laatste 3 doelpunten van Gent.
Ja sorry, maar de 2de helft met die 2 verdedigers centraal spelen die nog nooit hebben samen gespeeld.. als Gent daar niet tegen kon scoren, zouden ze beter meteen naar 2de klasse gaan. Deze nederlaag ligt maar aan 1 man en dat is Hasi. Met deze wissels bij de rust wist je dat je nooit nog ging spelen om aanvallend iets klaar te spelen. Zeer triest. Eigenlijk goed dat het zwaar is afgestraft op het eind.
Een heel jaar is Hasi al aan het roepen dat die 2 centrale verdedigers niks zijn. Die hebben beide samen nog geen 90 minuten in de benen en dan op verplaatsing moeten die ineens spelen. Dat moet ge mij eens uitleggenJa oke uiteraard ligt Hasi mee aan de basis door zijn wissels en ook al gewoon door zijn (gebrek aan) systeem.
Met Decat en Saliba heb je al geen controle over uw middenveld (donderdag ook al niet) - dan Decat weg en Verschaeren erin. 0 duelkracht en veel minder loopvermogen, dan kom je nooit nog voetballend over de middellijn natuurlijk.
Dat afstandsschot staat hij veel en veel te ver van zijn man die mag aanleggen
Die van Dean volgt hij zijn man tot in de 16 en laat die draaien en voorzetten, veel te makkelijk allemaal
En die hoekschoppen, dat trekt toch gewoon nergens op?
Dat is één van uw meest ervaren en dik bestaalde spelers hè.
Een heel jaar is Hasi al aan het roepen dat die 2 centrale verdedigers niks zijn. Die hebben beide samen nog geen 90 minuten in de benen en dan op verplaatsing moeten die ineens spelen. Dat moet ge mij eens uitleggen
Ik hoop nog altijd dat men gewoon wacht op een vervanger van Renard volgende zomer. (Frutos?) En daarom gewoon wacht om deze zwakke trainer buiten te zwieren. Want van mij moet Renard echt zijn vervanger niet gaan halen.
Je weet al een gans seizen dat je daar niks hebt. Zeker de laatste weken in december met die blessures. Transferperiode is nu al 2 weken open en het is het grote niets. Is gewoon een faal beleidOmdat ge niks anders hebt?
Kana had geel en krijgt de ene na de andere fout tegen
Augustinson is gekwetst uitgevallen
Hey is nog zwakker in mijn ogen
Sardella kan centraal, maar Camara is ook out
Dan schiet niks meer over, Imbrechts en Tajaouart zaten al op de bank vandaag.
Die 2de helft was toch niet om aan te zien. Die 2-2 viel ook gewoon uit het niets want beide ploegen bakten er tot die 2-2 viel niks meer van.Om eerlijk te zijn, beide ploegen mochten winnen vandaag. Ik vond het wél een goeie match.
Blij dat we nog eens tegen een topper winnen
En daar hoop ik dan weer dat men Fredberg gewijs de vinger op de knip houdt omdat men er geen vertrouwen meer in heeft. Nog wat makelaartransfers zit ik nu ook niet op te wachten.Je weet al een gans seizen dat je daar niks hebt. Zeker de laatste weken in december met die blessures. Transferperiode is nu al 2 weken open en het is het grote niets. Is gewoon een faal beleid
Idd. Zeer goeie zaak dat Belaen ook weg is in dat opzicht.Ik hoop vooral dat die kerel die van La Louvière is overgekomen eindelijk het scouting departement weer in orde kan brengen. Dan hangen we niet zo af van de makelaars en het vriendenboekje van wie op die moment de sportief directeur is.
Inderdaad, met die nieuwe Hoofd Jeugdopleiding die van Ajax is overgekomen toch wel kuis aan het houden op meerdere posities binnen de club na het vertrek van Vandenhaute. Al is de grote kuis natuurlijk nog niet gedaan.Idd. Zeer goeie zaak dat Belaen ook weg is in dat opzicht.
Wij hebben een andere wedstrijd gezien.Om eerlijk te zijn, beide ploegen mochten winnen vandaag. Ik vond het wél een goeie match.
Blij dat we nog eens tegen een topper winnen
ik heb wel vaker die indrukWij hebben een andere wedstrijd gezien.