Jupiler Pro League 2025-2026

(Half)jaar terug was dat toch jullie redder? Waren er zelf geen berichten van Mignolet afdanken en Jackers als nr 1 ?
"Als club supporter" was niet op mezelf he, ik ben Antwerp fan. Als ik club supporter was zou ik me daar dus zorgen in maken. Her is echt een ramp, elke goal tegen Lalou kan je wel zeggen dat hij daar beter moet doen.

(Half)jaar terug was dat toch jullie redder? Waren er zelf geen berichten van Mignolet afdanken en Jackers als nr 1 ?
Altijd al bizar gevonden trouwens, heeft een hele korte goeie periode gehad maar als ge die zijn carrière ziet, weet ge toch dat dat absoluut geen materiaal is om eerste of zelfs tweede doelman te zijn bij een topclub.

Misschien kan je me ook wel betrappen op zo'n uitspraak of dat ik hem toch minstens verdedigde bij bepaalde fases. Maar de laatste tijd is het toch wel duidelijk dat deze nooit 1e keeper zou moeten zijn bij ons idd.
Velen waren dan ook veel te kritisch op Mignolet als die eens een foutje maakte of een (schijnbaar) haalbare bal niet kon pakken. Los van zijn fysieke paraatheid pakt die op langere termijn wel nog altijd punten voor ons hoor - maarja kortzichtigheid van bepaalde supporters neem ik aan, iedereen doet daar wel eens aan mee, al dan niet bewust.

Moet je Mignolet daarom verlengen nu (want contract loopt af dacht ik), dat is een andere discussie, sukkelt nu echt wel van de ene naar de andere blessure. Zal toch onder andere voorwaarden moeten zijn dan lijkt me.

Misschien kan je me ook wel betrappen op zo'n uitspraak of dat ik hem toch minstens verdedigde bij bepaalde fases. Maar de laatste tijd is het toch wel duidelijk dat deze nooit 1e keeper zou moeten zijn bij ons idd.
Velen waren dan ook veel te kritisch op Mignolet als die eens een foutje maakte of een (schijnbaar) haalbare bal niet kon pakken. Los van zijn fysieke paraatheid pakt die op langere termijn wel nog altijd punten voor ons hoor - maarja kortzichtigheid van bepaalde supporters neem ik aan, iedereen doet daar wel eens aan mee, al dan niet bewust.

Moet je Mignolet daarom verlengen nu (want contract loopt af dacht ik), dat is een andere discussie, sukkelt nu echt wel van de ene naar de andere blessure. Zal toch onder andere voorwaarden moeten zijn dan lijkt me.
Mignolet gaat sowieso naar het einde van zijn carrière. Elk jaar dat die nu gaat spelen, gaat die percenten verliezen hè. Dat is normaal als je richting de 40 gaat. Daarom denk ik dat het beter is dat hij zijn carrière bij een kleinere ploeg beter kan afsluiten. Als hij daar eens de mist in gaat, wordt dat niet meer zo uitvergroot als bij Club

"Als club supporter" was niet op mezelf he, ik ben Antwerp fan. Als ik club supporter was zou ik me daar dus zorgen in maken. Her is echt een ramp, elke goal tegen Lalou kan je wel zeggen dat hij daar beter moet doen.
Jackers was dan ook nog niet helemaal klaar om te spelen na zijn blessure. Deze match kun je niet nemen als referentie imho.
Wat niet wegneemt dat Club serieus mag investeren in een doelman, centrale verdediger, targetman, ... . Ze zitten op een berg geld maar doen er niets mee :angry:

Ilic in de basis bij Anderlecht. Als Gent nu niet een paar keer kan scoren weet ik het ook niet meer.

Hopelijk een toffe match, zonder vreemde scheidsrechterlijke beslissingen.

Coosemans raakt toch ook bal, of zie ik nu zo mis?

Al moet die daar nooit zover uitkomen natuurlijk
Arendsogen heeft die Visser als hm dat duidelijk kon zien van waar hij stond in dat pak 😅

Coosemans raakt toch ook bal, of zie ik nu zo mis?

Al moet die daar nooit zover uitkomen natuurlijk
Arendsogen heeft die Visser als hm dat duidelijk kon zien van waar hij stond in dat pak 😅
Zou nog eens een herhaling willen zien maar het was dan alleszins toch weinig bal en veel gezicht.

Terug
Bovenaan