Jupiler Pro League 2025-2026

VRE SE LIJKE speler!

Die cinema ook steeds na zijn wissels. En zijn gewapper naar ploegmaats. Dat is een spitske die een paar jaar geleden nog in 1e amateur speelde, en nu denkt dat hij de ster van Anderlecht is.

Ook heel matige voetballer trouwens. En ja, hij maakt veel meters. En daarom is een deel van onze fans blijkbaar zot van hem. Waanzin hoeveel mensen ik gisteren een Bertaccini shirt zag lopen.

Ook so naar die idioten die hun afval op de spelers van Charleroi dachten te moeten gooien, waardoor wij allemaal nog 10 minuten langer in de kou mochten zitten, om vervolgens nog 80 minuten kutvoetbal te mogen aanschouwen.

Goed, Anderlecht heeft stabiliteit nodig. Maar toch pas na het vertrek van Renard en Hasi. ;)
Amen

Gevleide overwinning tegen Waregem. Na de eerste helft mogen we niet klagen dat het 1-1 was want we lagen echt onder. De tweede helft was een pak beter met omdat we af en toe eens een duel konden winden. We gaan in ieder geval de winterstop in met een goed gevoel en een 7e plek (evenveel punten als plek 6), wie had dat anderhalve maand durven denken?
Ja het was serieus billen dichtnijpen tot de laatste minuut. Als we bij de rust 1-3 staan hebben we weinig te zeggen. Tweede helft was een stuk beter maar laatste kwartier (25mi. Inclusief blessure) was niet genoeg voor een topploeg. We moeten leren matchen op het einde te controleren ipv ondergaan.

Voor mij een aparte beleving aangezien ik uitgenodigd was in de loges door men werk.
Volgende keer toch gewoon op de tribune al was het niet slecht.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat wij op dit moment veruit de slechtst voetballende ploeg in 1A zijn. Wat een kleine schande is gezien de kern. Mazzu is een verschrikkelijke miscast, gewoon nog erger dan Coleman. Het is overduidelijk dat niemand op het veld een idee heeft wat er moet gebeuren met én zonder bal, de simpelste dingen gaan verkeerd en hij krijgt ze begot zelfs niet scherp aan de aftrap.

Hola, we gaan nog eens winnen, en niet helmààl onterecht.
Maar wat een draak van een wedstrijd, eerste 10 minuten was het slechtste wat ik al gezien heb.

VRE SE LIJKE speler!

Die cinema ook steeds na zijn wissels. En zijn gewapper naar ploegmaats. Dat is een spitske die een paar jaar geleden nog in 1e amateur speelde, en nu denkt dat hij de ster van Anderlecht is.

Ook heel matige voetballer trouwens. En ja, hij maakt veel meters. En daarom is een deel van onze fans blijkbaar zot van hem. Waanzin hoeveel mensen ik gisteren een Bertaccini shirt zag lopen.

Ook so naar die idioten die hun afval op de spelers van Charleroi dachten te moeten gooien, waardoor wij allemaal nog 10 minuten langer in de kou mochten zitten, om vervolgens nog 80 minuten kutvoetbal te mogen aanschouwen.

Goed, Anderlecht heeft stabiliteit nodig. Maar toch pas na het vertrek van Renard en Hasi. ;)
Ook gene fan , hij brengt grinta , maar fuck die grinta ik wil technische spelers zien .
Hopelijk eens goeie aankopen deze winter (NE SPITS AUB )

Ook gene fan , hij brengt grinta , maar fuck die grinta ik wil technische spelers zien .
Hopelijk eens goeie aankopen deze winter (NE SPITS AUB )
Jullie hebben 33 spelers in het eerste elftal en spelen geen Europees voetbal -> denk jij echt dat er spelers gaan bijkomen?? Moeilijk te geloven vind ik.

Volgens transfermarkt: jullie kern 33 spelers, wij 'slechts' 29; Genk zelfs maar 29

Die kernen zullen ook wel X spelers bevatten waarvan het einde verhaal is bij die club. Al blijft het ook wel gewoon een te groot nummer.

Jullie hebben 33 spelers in het eerste elftal en spelen geen Europees voetbal -> denk jij echt dat er spelers gaan bijkomen?? Moeilijk te geloven vind ik.

Volgens transfermarkt: jullie kern 33 spelers, wij 'slechts' 29; Genk zelfs maar 29
Inderdaad, eerst verkopen. Ik vermoed per 3 verkochte 1 nieuwe in de plaats. Probleem is alleen dat ge ze aan de straatstenen niet kwijt geraakt zoals een Vázquez, Flips, Ashimeru, Foket, Rits, Verschaeren juni einde contract. Die gaat ge vooral gratis kunnen wegschenken om loonkosten te besparen. Transfergelden volgens mij 0.

Dus inderdaad : ik leg me neer dat het bij deze ploeg zal moeten gebeuren. Voorronde Europa halen zou al een half mirakel zijn. Zeker als de blessures blijven gaan zoals nu het geval is. En belangrijk : iemand nieuw halen om Goto te blokkeren in de spits zou ook van een zeer slechte visie zijn op volgend jaar

Die kernen zullen ook wel X spelers bevatten waarvan het einde verhaal is bij die club. Al blijft het ook wel gewoon een te groot nummer.
Ik ken de kern van rsca niet goed genoeg, maar in de aanval heb je Cvetkovic, Bertaccini en Vazquez: daar gaat echt geen 4e basisspits bijkomen hé. Dus tenzij je Vazquez nu in de winter verkocht krijgt...

en in de verdediging heb je met Hey, Kana, Augustinsson, Ilic, Ndiaye, Sardella, Camara, Maamar toch ook 8 basisspelers... om over het middenveld nog maar te zwijgen.

Inderdaad, eerst verkopen. Ik vermoed per 3 verkochte 1 nieuwe in de plaats. Probleem is alleen dat ge ze aan de straatstenen niet kwijt geraakt zoals een Flips, Ashimeru, Foket, Rits, Verschaeren juni einde contract. Die gaat ge vooral gratis kunnen wegschenken om loonkosten te besparen. Transfergelden volgens mij 0
Ashimeru zou ik gewoon houden , die man speelt tenminste naarvoor , aleeen , blessuregevoelig

Ik ken de kern van rsca niet goed genoeg, maar in de aanval heb je Cvetkovic, Bertaccini en Vazquez: daar gaat echt geen 4e basisspits bijkomen hé. Dus tenzij je Vazquez nu in de winter verkocht krijgt...

en in de verdediging heb je met Hey, Kana, Augustinsson, Ilic, Ndiaye, Sardella, Camara, Maamar toch ook 8 basisspelers... om over het middenveld nog maar te zwijgen.
Ilic en Maamar zijn toch geen basisspelers (als iedereen fit is)? En Augustinsson/Ndiaye wisselen elkaar normaal gezien ook af.

Verder zit er ook nog een hoop rommel in de kern als Foket, Rits, Flips, Ashimeru, Vazquez, Kikkenborg, ... die de club in januari mogen verlaten. Al lijkt het moeilijk om daar af van te geraken want we moeten eerlijk zijn, wie wilt die spelers?

Een spits hoeft er van mij ook niet per sé bij te komen, om volgend seizoen Goto niet te blokkeren zoals @Sportinggboy terecht aanhaalt.

Ilic en Maamar zijn toch geen basisspelers (als iedereen fit is)? En Augustinsson/Ndiaye wisselen elkaar normaal gezien ook af.

Verder zit er ook nog een hoop rommel in de kern als Foket, Rits, Flips, Ashimeru, Vazquez, Kikkenborg, ... die de club in januari mogen verlaten. Al lijkt het moeilijk om daar af van te geraken want we moeten eerlijk zijn, wie wilt die spelers?

Een spits hoeft er van mij ook niet per sé bij te komen, om volgend seizoen Goto niet te blokkeren zoals @Sportinggboy terecht aanhaalt.
Die Hatenboer gaat die erdoor komen? Het orakel van het nieuwsblad had een grote toekomst voor hem in ogen.

Belangrijke 3 punten maar Samoise mogelijks maanden out.
Zag er echt niet goed uit :(
9 maanden :(

zelfde blessure als Dean vorig jaar

Terug
Bovenaan