Jupiler Pro League 2025-2026

Die Hatenboer gaat die erdoor komen? Het orakel van het nieuwsblad had een grote toekomst voor hem in ogen.
Geen idee eigenlijk, die schijnt regelmatig moeilijk te doen als hij met de Futures moet meespelen, waardoor die ook moeilijker progressie maakt (want voor het eerste elftal is hij nog niet goed genoeg). Een uitleenbeurt a la Goto zou kunnen helpen maar ik zie het er momenteel niet in.

Ik ken de kern van rsca niet goed genoeg, maar in de aanval heb je Cvetkovic, Bertaccini en Vazquez: daar gaat echt geen 4e basisspits bijkomen hé. Dus tenzij je Vazquez nu in de winter verkocht krijgt...
Maar dat is wel een heel droevige voorhoede hè.

Ook zo weinig creativiteit in deze kern.

Iemand huren die naar het wk wil onze enige hoop lijkt mij.

9 maanden :(

zelfde blessure als Dean vorig jaar
Klopt en bijna dag op dag.
Delorge ook 3 maanden out nu, het zit al even niet echt mee.

@Jack wat vind jij van Goto? :oi22:

Heel dubbel gevoel momenteel.
Hij scoort ongelofelijk makkelijk. Echte spitsengoalen, voor de man in komen en binnen tikken.

Voor de rest heeft hij geen actie, is hij niet echt snel en is hij niet geschikt als targetman. Op dit moment dus eigenlijk amper geschikt om een aanval alleen te dragen.
Hij heeft dan ook heel vaak slecht gespeeld voor STVV. Maar....hij maakt zo makkelijk die goal, waardoor hij voor ons uiteindelijk toch van goudwaarde is. Dubbel gevoel dus. :)

Als Anderlecht 'm volgend jaar al zou willen gaan gebruiken, zie 'm dan aub niet als eerste spits. Om 'the main man' te zijn is hij nog niet goed genoeg. En daarvoor ontbreekt hij denk ik ook een aantal kwaliteiten om dat te kunnen worden.
Als 2de spits, eigenlijk een type Gerkens maar dan hopelijk net wat beter, dan zou het kunnen werken.

Maar dat is wel een heel droevige voorhoede hè.

Ook zo weinig creativiteit in deze kern.

Iemand huren die naar het wk wil onze enige hoop lijkt mij.
Wel grappig dat 1 maand geleden na rsca-club de experten van 90 minutes jullie voorhoede wel de beste vonden van alle Belgische ploegen

Welke voorhoede is dit jaar op niveau van de JPL? Welke aanvaller steekt er bovenuitL
Letterlijk Promise. Figuurlijk niet echt.

Hopelijk zijn de geruchten ook waar en gaat onze Kevin Rodriguez binnenkort. Als we daar onze transferprijs voor terugkrijgen zal het al veel zijn. In mijn ogen een van de meest gefaalde transfers. 4,5 miljoen euro hebben we daarvoor betaald. Ik had hoge verwachtingen, maar die zijn nooit ingelost.

Terug
Bovenaan