Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge kunt toch langs achter nie zien dat die de bal met de arm raakt?Voor alle duidelijkheid ik word ook zot van dat soort penalty's maar volgens de regels wel correct.
Zou het nog eens opnieuw moeten zien dan. Mij leek het initieel wel duidelijk via de arm maar misschien was dat teveel wishful thinkingGe kunt toch langs achter nie zien dat die de bal met de arm raakt?
Kan evengoed op de borst zijn

Het wapperen van Hazard was allesinds dom en onnodigZou het nog eens opnieuw moeten zien dan. Mij leek het initieel wel duidelijk via de arm maar misschien was dat teveel wishful thinking![]()
We kunnen weer op de ref zeveren wat we willen (terecht, daar niet van) maar uiteindelijk is Anderlecht zelf toch ook gewoon weer te zwak.
Ik had het sneller moeten zeggenWe kunnen weer op de ref zeveren wat we willen (terecht, daar niet van) maar uiteindelijk is Anderlecht zelf toch ook gewoon weer te zwak.

Ik had het sneller moeten zeggen![]()
50% meer, het zal wel meevallen met bijna dubbel zoveel."Een vergelijkbaar land als Nederland"?
Ze zijn daar bijna met dubbel zoveel als ons (grotere markt) en volgens mij kijkt daar ook gewoon meer volk (hogere penetratie). Als ge ziet hoe snel er hier al naar illegale streams wordt gegrepen zodra ge >10euro per maand moet betalen... You pay peanuts, you get monkeys
Spanning en stress hoort bij een open competitie, he. Ik snap dat kleinere clubs in de JPL al langer proberen om 1A hermetisch af te sluiten van 1B maar dat heeft ook voor een negatieve feedbackloop gezorgd: verdere devaluatie van 1B dat nog meer een financieel kerkhof wordt waardoor de risico's voor de zakker nog groter worden.
Meer ploegen die kunnen degraderen zorgt enerzijds voor een attractiever 1B en anderzijds voor een spreiding van dat financiële risico. Degraderen is gemakkelijker, promoveren is dat ook. Veel gezonder systeem.
Absoluut dit. Het niveau van PO1 is toch ook al jaren niet wat je ervan zou verwachten. Logisch ook, want itt wat iedereen denkt zorgt overbodige stress, in beide richtingen trouwens (PO1 en PO3) gewoon voor slecht en verkrampt voetbal.Precies of matchen die er hier wel om gaan altijd om aan te zien zijn. Meer dan de helft van de play off matchen is het voetballend niet om aan te zien in po1. Stress en kunstmatige spanning, dat wel. Maar voetballend trekt het vaak op niks. Als je vorig seizoen PO1 zag, zaten er 3 clubs in die daar eigenlijk niets te zoeken hadden. Maarja ze moesten met 6 zijn. Ik begrijp echt niet dat dat het niveau van onze competitie naar boven zou doen. Als je dan een paar maanden verder kijkt, zijn zelf de 3 goede ploegen in PO1 van vorig jaar dit seizoen niet meer om aan te zien. En de uitslagen Europees dit seizoen, laten zien dat we als land ook niet meer verbeteren. We sneuvelen zelf tegen middelmatige landen als Zweden en Griekenland

Persoonlijk denk ik niet dat je én 18 clubs in 1A kan hebben én een attractief en gezond 1B. Dan eindig je gewoon met (met alle respect) teveel brol in 1A en te weinig kwaliteit in 1B.Spanning en stress wel, maar zoals sportingboy terecht aanhaalt, kunstmatig gecreëerde spanning onderin is gewoon nefast voor het spelniveau van uw competitie.
Ik ijver trouwens niet voor een gesloten 1A. Meer zelfs, ik ben absoluut voorstander van 18 clubs en drie potentiële zakkers, twee rechtstreeks en eentje via barrages, voor een grotere wisselwerking tussen 1A en 1B zodat zakken niet gelijk staat aan kapotgaan. Ik heb het met mijn club nog geen tien jaar geleden bijna zien gebeuren toen ze naar 1B degradeerden op een moment dat er maar een club kon stijgen, wij stonden uiteindelijk op het randje van verdwijnen en als King Power niet op de proppen was gekomen, bestond OHL nu niet meer.
Absoluut dit. Het niveau van PO1 is toch ook al jaren niet wat je ervan zou verwachten. Logisch ook, want itt wat iedereen denkt zorgt overbodige stress, in beide richtingen trouwens (PO1 en PO3) gewoon voor slecht en verkrampt voetbal.