Jupiler Pro League 2025-2026

Bah, veel supporters zullen dit niet pikken hoor, ik denk dat quasi niemand Hayen buiten wou, ik ook niet alvast (Niet dat we veel kunnen doen uiteraard).

Werd transfergewijs totaal niet geholpen door het bestuur die hem dan maar buiten wipt :laugh:
Dus hand in eigen boezem? Neen, voor de gemakkelijke oplossing kiezen, heel triest dit.

Madou was al geen vrienden aan het maken met de supporters, dit zal er zeker niet op beteren.
Hoe Bob Madou ooit CEO is geworden, is me echt een raadsel. In geen enkel interview heeft die mij al van z'n bekwaamheid kunnen overtuigen.

Gewoon achterlijke beslissing, kmag hopen dat het onderling was omdat Hayen ook gewoon een nieuwe uitdaging had gevonden.

Dit is een grap neem ik aan?
Is 45j. en traint na een paar aanloopjobs nog maar sinds 1,5j. de rijkste Belgische club die CL speelt. Wat zou die nu midden het seizoen een nieuwe uitdaging moeten gaan zoeken?

4de trainer sinds van Hein weg is, absoluut fantastisch!
bij andere clubs kunnen ze alleen maar dromen van die stabiliteit of zo.

en wie gaat hem komen vervangen? ik heb het u al eens gevraagd, maar ge hebt er toen ook niet op geantwoord.
Ik ben dan ook geen voorzitter, ze zullen wel een lijstje hebben met beschikbare trainers zeker?
Leko staat voor mij gelijk qua Boloni, foute keuze vanaf dag 1.
Nu, voor de competitie nog leuker te maken zou ik als Gent zijnde Vrancken terughalen.
Animo verzekerd.

Vrancken 🥲
ok ja, die doet het nu geweldig bij STVV, maar bij ons was die niet beter dan Leko nu hoor. alleen waren de matchen toen retesaai.

Ik ben dan ook geen voorzitter, ze zullen wel een lijstje hebben met beschikbare trainers zeker?
een heel seizoen om het ontslag van de trainer vragen, maar voor de vervanger het "ik ben gene voorzitter" inroepen :lol:

en foute keuze.... ik heb bij Vrancken toch ook veel twijfels gehoord.

wie het ook gaat zijn, het gaat gewoon 2de keuze zijn, of een even smerige move als wat Brugge nu presteert. geen idee wat ik "beter" vind.

Maar enfin, dit is toch een grap :rofl:

Nicky zal een aanvaring met Bart hebben gehad, zeker? Anders is hier toch echt geen logische verklaring voor…

4de trainer sinds van Hein weg is, absoluut fantastisch!
bij andere clubs kunnen ze alleen maar dromen van die stabiliteit of zo.

en wie gaat hem komen vervangen? ik heb het u al eens gevraagd, maar ge hebt er toen ook niet op geantwoord.

Stef Wils is vrij!

Wat heeft Leko dat Hasi niet heeft? 🙁

Dat Leko, mits het juiste materiaal, ploegen heel leuk kan laten voetballen. Mooiste voetbal (niet per sé het beste) op de Bosuil de laatste jaren was onder Leko. "Push push push"

Weet ge, los van alles, dat ze zelfs niet de moeite doen om Gent te contacteren, gaat imo tegen alles in waar wij als club voor staan. Zo weinig klasse, echt Club Brugge onwaardig. Echt gedegouteerd en als ik het online zo lees ben ik precies niet alleen.

Weet ge, los van alles, dat ze zelfs niet de moeite doen om Gent te contacteren, gaat imo tegen alles in waar wij als club voor staan. Zo weinig klasse, echt Club Brugge onwaardig. Echt gedegouteerd en als ik het online zo lees ben ik precies niet alleen.
Deden exact zelfde met Deila, midden in de strijd naar de PO's en dat ook zonder Standard in te lichten.

Los van de laffe tactiek, rare keuze. Ik zou Hayen altijd kiezen boven Leko.

3 clubs in 6 maanden, een nieuw record?

Laatst bewerkt:
Deschacht is toch ook een narcist buiten categorie éh.. zijn reactie in het Nieuwsblad:

"Glen was zeker niet altijd even makkelijk om mee samen te werken. Iedereen was gelijk. Niet dat ik een voorkeursbehandeling wenste, maar ik verwachtte toch iets meer nadat we zoveel hadden meegemaakt samen. Hij was heel streng, en dat botste soms wel.”

En

"Eigenlijk heb ik m’n carrière zelfs onrechtstreeks te danken aan hem. Tijdens de opwarming van een match viel hij uit met een blessure, en ik moest dan invallen en speelde een goede match. Nadien was mijn carrière vertrokken.”"

:wallbash: die mens is juist gestorven, vertel gewoon dat het nen toffe pé was en houd u bakkes over uzelf
Euchhhh

Nu op vtm vind ik nogtans dan deschacht echt wel mooie woorden heeft gezegd hoor over de boeck.

Deden exact zelfde met Deila, midden in de strijd naar de PO's en dat ook zonder Standard in te lichten.

Los van de laffe tactiek, rare keuze. Ik zou Hayen altijd kiezen boven Leko.

3 clubs in 6 maanden, een nieuw record?
nah, remember Thorup?

Gent -> Genk -> Kopenhagen op een kleine 2 maand. als't al zoveel was.

Terug
Bovenaan