sharpshot
Well-known member
Hier snap ik toch ook niet waarom dit dan geen hands is, ook weinig commotie rond precies
geen idee hoe lang de VAR hier heeft naar zitten kijken, maar hoe ze dit niet terugfluiten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier snap ik toch ook niet waarom dit dan geen hands is, ook weinig commotie rond precies
geen idee hoe lang de VAR hier heeft naar zitten kijken, maar hoe ze dit niet terugfluiten?
Goed begonnen alleszinsAnderlecht is nog niet gewonnen. Niet de eerste keer dat we in Westerlo schipbreuk meemaken.
Ik ga de verplaatsing wel maken. Zowaar men 2de live match in 3 dagen

Ondanks ik de relevantie niet goed snap:Wa hebben Brugge Union Genk en Antwerp gedaan op Westel
ah cavaOndanks ik de relevantie niet goed snap:
- Brugge moet nog gaan
- Union moet nog gaan
- Genk 0-1 gewonnen
- Antwerp 2-0 verloren
Het lijkt er toch echt op. Wat een afschuwelijk seizoen, de kampioen gaat gewoon 'the best of the worst'.'t Is precies om ter slechtst dit seizoen.![]()
Zelfs in den Blok Nord, vonden de meeste het zelf belachelijke praatTerug met de voeten op de grond dus. Nog een beetje en ze geloofden zelf de gazettenpraat dat ze kandidaat kampioen waren.
Wat moest die tifo van Antwerp voorstellen?
Lag daar dan stof op?Tijd om het malaise topic van onder het stof te halen!
De harde kern van Antwerp rolt een spandoek uit in de spionkop. "Stop de Gheyseling", staat er te lezen. Een boodschap richting voorzitter Paul Gheysens. Een deel van de fans van de Great Old zijn al langer ontevreden over de gang van zaken bij de club. In een statement twee weken geleden viel volgende boodschap nog te lezen: "Paul Gheysens, is aanmodderen het doel? Laat de club dan los."
Vanaf nu moeten we zeggen “Ze waanden zich al kampioen!”, zo werkte het toch voor de Bayern uitspraakTerug met de voeten op de grond dus. Nog een beetje en ze geloofden zelf de gazettenpraat dat ze kandidaat kampioen waren.