Jupiler Pro League 2025-2026

Ik ging het juist zeggen.
Wij geven wekelijks qr codes van de abo's door aan verschillende vrienden.
Maar geen communicatie over hoe je het wel op een "legale" manier kan doen.

Identiteitscontroles wel al aan de gang (je wordt lukraak uitgekozen) en er werden al stadionverboden uitgedeeld.
Bron: andere supporters en kennisen.
nog niks gezien, tbh. laatste matchen word ik zelfs niet afgestoft.

Nu ni voor't een of 't ander maar ik heb nog trauma's van als klein manneke op de Bosuil volwassen mannen met staantafels naar elkaar te zien smijten na een zoveelste verloren match in 2de klasse.
Was dat dan in de business seats? Of Ere-tribune? Niet dat ik uw verhaal niet geloof maar was toevallig gisteren i.v.m. deze thread aan het pijnzen dat we chance hadden dat er vroeger geen staantafels waren in/om tribune 2 of de oude bochten zoals er nu wel staan in tribune 4.

Was dat dan in de business seats? Of Ere-tribune? Niet dat ik uw verhaal niet geloof maar was toevallig gisteren i.v.m. deze thread aan het pijnzen dat we chance hadden dat er vroeger geen staantafels waren in/om tribune 2 of de oude bochten zoals er nu wel staan in tribune 4.
Buiten aan de oude tribune 1. Toen de uitsupporters nog rechts op tribune 1 zaten en er zo van die zeecontainers stonden naast de vijver om de supporters van elkaar weg te houden :D

Lijkt me toch niet dat je zomaar middenin het seizoen de competitieregels kan veranderen?
ja lol, en plots terug meer ploegen die kunnen degraderen... dat gaan de kleine clubs fantastisch idee vinden :cheer:

Lijkt me toch niet dat je zomaar middenin het seizoen de competitieregels kan veranderen?
Kan normaal nooit in een lopend seizoen. Maar hey, tis hier Mickey mouse competitie België. Dus hier kan zoiets zomaar gebeuren

Kan normaal nooit in een lopend seizoen. Maar hey, tis hier Mickey mouse competitie België. Dus hier kan zoiets zomaar gebeuren
Ze hebben het vorig jaar anders ook gedaan, in 1b.

Dit was een overgangsseizoen volgens het oud systeem, ze willen de format van volgend seizoen terugdraaien he.

(ja dat heeft gevolgen voor aantal zakkers maar dat is nog wel al gebeurd)

Vorig jaar was het not done en kon het helemaal niet zijn dat ze de regels midden het seizoen zouden veranderen (wat een gevolg had voor de clubs die mogelijks gingen degraderen) en nu zou het plots wel kunnen. Incompetentie troef bij de “grote” ploegen

Dat was niet hoe ik het zei
Dat is letterlijk het resultaat van wat je zegt. De regels voor komend seizoen aanpassen resulteert namelijk in meer zakkers dit seizoen. Dus graag een voorbeeld van wanneer precies nog eens de regels voor het komende seizoen werden aangepast waarbij dat betekende dat er meer ploegen konden degraderen in het lopende seizoen.

En zo staat stvv pardoes voor, en beseffen het zelf wellicht niet. Die bal is waarschijnlijk vanop dertig centimeter op zijn arm geschoten, but hey!

Terug
Bovenaan