Jupiler Pro League 2025-2026

Ik had dit wel verwacht dat Leko er snel de mentaliteit ging in krijgen, persoonlijk vind ik dat we van de afgelopen 10 jaar het mooiste voetbal onder leko gezien hebben.
Leko is zeker een factor.

Maar de kern is gewoon ook een stuk evenwichtiger. We kregen in elke linie een pak ervaring : Vanderheyden, Skoras en Kanga. Mss allen geen echte toppers, maar toch meer dan voldoende voor de jupkes league

Je ziet het natuurlijk weer van ver komen dat we net daar terug een non match gaan spelen :unsure:

De enige die we missen is Watanabe.
Jordan was wisselvallig als de pest en Brown en Fadiga hadden een rotmentaliteit
Paskotsi, Duverne en vooral Siebe Vanderheyden zijn een pak betrouwbaarder

De enige die we missen is Watanabe.
Jordan was wisselvallig als de pest en Brown en Fadiga hadden een rotmentaliteit
Paskotsi, Duverne en vooral Siebe Vanderheyden zijn een pak betrouwbaarder
Geef Duverne nog even en ie gaat toch hier en daar de nodige stommiteiten maken. We hebben er ervaring mee :D. Maar het ging me vooral over je comment over meer ervaring ;-). Ook zullen jullie de ervaring van Kadri wel goed kunnen gebruiken.

Wel grappig om te zien dat Louwagie weer betrokken is bij de transfers, er trekken weer KVK speler richting jullie :D

Ja, maar van die vier die je noemde was er ook maar 1 (of 2 als je Jordan mee rekent) die ervaring hadden. Brown en Fadiga waren echt rubbish

Leko is zeker een factor.

Maar de kern is gewoon ook een stuk evenwichtiger. We kregen in elke linie een pak ervaring : Vanderheyden, Skoras en Kanga. Mss allen geen echte toppers, maar toch meer dan voldoende voor de jupkes league

Je ziet het natuurlijk weer van ver komen dat we net daar terug een non match gaan spelen :unsure:
Hopelijk van niet, of we zitten nog langer met Dwasi opgescheept.

Hopelijk van niet, of we zitten nog langer met Dwasi opgescheept.
er stond een hele analyse in HLN vandaag -> vergelijking Hasi en Riemer:
samenvatting: Hasi scoort minder punten maar wordt niet ontslagen omdat dat eigenlijk blammage voor Renard zou zijn
dus lijkt erop dat zelfs verlies vanavond niet het einde van Hasi zal zijn

samenvatting: Hasi scoort minder punten maar wordt niet ontslagen omdat dat eigenlijk blammage voor Renard zou zijn
Ze doen maar, ik heb het dit seizoen al helemaal gehad. Ik ga zelf geen moeite meer doen om een stream te zoeken

ja, ik heb me toch laten gaan en DAZN abo genomen voor €20/maand... ik was die haperende streams nogal beu
Ja dat doe ik niet, als je vandaag weer de klachten leest van mensen die daar vanaf willen gaan en dat niet lukt. Hun telefoonnummer online is blijkbaar ook niet in gebruik. Hele rare toestanden allemaal. Ook aan minderjarige een abo verkocht dat ze niet willen terug betalen. Mensen waar het bedrag dubbel van hun rekening gaat, zonder terug betalingen. Nee daar ga ik niks nemen.

“Wij dus naar de bank. Daar vertelden ze dat het erg moeilijk is om van DAZN af te geraken. We moesten de rekening blokkeren en de DAZN-app verwijderen, zodat men ons er niet van zou kunnen beschuldigen dat we niet wilden betalen, maar er wel naar keken.”

Ja dat doe ik niet, als je vandaag weer de klachten leest van mensen die daar vanaf willen gaan en dat niet lukt. Hun telefoonnummer online is blijkbaar ook niet in gebruik. Hele rare toestanden allemaal. Ook aan minderjarige een abo verkocht dat ze niet willen terug betalen. Mensen waar het bedrag dubbel van hun rekening gaat, zonder terug betalingen. Nee daar ga ik niks nemen.

“Wij dus naar de bank. Daar vertelden ze dat het erg moeilijk is om van DAZN af te geraken. We moesten de rekening blokkeren en de DAZN-app verwijderen, zodat men ons er niet van zou kunnen beschuldigen dat we niet wilden betalen, maar er wel naar keken.”

Ik doe maandelijkse betalingen via Paypal, ik heb al een reminder gezet binnen 11 maanden om op te zeggen en kan daarna via Paypal wel blokkeren.

Ik ben vooral teleurgesteld in Telenet, één van volgende stappen zal zijn om daar mijn TV op te zeggen

Ik doe maandelijkse betalingen via Paypal, ik heb al een reminder gezet binnen 11 maanden om op te zeggen en kan daarna via Paypal wel blokkeren.

Ik ben vooral teleurgesteld in Telenet, één van volgende stappen zal zijn om daar mijn TV op te zeggen
Kan je dat nu al niet opzeggen, je hangt er toch een jaar aan vast :p

Over Telenet en Proximus geef ik je deels gelijk. Maar wij weten natuurlijk niet wat de eisen zijn van DAZN. Tot vorige week was er zelf nergens een deal; ook niet voor simpele samenvattingen. Zowel RTBF als Sporza zeiden dat ze veel te veel geld vroegen. Ik ben er natuulijk ook mee eens dat ze geen massa's verlies moeten draaien voor die rechten. Ik ben benieuwd of er ooit een deal gaat komen.

Ik moet wel zeggen dat de stream die ik zaterdag keek van Anderlecht - Antwerp van heel goede kwaliteit was. Geen enkele keer vast gehangen. Maar dat is ook niet elke match

Er is ook een hoop hervorming achter de schermen bezig, dus zowel de toekomst van Renard als Hasi lijken mij zeer onzeker. Uiteindelijk zal hij wel vliegen. Vraag is wie de vervanger gaat halen.

Laatst bewerkt:
Er is ook een hoop hervorming achter de schermen bezig, dus zowel de toekomst van Renard als Hasi lijken mij zeer onzeker. Uiteindelijk zal hij wel vliegen. Vraag is wie de vervanger gaat halen.
Hoor zelfs waaien dat Kindermans terug zou komen. Maar goed, Verschueren CEO was ook al rond volgens dezelfde bronnen.

Terug
Bovenaan