Spooky
Well-known member
Ik bekijk het toch iets positiever, vermoedelijk door mijn blauwzwarte bril:Nee is zo, het is ook enerzijds een statement van Club natuurlijk. Voetbalwereld is inderdaad gewoon rot.
Het voordeel is dat die mannen een grote waarde hebben als persoon waardoor dit anders kan bekeken worden. Als je hetzelfde zou doen op uw werkvloer en niet meer gaat komen opdagen omdat je uw goesting niet meer krijgt; denk ik niet dat je de dag erop opslag gaat krijgen![]()
* Ordonez mocht weg bij goed bod
* Marseille komt met goed bod maar Club heeft vraagtekens bij financiering en solvabiliteit
* Management Ordonez teleurgesteld want die zien €€€ aan hun neus voorbij gaan en poken de speler op om het wat uit te hangen (nog jonge gast dus vermoedelijk wel beinvloedbaar)
* transferperiode eindigt, Club gaat terug aan tafel zitten met Ordonez en wil het "goed maken"
* Ordonez krijgt opslag voor dit jaar, belofte dat hij in de zomer wel weg mag als er een club opnieuw met een mooi bod komt, uiteindelijk win-win voor beide partijen.
Ik vind dit slim gedaan van Club -> wat zijn de alternatieven? Niets doen en gefrustreerde speler hebben? Of het goed maken en gemotiveerde speler hebben die misschien opnieuw voor 1 of meerdere punten in CL kan zorgen en zo zijn opslag voor 1 jaar al terugbetaalt.
Ik snap dat je vindt dat dit lijkt op slecht gedrag belonen, maar uiteindelijk is het ook niet het einde van de wereld wat Ordonez gedaan heeft hé? Jashari (en zijn management) heeft het spel toch iets harder gespeeld vind ik.

(ik laat mezelf wel uit)