Jupiler Pro League 2025-2026

bwa, in de reguliere competitie ging het uitstekend met Genk en dan is hij beginnen choken in de playoffs, dus zelfs bovenstaande vind ik niet echt het geval.
Lijkt me niet echt een trainer die een match positief doet kantelen met zijn ingrepen.
Gisteren wachtte hij veel te lang om die 2de extra spits te brengen. Vanaf die erin stond kon Genk meer druk zetten op Anderlecht. Ze speelden al van minuut 30 tegen een man minder. Ik vond dat toch een bizarre keuze om zo lang te wachten

Gisteren wachtte hij veel te lang om die 2de extra spits te brengen. Vanaf die erin stond kon Genk meer druk zetten op Anderlecht. Ze speelden al van minuut 30 tegen een man minder. Ik vond dat toch een bizarre keuze om zo lang te wachten
Idd, je zag zelf niet wie er met 10 speelde naar mijn mening. Als ze vol voor die 3pnt gaan winnen ze die match gewoon denk ik.
Wie bij rsca is daar nu eigenlijk de patron op het middenveld ? En veel te braaf jullie ploeg. Heb je Vanaken zien afgeven zaterdag op de ref en dat helpt op den duur... t zou ni mogen ma da is gewoon zo

Ook niet onlogisch als je kijkt naar de uitverkoop de laatste tijd
Dat is waar.

Maar als je een hele match tegen 10 van Gent speelt terwijl je 1-0 voor staat en dan kans na kans weggeeft en zelf niks creërt dan vind ik dat wel zorgwekkend. Want er zat gisteren echt niks in onze ploeg.

Ondertussen staan we op kousenvoeten al 3 punten los op dichtste achtervolger STVV, zonder goed te spelen. Nu wacht wel een loodzware week met uitmatchen tegen PSV (morgen) en Genk zondag.

Wel nog maar 3 tegendoelpunten tegen op 7 matchen. Verdediging staat er. Leysen doet het echt goed als vervanger van Machida. Ik voorzie wel problemen in de Champions league :LOL:

Ondertussen staan we op kousenvoeten al 3 punten los op dichtste achtervolger STVV, zonder goed te spelen. Nu wacht wel een loodzware week met uitmatchen tegen PSV (morgen) en Genk zondag.

Als we spelen zoals tegen RSCA gaat het zondag een walk in the park zijn. Op dit moment heb ik schrik voor een afstraffing.

Als we spelen zoals tegen RSCA gaat het zondag een walk in the park zijn. Op dit moment heb ik schrik voor een afstraffing.
Dat denk ik echt niet, ons middenveld is niet sterk genoeg. Zolang ons spel niet goed is, is iedere match moeilijk. Zeker als we niet de gebruikelijke intensiteit brengen, zoals eergisteren en zoals op La Louvière.

Je speelt in de 1ste ploeg van RSCA , dan moet je tegen kritiek kunnen , Tristan is gewoon veel te wild soms .
Denk je niet dat ze dit al besproken hebben intern ?
Ja, kan allemaal zijn. Maar moet je dat als kapitein in een interview gaan zeggen?

Goed, vind Coosemans sowieso maar een onnozelaar. Deze ploeg heeft een echte kapitein nodig, met persoonlijkheid en leiderschap. Zo een Kana zou op zich de ideale kandidaat zijn, alleen weet ik niet of hij die stappen nog zal zetten sportief na al dat blessure leed. Al speelde hij gisteren wel een erg sterke partij imo.

Maar volgende week een blessure, en het is weer naar af.

Is dit niet eens een idee om met enkele eens naar brugge - rsca te gaan of omgekeerd in de neutrale tribune natuurlijk
Bestaat er een neutrale tribune voor zulke wedstrijden? Eens afspreken zou zeker kunnen, maar naar Brugge rijden voor een match zie ik me niet meer doen. Ik woon aan de hele andere kant van het land in het verre Limburg. Met 2 jonge kinderen is dat niet van zelf sprekend om meer dan 2 uur enkel te rijden voor een match van 90 minuten

Wel nog maar 3 tegendoelpunten tegen op 7 matchen. Verdediging staat er. Leysen doet het echt goed als vervanger van Machida. Ik voorzie wel problemen in de Champions league :LOL:
Tja we weten allemaal hoe het de laatste jaren de eerste vergaat in de PO.

Ordonez zo boos dat hij bijtekent tot 2029! Hopelijk nog een jaar schitteren voor hem en na het WK naar een deftige ploeg
Hier zitten we dan met een teleurgestelde speler die geen zin meer heeft om voor Club te spelen, weeral een nota in het grote blunderboek van Bart Verhaeghe ... ow wait :unsure:

Ff serieus, zo zie je maar dat wat in die gazetjes staat ook maar wat zever is ... allé zal die ff malcontent geweest zijn of niet willen spelen door een mogelijke transfer, dat zal wel, maar het maakt duidelijk dat durven houden ook gewoon kan of dit is de uitzondering hierop, maar dan nog.

Onyedika zit hier ook nog altijd, gelijkaardig verhaal daar.
Als speler zou je achterlijk moeten zijn om na een (misschien zure) gemiste transfer er de brui aan te geven bij je huidige club.

Hier zitten we dan met een teleurgestelde speler die geen zin meer heeft om voor Club te spelen, weeral een nota in het grote blunderboek van Bart Verhaeghe ... ow wait :unsure:

Ff serieus, zo zie je maar dat wat in die gazetjes staat ook maar wat zever is ... allé zal die ff malcontent geweest zijn of niet willen spelen door een mogelijke transfer, dat zal wel, maar het maakt duidelijk dat durven houden ook gewoon kan of dit is de uitzondering hierop, maar dan nog.

Onyedika zit hier ook nog altijd, gelijkaardig verhaal daar.
Als speler zou je achterlijk moeten zijn om na een (misschien zure) gemiste transfer er de brui aan te geven bij je huidige club.
Hangt ervanaf he. Als het iemand is die vooral met de centen bezig is, is die nu gepaaid omdat hij meer krijgt. Ook raar van Club om een speler te belonen die het zo heeft uitgehangen eigenlijk. In mijn ogen verdiend zoiets geen beloning maar dat is voor hun.

En als die echt met centen bezig is, gaat dat volgende transferperiode weer van dat zijn. Van zodra er iemand met meer pingels zwaait, niet meer komen trainen. En als je daar dan nog voor beloond wordt, tja dan zou ik het weer doen.

Hangt ervanaf he. Als het iemand is die vooral met de centen bezig is, is die nu gepaaid omdat hij meer krijgt. Ook raar van Club om een speler te belonen die het zo heeft uitgehangen eigenlijk. In mijn ogen verdiend zoiets geen beloning maar dat is voor hun.

En als die echt met centen bezig is, gaat dat volgende transferperiode weer van dat zijn. Van zodra er iemand met meer pingels zwaait, niet meer komen trainen. En als je daar dan nog voor beloond wordt, tja dan zou ik het weer doen.
Jah, en zo kunnen alles blijven bekritiseren uiteraard...

Je hebt gelijk hé, maar tis de voetbalwereld, zoiets is daar geen uitzondering natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Zie mijn edit nog van zonet btw.

Maar we hoeven daarom toch niet over alles negatief blijven doen? :shy:
Nee is zo, het is ook enerzijds een statement van Club natuurlijk. Voetbalwereld is inderdaad gewoon rot.

Het voordeel is dat die mannen een grote waarde hebben als persoon waardoor dit anders kan bekeken worden. Als je hetzelfde zou doen op uw werkvloer en niet meer gaat komen opdagen omdat je uw goesting niet meer krijgt; denk ik niet dat je de dag erop opslag gaat krijgen :D

Terug
Bovenaan