Jupiler Pro League 2025-2026

Er id geen keepers probleem zijn fouten die iedere doelman maakt. Los daarvan vind ik dat roteren ook maar niks maar die fouten daarop steken is te gemakkelijk. Ma ze moeten met iets hun kranten etc vullen....

Karetsas ostentatief geel vragen met het handje, nada

Desmet maakt een fout, ref doet teken naar hem. Bal gaat buiten, ref lijkt het vergeten

Terechte rode kaart, veel te driest inkomen, duidelijker kan haast niet.

Ref mag wel consistenter zijn met zijn gele kaarten, Genk had er al een paar meer moeten hebben.

Ik heb de laatste jaren daar nog nooit een kaart voor gezien, de refs durven gewoon niet als het er op aankomt.
Idd, idem met dat wegtrappen na het fluitsignaal, of ander tijdgewin.
Enige waar men consequent geel en rood voor geeft is truitje uittrekken.

Wat is het nut dan van de bestraffing?

Idd, idem met dat wegtrappen na het fluitsignaal, of ander tijdgewin.
Enige waar men consequent geel en rood voor geeft is truitje uittrekken.

Wat is het nut dan van de bestraffing?
Bal wegtrappen is idd nog zoiets, Sowah heeft daar enkele jaren nog tweede geel voor gekregen in de CL en was stomverbaasd, in België geven ze daar nooit een kaart voor.

Er zijn toch duidelijke afspraken gemaakt? Jackers keept vooralsnog in de competitie en Mignolet Europees. Er wordt juist een probleem van gemaakt door de media en daarbuiten. Als Jackers daardoor te veel stress heeft en fouten begint te maken, is dat grotendeels omdat het onnodig wordt opgeblazen en uitvergroot door mensen van buiten de club.

Er zijn nog als clubs de revue gepasseerd waar er een duidelijke afgesproken beurtrol was tussen twee goede keepers. Zie niet in waarom dat niet kan werken.
Ik zeg nergens dat hij daardoor in de fout gaat. Hoewel het een behoorlijke grote fout was. Maar als jullie als supporters en club het een geweldig idee vinden, prima he. Ik vind het behoorlijk belachelijk en onnodig.

Terug
Bovenaan