Jupiler Pro League 2025-2026

Saliba bedoel je?

Llansana kwam van GAE.
Aahja Saliba doet ook mee, totaal nie gezien in de 1e helft. Wie niks doet kan niks fout doen zeker?

Denk dat de commentatoren ook mis zaten dan want vandaar dat ik dacht dat Llasana van Canada kwam.
Mja die 2 zijn dus niet veel beter als wat we hadden in eigen rangen

Hoe krijgt het nog verantwoord dat je aan de ene kant niet fluit voor een hand in het aangezicht en aan de overkant fout + geel geeft

Tegen AEK pakt Hasi geel na een woede uitbarsting voor een discutabele inworp

Nu bij een overduidelijke penalty komt hm zen kot nie uit. Voelt de bui ook al hangen zeker

Arbitrage is toch ook wel zeer twijfelachtig vanavond.

Burgess had hij ook weer rood moeten hebben (hands + "opstootje") en krijgt gewoon niks
Degoutant

Die regels qua rode kaart bij penalty's zijn toch ook weer gemaakt voor interpretatie en vaagheid, he. Ik sta aan de overkant dus kan zelf nog niet oordelen. Maar op Sporza noemen ze de rode kaart voor Sadick streng omdat hij nog voor de bal gegaan zou zijn en een vriend van mij stuurde me (nadat ik hem vertelde dat de regel was) dat rood terecht was. Zo zwart-wit zou een regel toch niet mogen zijn.

Soit. Vooral oerdom van Sadick in de fase ervoor. Penalty was het ook gewoon.

Arbitrage is toch ook wel zeer twijfelachtig vanavond.

Burgess had hij ook weer rood moeten hebben (hands + "opstootje") en krijgt gewoon niks
Degoutant
Met deze arbiter hebben we dit nog aan de hand. Mag ook bijna alle toppers fluiten met Anderlecht. Nog geen enkele keer dat het dubbeltje naar ons valt in 50/50 fases. Duidelijke penalty’s ziet hij niet voor Anderlecht. Aan de andere kant er wel altijd heel snel bij om wel te fluiten ( en deze was er zeker ene , daar niet van, maar het verschil is er toch wel)

Terug
Bovenaan