Jupiler Pro League 2025-2026

Twee ploegen met heel weinig kansen. Gelijkspel is logisch. Bij club willen ze gewoon die competitie overslaan zo lijkt het wel.

... En wellicht had ik die bal wel gepakt 😄

Flauwe boel na Europese match x184 ...
Maar verdedigende organisatie is gewoon een ramp, zijn nog niet serieus getest ook.

Twee ploegen met heel weinig kansen. Gelijkspel is logisch. Bij club willen ze gewoon die competitie overslaan zo lijkt het wel.

... En wellicht had ik die bal wel gepakt 😄
Alleen daarom al ga ik blij zijn dat die PO's weg zijn. Club speelt tijdens het regulier seizoen altijd gelijk een zak patatten.
De 1-1 wel pijnlijk voor Jackers, leek toch wel een fout van hem.

Sporza is daar goed in. Ofwel een fase onnodig opblazen of zoals nu net het omgekeerde doen. Als de Pro League hier dan op gaat reageren, gaan ze wel plots een artikel schrijven waarin het over meer dan 1 flesje gaat.
Blijkbaar wordt dat door AI gemaakt, vandaar dat er soms serieuze flaters inzitten

Blijkbaar wordt dat door AI gemaakt, vandaar dat er soms serieuze flaters inzitten
Of het AI is weet ik niet, waarschijnlijk wel want wat is geen AI, maar het is vooral data aangeleverd door een derde partij waar ze dan soms eens in ingrijpen. Zie je vooral met matchen uit andere landen

Rustig jongens, t is de 5de JPL-match, nog 35 te gaan... Andere ploegen gaan ook nog wel domme punten verliezen.

Nog 35 matchen afzien naar Anderslecht 😢

Gelukkig moeten we er niet meer voor betalen om ernaar te kijken :love:
Europees moet je voor Club ook niet betalen! :cool:

Kan je anderlecht gratis bekijken via een ander platform dan DAZN mss? Ik lees soms iets van die MauveTV, maar eigenlijk geen idee wat dat precies is.

Europees moet je voor Club ook niet betalen! :cool:

Kan je anderlecht gratis bekijken via een ander platform dan DAZN mss? Ik lees soms iets van die MauveTV, maar eigenlijk geen idee wat dat precies is.
Europees.. matchen om kwart voor 19. Dat haal ik zelf niet door werk en kids. Daar begin ik zelf niet aan om te zien.

Mauve tv heeft geen competitie. Maar ik heb ondertussen genoeg alternatieve gekregen via verschillende wegen. Zo kan ik het kijken. Maar dazn een euro geven, dat gaat niet gebeuren. Of er komt een akkoord met de telecom zoals vorig jaar, of ik doe het dit seizoen wel alternatief

wel een geslaagde Slag om Vlaanderen. Beide ploegen konden hier winnen, imo.
Brugge aanvallend wel altijd heel dreigend, blij dat onze verdedigers zich voor elke bal smeten.

ik hoop dat het bij ons echt niveau is, en niet gewoon "het is tegen Brugge, mannen"

Europees.. matchen om kwart voor 19. Dat haal ik zelf niet door werk en kids. Daar begin ik zelf niet aan om te zien.

Mauve tv heeft geen competitie. Maar ik heb ondertussen genoeg alternatieve gekregen via verschillende wegen. Zo kan ik het kijken. Maar dazn een euro geven, dat gaat niet gebeuren. Of er komt een akkoord met de telecom zoals vorig jaar, of ik doe het dit seizoen wel alternatief
Of je nu aan proximus of telenet of Dazn betaald blijft op zich toch hetzelfde

Of je nu aan proximus of telenet of Dazn betaald blijft op zich toch hetzelfde
Gelijk @Sportinggboy zegt, is het ook de prijs. Ik betaalde 15 euro aan TV Vlaanderen en dat kon ik delen met mijn broer, dus elk 7.5/mnd. Orange blijkbaar 10/mnd. Nu plots 20 euro vragen "in promo", want normaal 25 euro/mnd is gewoon zot. Zeker als het enkel voor JPL is.
Na het seizoen ook gewoon TVV opgezegd met maand opzeg, terwijl DAZN pas opzegbaar is na een jaar.

Vazquez start bij Anderlecht, dan neem ik aan dat Dolberg onderweg is naar Celtic?

Nu Bertaccini geblesseerd is zitten we dus een hele tijd met Vazquez (die eigenlijk ook weg wil) opgescheept als eerste spits.

Nuja, los daarvan: Go Union!

Terug
Bovenaan