Jupiler Pro League 2025-2026

4 speeldagen ver en ik heb er nog geen minuut van gezien door die heisa met dazn. En eerlijk gezegd : het laat me zelf koud als ik telkens het matchoverzicht lees. In ieder geval zit er zo niets haast bij om een abonnement op de voetbal af te sluiten en ben ik blij om het geld in iets anders te steken.
Radio is zo slecht nog niet.

En zo begint westerlo stilletjes in de problemen te komen.
Eerste match dat ik volledig mis, maar inderdaad niet het resultaat dat je verwacht. Als ik kijk naar stats (schoten, balbezit ...) dan lijkt het me wel dat Westerlo redelijk dominant was, maar dat het in de afwerking niet goed zat. En dan een paar keer kinderlijk eenvoudig achteraan gepakt. Ook niet nieuw (zucht).

En zo wordt het inderdaad moeilijk.

Eerste match dat ik volledig mis, maar inderdaad niet het resultaat dat je verwacht. Als ik kijk naar stats (schoten, balbezit ...) dan lijkt het me wel dat Westerlo redelijk dominant was, maar dat het in de afwerking niet goed zat. En dan een paar keer kinderlijk eenvoudig achteraan gepakt. Ook niet nieuw (zucht).

En zo wordt het inderdaad moeilijk.
Ik zat in het stadion en kijk met Cercle bril. Maar er werd heel veel geschoten door Westerlo, maar ook vanuit de tweede lijn. Dus niet per se super gericht, wel paar zeer goede saves van onze keeper. Bij Westerlo was er ook veel ruimte tussen de linies en heel veel tweede ballen waren voor Cercle. Wij hebben eens aan 100% afgewerkt en tweede helft ook mooi gecombineerd.

Niks gezien van Club maar blijkbaar weer met de hakken over de sloot.
samenvatting kan je gratis kijken op app van DAZN ;)

Heb match van rsca gevolgd op de radio terwijl ik in de tuin aan het werken was -> nog wel ne keer leuk, maar hoop toch dat Telenet en DAZN overeenkomen zodat ik én Europees van Club én gewone competitie kan kijken met 1 abo... no way dat ik 2 abo's ga afsluiten om enkel naar Club te kijken.

Allé, drie punten. Werd eens tijd, zeker met het oog op de Europese dubbelslag nu. En daarna mogen we nog eens thuis spelen. 28 dagen na de laatste thuismatch :) Eerste half uur speelden we Leuven van het kastje naar de muur, maar daarna was het weer over en uit. De hoofdrollen van de match waren alvast weggelegd voor El Ouahdi en Lothar Dhondt.

Heb match van rsca gevolgd op de radio terwijl ik in de tuin aan het werken was -> nog wel ne keer leuk, maar hoop toch dat Telenet en DAZN overeenkomen zodat ik én Europees van Club én gewone competitie kan kijken met 1 abo... no way dat ik 2 abo's ga afsluiten om enkel naar Club te kijken.
Hoop ik inderdaad ook! Ik ga ook geen 2 abo’s nemen. Dat bestaat niet.

Zag net de 2de goal van Anderlecht op hun officiële Instagram. Dat is toch altijd fout in de aanloop naar die goal van Huerta?

De Europese matchen zijn toch gewoon bij VTM nog altijd te volgen? Als ik kies zal het eerder voor dazn zijn dan voor telenet of proximus zonder JPL.

Snap ook niet goed wat de KBVB daarmee van zien heeft. Dat is Charleroi dat besliste om zijn contractaanbod in te trekken. Waarom zou de Bond dan plots geld moeten ophoesten?

Nee het is de nationale voetbal bond om de contracten te legaliseren. Dus het is KBVB die Charleroi heeft ingelicht van het advies van de FIFA.

Is niet al de eerste keer dat een voetbalbond advies geeft die tegen de wetgeving ingaat. Genoeg bekende arresten. Dus zijn claim is wel terecht dat het bond is en niet de club.

't Is ook tegen Gent natuurlijk, die hun verdediging staat zeer wankel deze eerste weken. Enkel Westerlo en OHL slikten meer tegendoelpunten na 4 speeldagen.

Terug
Bovenaan