Jupiler Pro League 2025-2026

Bij ons loopt het toch ook voor geen meter, tegen genk met geluk gewonnen kvm verloren nu cercle veel kansen....
Als skoras soms bij de betere is zegt genoeg zeker.en als we in de verdediging met spelers het gaan moeten doen.
Maar er zouden nog twee versterkingen komen volgens insiders, wel niet op de Cv.hoorde ik.
De transfers waren de laatste jaren wel ok, dus laten we het bestuur voorlopig het voordeel van de twijfel geven ;)

Wat vonden jullie van de prestatie van Stankovic? Waardige vervanger van Jashari op termijn?
Ik speel al 15-20 jaar geen voetbal meer, maar ik had echt het gevoel dat het met mij in de ploeg beter zou gegaan zijn. Gelukkig weet ik wel beter dan om een nieuwe speler af te schieten na 1 match waarin de VOLLEDIGE ploeg onder de ondergrens gezakt is. De ondergrens is zelfs nog minstens 10 niveaus boven hetgeen we zaterdag te zien kregen.

Dus ik geef hem het voordeel van de twijfel :)

Sowieso geen Jashari, maar het zal nooit fair zijn om nog iemand te vergelijken met hem vrees ik...zo'n speler gaan we niet snel meer kunnen halen.

Vond die ook maar gewoon, maar toch wel wat presence, komt er wel zou ik denken.

Laatst bewerkt:
Over Gent-Union wordt gezwegen? :(
Was nochtans overduidelijk hands.

Maandag of dinsdag komen ze met excuses en ploeg x werd benadeeld.
Om dan het weekend erna weer lekker in de fout te gaan.
De clubs zijn ook mond dood gemaakt en de arbitrage mag rustig blijven verder doen ongeacht de foutenmarge.

Laatst bewerkt:
Sowieso geen Jashari, maar het zal nooit fair zijn om nog iemand te vergelijken met hem vrees ik...zo'n speler gaan we niet snel meer kunnen halen.

Vond die ook maar gewoon, maar toch wel wat presence, komt er wel zou ik denken.
Eerste match van Jashari was verschrikkelijk slecht, dus nog wat tijd geven.
Kans natuurlijk heel klein dat hij van niveau van Jashari zal zijn want zo'n niveau nog niet veel gezien in België

Bangoura ook nog steeds hetzelfde ongeleid projectiel.

2 fases waar die in andere matchen gewoon 2x terecht geel zou krijgen (speler onderuit maaien + hand in het gezicht van schrijvers) maar Dhondt zit precies weer in een praatgroep vanavond.

Misschien nog altijd wat voorbarig, maar Reis gaat het ook niet worden vrees ik.
Wat een zwakke passing heeft die, zijn balbehandeling is ook enorm traag en zonder veel resultaat (diepgang).

Misschien nog altijd wat voorbarig, maar Reis gaat het ook niet worden vrees ik.
Wat een zwakke passing heeft die, zijn balbehandeling is ook enorm traag en zonder veel resultaat (diepgang).
Idd heel ongelukkige wedstrijd er van, hij beseft het zelf ook wel als je zijn gezicht ziet. Hopelijk wissel aan de rust en daarna werk voor de coach om die mentaal klaar te stomen.

Idd heel ongelukkige wedstrijd er van, hij beseft het zelf ook wel als je zijn gezicht ziet. Hopelijk wissel aan de rust en daarna werk voor de coach om die mentaal klaar te stomen.
Reis in de ploeg is op dit moment de grootste verzwakking. Over het algemeen is dit ook maar een zwakke ploeg zonder onyedika, ordonez.. cisse sandra is een drama.

Terug
Bovenaan