Jupiler Pro League 2025-2026

Arbitrage maakt toch ook niet zijn beste beurt, mja tis ook congé geweest voor die mannen
Hij kon gewoon niet mee, of kon de druk niet aan, geen idee. Zet die met dat niveau in een topper en dat loopt volledig uit de hand.

Wel knap dat Hasi nog begint te molenwieken in minuut 102 voor een slechte voorzet. 100 minuten de tijd gehad om iets deftigs neer te zetten en we geraken niet verder dan een penaltygoal en een goal waarvan nog niemand weet hoe die erin gaat.
Was hij niet gewoon aan 't stretchen na de match?

Hasiball
In minuut 87 een verdediger voor een verdediger

Met Dolberg in de spits spelen we voorzetten van de flank, met Vazquez erbij gaan we combineren tot in de kleine carré (allé proberen toch)
Een vat vol verrassingen die man (onaangename verrassingen wel)
Dit gewoon hè. Je staat 2-2 in eigen huis tegen de promovendus.

Match niet kunnen kijken ( TGV Parijs) maar niks gemist naart schijnt :)
Paar berichten gekregen wel :
-Vazquez still shit
- Verdedigend still shit
-Arbiter mag meevoetballen
- Verdediger erafhalen in de 87 min voor jawel ne verdediger
Alst zo blijft , ist snel BB Hasi

Heb de match niet gezien was het zo slecht ?
Veel balbezit, veel gebrei. Amper tot geen kansen.
Tactisch staat er niks en er lijkt geen plan te zijn.
Hopen op een flits van Angulo of ingeving van Hazard. Uw metronoom die de ploeg moet draaien is een 16 jarige (die wel goed is) maar kwestie van tijd tot die overbelast is

De profielen van Kana en Simic zijn oké en complementair, maar ge mist gewoon iemand met snelheid vanachter, Augustinson is dat ook niet
Ge start met 4 vanachter en bij de rust gaat ge terug met 3 spelen.
Saliba moet er weer af aan de rust

Bepaald moment speel je met EN Bertaccini EN Angulo EN Verschaeren EN De Greef EN Hazard achter Dolberg. Het aantal passes zal wel hoog zijn, maar tis nie gevaarlijk

Het wordt stilaan lachwekkend hoe we onszelf al drie matchen op rij in de voet schieten. Dit had een eenvoudige 9 op 9 moeten worden, maar opnieuw staat ge achter. Terwijl ge opnieuw niet slecht speelt.

Derde onverdiend puntenverlies op rij. Maar het enige dat telt is de 1 op 9.

Laatst bewerkt:
Genk mag zich hier ook wel zwaar bekocht voelen

Epolo komt uit op een hoge bal, raakt geen bal en slaat vol op Tolu zijn hoofd.
Altijd penalty en 2e geel.

Lardot heeft toch werk met zijn kornuiten.

Var zal ook geen abonnement op Dazn hebben hè. Die doen het misschien via radio 1. Als er dan net muziek is als zo een fase gebeurd…

Die goal van Fossey doet me een beetje denken aan Bergkamp tegen Argentinië op WK98. Buitenkantje voet, keeper op de knieën met wapperende arm.

Kga niet in op penalty of niet en wat het betekent voor onze match. Maar ik kan wel zeggen dat het frappant is dat we nog geen paar maand geleden Heynen op Standard in de goal moesten zetten nadat Penders een 2de gele kreeg voor een identieke penalty-fase. Net daarna krijgen we er geen voor eenzelfde fase thuis tegen Gent en nu weer niet op Standard.

Vindt ge zoiets geen penalty? Ok. Vindt ge zoiets wel penalty? Ok. Maar wees eindelijk eens ffin consequent in uw beslissingen.

Leuk al die jonge gasten bij mijn Antwerp 🙂 Mooie goal van Adekami ook.
Zeer tof te zien dat we een ploeg voor de toekomst boiwen met een hoop jonge hongerige kerels. We hadden niet veel kansen maar totale controle. Doumbia mag toch nog een jaartje blijven van mij ;-).
Zeer knappe goal van Adekami die een beloning krijgt voor ook een paar knappe invalbeurten vorig jaar.
Ik vraag me wel af wat Jesus elke keer doet als hij invalt, weet totaal niet waar hij moet lopen of wat te doen maar ze zullen er wel iets in zien op training.
Janssen wederom zeer sterk, wat een baas! En van Foulon en Somers hebben we toch ook al veel mentaliteit en goesting terug gekregen die het elftal ten goede komt. Ik zie echt uit naar dit jaar aangezien men verwachtingen laag zijn. Ik vind playoff 1 halen alweer prima.

Veel balbezit, veel gebrei. Amper tot geen kansen.
Tactisch staat er niks en er lijkt geen plan te zijn.
Hopen op een flits van Angulo of ingeving van Hazard. Uw metronoom die de ploeg moet draaien is een 16 jarige (die wel goed is) maar kwestie van tijd tot die overbelast is

De profielen van Kana en Simic zijn oké en complementair, maar ge mist gewoon iemand met snelheid vanachter, Augustinson is dat ook niet
Ge start met 4 vanachter en bij de rust gaat ge terug met 3 spelen.
Saliba moet er weer af aan de rust

Bepaald moment speel je met EN Bertaccini EN Angulo EN Verschaeren EN De Greef EN Hazard achter Dolberg. Het aantal passes zal wel hoog zijn, maar tis nie gevaarlijk
We zitten nog in een transferperiode , er zullen er nog wel vertrekken , bijkomen twijfel ik al zou ik nog een verdediger kopen ( ne leider en snel)
Het positieve is wel dat we een veeeeel competitievere bank hebben als vorig jaar
Vorig seizoen was ik al opgelucht dat we PO1 haalden , nu moet top 3 gewoon haalbaar zijn

We zitten nog in een transferperiode , er zullen er nog wel vertrekken , bijkomen twijfel ik al zou ik nog een verdediger kopen ( ne leider en snel)
Het positieve is wel dat we een veeeeel competitievere bank hebben als vorig jaar
Vorig seizoen was ik al opgelucht dat we PO1 haalden , nu moet top 3 gewoon haalbaar zijn
En denk je dan voor Union, voor Club of voor Genk te eindigen?

Terug
Bovenaan