Jupiler Pro League 2025-2026

Ook logisch dat de nieuwkomers tijd nodig hebben en de spelers met hun hoofd in de CL voorrondes zitten, 6/9 zeker niet slecht qua resultaat
Qua punten, zéker.
Maar het niveau is wel echt zwak op sommige posities. Momenteel maar speler of 4/5 op niveau: Tzolis, Seys, Meijer, Jackets/Mignolet
Al de rest loopt redelijk te sukkelen of blijft onder de verwachtingen.

Op die manier wordt CL halen heel lastig... Verdediging is echt een ramp, hoogdringend een CV van niveau nodig naast Mechele.

Zag er knullig uit maar Saliba gaat ook wel los achter de arbiter lopen, dan is het idd mogelijk dat het daarna tot een botsing komt.

Je kan moeilijk verwachten dat de ref rekening houdt met iedereen die in zijn rug opduikt.

Tegen het spel in noemen ze dat. :laugh:
Ik zag dat hier makkelijk 3-1/4-1 worden als je het spel zag.
Nu, zou me verbazen als Z-W dit vasthoudt, bij momenten merk je toch echt dat vooral die verdediging tekort komt.

Want wij spelen de kansen echt bij elkaar..

Een meer uitgezoomde herhaling van die fase voor de corner was ook leuk geweest.
Geen idee of die nog buitenspel stond of hoe die die bal eigenlijk meeneemt
Awelja, ik had eerlijk gezegd ook wel die indruk, maar de regisseur vindt dat niet interessant zo te zien.

Hasiball
In minuut 87 een verdediger voor een verdediger

Met Dolberg in de spits spelen we voorzetten van de flank, met Vazquez erbij gaan we combineren tot in de kleine carré (allé proberen toch)
Een vat vol verrassingen die man (onaangename verrassingen wel)

Hasiball
In minuut 87 een verdediger voor een verdediger

Met Dolberg in de spits spelen we voorzetten van de flank, met Vazquez erbij gaan we combineren tot in de kleine carré (allé proberen toch)
Een vat vol verrassingen die man (onaangename verrassingen wel)
Wel 2x gescoord tegen de promovendus he!

Weer een seizoen dat we spelbederf en tijdrekken belonen blijkbaar

ik kijk ook nog eens een matchke dit jaar
Ik vind het eigenlijk nog meevallen, er zijn kleinere ploegen die het veel irritanter aanpakken tegen de grote namen. Ze proberen ook wel nog effectief zelf iets te doen. Opoku toch ook met goeie mentaliteit. Enige waar ik mij serieus aan stoor bij hem is dat hij de bal meteen in de hand pakt als iemand een foutje maakt op hem, dat zijn imo miniemen-manieren. In eerste helft wel eens hands tegen gekregen daardoor, moesten er meer refs doen.

Ik vind het eigenlijk nog meevallen, er zijn kleinere ploegen die het veel irritanter aanpakken tegen de grote namen. Ze proberen ook wel nog effectief zelf iets te doen. Opoku toch ook met goeie mentaliteit.
Hoeveel "blessure" behandelingen zijn er nu intussen al geweest?
Om dan na 7 seconden al terug het veld op te mogen

Elke uittrap is een halve minuut
Nuja, we hebben ook vandaag zelf veel te weinig kunnen creëren, en telkens in de rug gepakt zoals een bende juniors

Wel goed op tijd afgefloten voor hoofdblessure zeg.

Kon ook 2-4 zijn moest dat minder egoïstisch afgewerkt worden, maar goed.

Wel goed op tijd afgefloten voor hoofdblessure zeg.

Kon ook 2-4 zijn moest dat minder egoïstisch afgewerkt worden, maar goed.
Arbitrage maakt toch ook niet zijn beste beurt, mja tis ook congé geweest voor die mannen

Wel knap dat Hasi nog begint te molenwieken in minuut 102 voor een slechte voorzet. 100 minuten de tijd gehad om iets deftigs neer te zetten en we geraken niet verder dan een penaltygoal en een goal waarvan nog niemand weet hoe die erin gaat.

Allé nu, hij heeft er just een verse verdediger ingebracht :D topwissel
Da ze maar doen. Zo nog 2 speeldagen en
Ik pak het voetbal bij Proximus ook niet meer als dat daar op komt :lol:

5 goals pakken in eigen huis tegen Westerlo en Waregem. Top gewerkt om die defensie van vorig jaar te versterken

Terug
Bovenaan