Jupiler Pro League 2025-2026

hmm, ik ben een tiental minuten ingedut, maar daarbuiten heb ik Club eigenlijk niet veel over de middellijn gezien, voor de rode kaart.
100 procent juist, veel overwicht voor cercle maar ze doen er te weinig mee. De keren dat club er door kwam was het wel telkens bijna prijs.

Meeval toch voor ons die rode kaart, weer match om snel te vergeten. 2e helft gelukkig beter maar zo zie ik het ons niet halen tegen eventuele Rangers.
En dat offside leek zelfs in tribune duidelijk.

Is er een soort van weddenschap geweest bij Gent-Union om zoveel mogelijk het woord 'set piece' te gebruiken in één uitzending?

Da is ni verder gespecifieerd....

Hein VHB had het om de haverklap over 'set piece'. In interviews viel de term meermaals, zowel door interviewers als de geïnterviewden. En ook de socials van Dazn en Union vermelden het.

Ik wist niet dat dat hier zo'n ingeburgerde term was. Voelde dus erg cringe aan tijdens het kijken 😅.
Een beetje zoals de 'forty-five' van ettelijke jaren geleden.

Hein VHB had het om de haverklap over 'set piece'. In interviews viel de term meermaals, zowel door interviewers als de geïnterviewden. En ook de socials van Dazn en Union vermelden het.

Ik wist niet dat dat hier zo'n ingeburgerde term was. Voelde dus erg cringe aan tijdens het kijken 😅.
Een beetje zoals de 'forty-five' van ettelijke jaren geleden.
Golden triangle much? :p

Meeval toch voor ons die rode kaart, weer match om snel te vergeten. 2e helft gelukkig beter maar zo zie ik het ons niet halen tegen eventuele Rangers.
En dat offside leek zelfs in tribune duidelijk.
In begin zoveel mogelijk pbt pakken met een team dat onvolledig is en niet klaar is ben ik al content. Als de boel maar draait tegen april ben ik tevreden, in augustus zijn meestal strontmatchen.

In begin zoveel mogelijk pbt pakken met een team dat onvolledig is en niet klaar is ben ik al content. Als de boel maar draait tegen april ben ik tevreden, in augustus zijn meestal strontmatchen.
Ook logisch dat de nieuwkomers tijd nodig hebben en de spelers met hun hoofd in de CL voorrondes zitten, 6/9 zeker niet slecht qua resultaat

Ook logisch dat de nieuwkomers tijd nodig hebben en de spelers met hun hoofd in de CL voorrondes zitten, 6/9 zeker niet slecht qua resultaat
Ook geen simpele start eigenlijk, ik had zelfs maar 4/9 of zelfs slechter gevreesd. Je begint tegen Genk, daarna op KVM waar we het altijd lastig hebben en dan de derby waar Cercle altijd zichzelf overstijgt. Dan nog winst op Salzburg (waar ik blij ging zijn met een draw).
Dat het spel nog vele malen beter moet is duidelijk, maar die 6/9 is idd verre van een ramp.

Knap blok gezet door de ref..

Simic met de draaicirkel van een vrachtwagen
Op het eerste zicht zeker geen buitenspel, maar die offsidelijn lijkt me toch ook wel op verkeerd getrokken :D

Put zit nu wel te compenseren. Doe dat toch eens niet. De goal was mss lullig (maar zeker geen bewuste fout van de ref hoewel ik er ook niet mee zou kunnen lachen moest Club zo een goal tegen krijgen), maar die fout nu net gewoon "niet zien" gelooft niemand he.
Altijd zelfde gedoe, ref maakt een fout, het blijft een mens, maar ipv het goed te maken door verder correct te fluiten, beginnen ze te compenseren en is het helemaal naar de knoppen.

Terug
Bovenaan