Ja trekt op niet veel. Vázquez gaat er wel snel uit nu. Altijd een binnenkomer als spits om er zo aan te beginnenDie (waarschijnlijke) 3 punten zijn dan ook wel het enige om blij over te zijn.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja trekt op niet veel. Vázquez gaat er wel snel uit nu. Altijd een binnenkomer als spits om er zo aan te beginnenDie (waarschijnlijke) 3 punten zijn dan ook wel het enige om blij over te zijn.![]()
Hands naart schijntIk snap de penalty voor Anderlecht eigenlijk niet goed. Dat is er toch geen?
In het stadion vind ik het ook raar. Moet nog beelden bekijken, maar met dazn is het niet zo eenvoudig.Ik snap de penalty voor Anderlecht eigenlijk niet goed. Dat is er toch geen?
In de frituur met die 16 euro die ze hebben teruggekregen.Anderlecht autoritair aan de leiding zeg.
Waar zitten die Hasi-haters hier nu?![]()
Aanwezig!Anderlecht autoritair aan de leiding zeg.
Waar zitten die Hasi-haters hier nu?![]()

TijdzoneQuality post om 5u 's nachts![]()

Ik heb de match niet gezien dus kan er niet zelf over oordelen, maar in de HLN-voetbalpodcast waren de 4 analisten (2 van HLN + Boeckx + Aster Z) het wel allemaal 100% eens dat dit een zuivere penalty voor Antwerp had moeten zijn, en geen "low cost penalty"En ja, die penalty-fase... Voor mij wel een voorbeeld van die low-cost penalty's waar ze zo over klaagden. Lag voor mij ook in balans met de fout op Oh in de 2de helft, waar hij quasi de grond in wordt getrokken. De consequentie was er dus alleszins (over heel de match trouwens, de arbitrage zag veel door de vingers). En die penalty's hebben we al mee gehad, al tegen gehad, al niet mee gehad en al niet tegen gehad. Trekt ge de lijn bij zo zaken om ze niet te fluiten, is me dat helemaal OK. Maar dan moet ge het overal doen. En dat consequentie zowat het grootste probleem is bij onze arbitrage klaag ik al jaren aan. Voor hetzelfde geld krijgen wij volgende week een identieke penalty mee en de week erna weer niet.
Ik heb de match niet gezien dus kan er niet zelf over oordelen, maar in de HLN-voetbalpodcast waren de 4 analisten (2 van HLN + Boeckx + Aster Z) het wel allemaal 100% eens dat dit een zuivere penalty voor Antwerp had moeten zijn, en geen "low cost penalty"
Hun redenering: Door de fout werd Antwerp een kans ontnomen.De dag dat we analisten hun woord als waarheid moeten nemen, is de dag dat Trump een democratische president wordt met een hart voor de medemens. Er was contact door de beweging naast elkaar en nergens was er de intentie om een fout te maken. De definitie van "low cost" of anders is niks "low cost". Dan was Oh aan zijn shirt de grond op trekken met veel meer intentie. Maar daar horen we weer niemand over. Net zoals Sporza al tijdens de match (!!) een heel artikel klaar had over die fase met Kerk maar de niet-penalty bij het neertrekken van Oh niet meer gaf dan "een logische beslissing".
Nee serieus... Ze praatten over "low cost", maar wat valt hier dan onder volgens hen? Want los van alles kan iedereen het er wel over eens zijn dat Sadick helemaal geen intentie had om een fout te maken. Hij tikte hem aan in het erlangs lopen en hem proberen af te houden. En in het verleden werd hier regelmatig een penalty voor gefloten, maar was er een gigantische willekeur. In één speeldag kon ge het voor hebben dat twee teams zo een penalty kregen en twee andere niet. Dat wilden ze er zo uithalen. And I applaud them for it. MAAR... Ik wil consequentie zien. Als ge volgende week pakweg zo een penalty tegenkrijgt, snap ik dat ge als Antwerp supporter foxwild wordt. Net zoals ik dat ga zijn als we volgende week in duel in de 16 aan iemand hangen en er dan wel één tegen krijgen.
Penalty in Cercle - RSCA idem. Die gaat random wel of niet gefloten worden (moet voor mij nooit gefloten worden, gevaarlijk spel terwijl de tegenstander op een halve meter van de grond wil koppen).De dag dat we analisten hun woord als waarheid moeten nemen, is de dag dat Trump een democratische president wordt met een hart voor de medemens. Er was contact door de beweging naast elkaar en nergens was er de intentie om een fout te maken. De definitie van "low cost" of anders is niks "low cost". Dan was Oh aan zijn shirt de grond op trekken met veel meer intentie. Maar daar horen we weer niemand over. Net zoals Sporza al tijdens de match (!!) een heel artikel klaar had over die fase met Kerk maar de niet-penalty bij het neertrekken van Oh niet meer gaf dan "een logische beslissing".
Nee serieus... Ze praatten over "low cost", maar wat valt hier dan onder volgens hen? Want los van alles kan iedereen het er wel over eens zijn dat Sadick helemaal geen intentie had om een fout te maken. Hij tikte hem aan in het erlangs lopen en hem proberen af te houden. En in het verleden werd hier regelmatig een penalty voor gefloten, maar was er een gigantische willekeur. In één speeldag kon ge het voor hebben dat twee teams zo een penalty kregen en twee andere niet. Dat wilden ze er zo uithalen. And I applaud them for it. MAAR... Ik wil consequentie zien. Als ge volgende week pakweg zo een penalty tegenkrijgt, snap ik dat ge als Antwerp supporter foxwild wordt. Net zoals ik dat ga zijn als we volgende week in duel in de 16 aan iemand hangen en er dan wel één tegen krijgen.