Jupiler Pro League 2025-2026

Waar blijft die beloofde versterking ook? We hebben dringend een kwaliteitsinjectie nodig want onze wisselmogelijkheden zijn zo pover.

Man, bij die herhaling van de goal. Mechele, Stankovic en Meijer die in de goal gaan staan in plaats van een man te houden. :sop:

Waar blijft die beloofde versterking ook? We hebben dringend een kwaliteitsinjectie nodig want onze wisselmogelijkheden zijn zo pover.
Idd, er werd vanalles beloofd, maar er komt niets van. Het onnodige ontslag van Hayen wordt zo nog eens extra pijnlijk.
Jackers kan ik nog vergeven deze match, hij is gewoon nog niet klaar, er is een reden dat VDHeuvel begon. Er is gewoon geen alternatief meer.

Idd, er werd vanalles beloofd, maar er komt niets van. Het onnodige ontslag van Hayen wordt zo nog eens extra pijnlijk.
Jackers kan ik nog vergeven deze match, hij is gewoon nog niet klaar, er is een reden dat VDHeuvel begon. Er is gewoon geen alternatief meer.
Als hij niet klaar is moet hij niet op de bank zitten he. Hij maakt gewoon elke keer dezelfde soort fouten imo.

Als hij niet klaar is moet hij niet op de bank zitten he. Hij maakt gewoon elke keer dezelfde soort fouten imo.
Akkoord, maar ik vraag me af in hoeverre er van bovenaf beslist wordt. Leko zou zogezegd iemand zijn die durft tegenspreken in de bestuurskamer, maar het lijkt me ook maar een meeloper te zijn hoor.

Voetbal van Leko komt erdoor, naief niet verdedigend. Wel dom van Ordonez natuurlijk maar dan nog met 2-0 zo een slappe tweede helft. Kunnen wel is zware weken worden voor Brugge.

Als ge puur naar de fout kijkt die Ordonez maakt, is 'm inderdaad wel laatste man en houdt hij het shirt van de tegenstander vast.
Maar ik ben ook wel van mening dat er in het voorgaande kopduel gewoon een fout gemaakt werd op hem.

Ik vind dat nu eigenlijk geen voorgaande fout

De Lalouviere speler springt naar de bal en raakt die ook. Ordonez staat er gewoon naar te kijken en gaat zelfs het duel niet aan.

In eerste instantie mag die ook die bal niet laten stuiten want zo brengt die zichzelf in de problemen, gewoon over de zijlijn zetten.

Ik vind dat nu eigenlijk geen voorgaande fout

De Lalouviere speler springt naar de bal en raakt die ook. Ordonez staat er gewoon naar te kijken en gaat zelfs het duel niet aan.

In eerste instantie mag die ook die bal niet laten stuiten want zo brengt die zichzelf in de problemen, gewoon over de zijlijn zetten.
Kom, de beelden staan hier boven, Ordonez wacht de bal af om te koppen en die van La Louviere gaat er met de schouder/elleboog op af. Ordonez valt en trekt de aanvaller neer. De eerste fout is overduidelijk van de aanvaller, dat er hier een fout wordt gefloten tegen Club is onterecht, maar dat de VAR daar nog eens op terugkomt om rood aan te smeren is gewoon een schande.

Mja ge staat na 60 minuten nog altijd 2-0 voor met 10 man. Dat zou thuis tegen La Louviere toch voldoende moeten zijn om zeker niet te verliezen.

Over de fases oordeel ik niet. Heb niets gezien
Ik praat die 3 goals absoluut niet goed want de laatste 25 minuten hebben we totaal niet gevoetbald, maar zonder die rode kaart is het gewoon een rustige avond.

Terug
Bovenaan