Of ze kunnen elke week alles geven en zelf voor die derde plaats spelen, maar dat is niet belangrijkIk wil dat gerust geloven, dit is zo slecht dat het onkunde is in plaats van onwil.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of ze kunnen elke week alles geven en zelf voor die derde plaats spelen, maar dat is niet belangrijkIk wil dat gerust geloven, dit is zo slecht dat het onkunde is in plaats van onwil.

Derde plaats maakt toch helemaal niks meer uit? Zelf al worden we derde, we worden er niet beter op.Of ze kunnen elke week alles geven en zelf voor die derde plaats spelen, maar dat is niet belangrijk![]()
Als we penalty krijgen en die rode kaart valt, dan zag het er mss anders uit. Zeker die rode kaart vind ik onbegrijpelijk. Is niet de eerste keer met die gast.
Dan zijt ge idd enkel sympathisant en geen fan. Sorry maar das gewoon nen held.Kijk, ik ga nie liegen: ik ben wel ne grote Union sympathisant en hoop da ze kampioen worden. Maar wa heb ik nen gigantische stronthekel aan Burgess. Wa ne kotsmisselijke speler vind ik da....
Wat zeg jij nu? Dat was trappen naar de knie van Angulo. Enkel een rode sanctie was hier te begrijpen. 0,0 intentie om de bal te spelen en enkel de man willen pakken. Dit verdiend alleen maar rood. Ik heb zelden geweten dat alle analisten en commentatoren het eens waren.Dan zijt ge idd enkel sympathisant en geen fan. Sorry maar das gewoon nen held.
Dit was toch gewoon geel. Professioneel een aanval afgebroken, maar nooit met de intentie om zwaar te blesseren.
Anderlecht totaal niet met het mes tussen de tanden. Zou eigenlijk al beslist moeten zijn, maar nu is die 2de helft nog nagelbijten
Dus je kan enkel rood krijgen als je de intentie hebt om iemand zwaar te blesseren?Dan zijt ge idd enkel sympathisant en geen fan. Sorry maar das gewoon nen held.
Dit was toch gewoon geel. Professioneel een aanval afgebroken, maar nooit met de intentie om zwaar te blesseren.
Anderlecht totaal niet met het mes tussen de tanden. Zou eigenlijk al beslist moeten zijn, maar nu is die 2de helft nog nagelbijten
Misschien jaloers op Noah en Anou en wil die ook naar Union?Verschaeren weer bijna assist

DeCat - Stroeyckens - DegreefNog veel geduld precies met verschaeren, zit daar dan echt niks beters op de bank? Jeugd ofzo?
Mja hij tikt hm aan.Eerste helft was meer penalty dan dit![]()