marcel
Well-known member
ja, 1 mei op de namiddag een match spelen in Brugge, da's erom vragen heAftrap uitgesteld door het verkeer![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, 1 mei op de namiddag een match spelen in Brugge, da's erom vragen heAftrap uitgesteld door het verkeer![]()
Vind ik ook. Wa een datum om matchen te spelenja, 1 mei op de namiddag een match spelen in Brugge, da's erom vragen he
Ach kom, Club gaat echt wel winnen.Die ene keer dat Club eens mag winnen![]()
We verknoeien al een heel seizoen kansen, je hebt het eerder dit jaar al geflikt.. je mag gerust wat meer hoop koesteren.Ach kom, Club gaat echt wel winnen.
We houden de schijn hoog, maar wordt makkelijk 5-1.
Dat moet toch een fout geweest zijn?Het ultieme bewijs dat xG echt geen hol te betekenen heeft.![]()
Ik mag het hopen, anders wel héél benieuwd waar dat in godsnaam op gebaseerd was.Dat moet toch een fout geweest zijn?
Echt een domme speler.Brown dacht nog even zelf de rug van zn ploegmaat te testen door hem een sprintje te laten trekken.
dat zeiden jullie een paar weken geleden ook alWe verknoeien al een heel seizoen kansen, je hebt het eerder dit jaar al geflikt.. je mag gerust wat meer hoop koesteren.

En ik meende dat ook echt.dat zeiden jullie een paar weken geleden ook al![]()
..BijnaAch kom, Club gaat echt wel winnen.
We houden de schijn hoog, maar wordt makkelijk 5-1.