Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
EeDEZB2.jpeg

:cheer: :cheer: :cheer:
Ah yes,

Hopen dat daar eens bestuursgewijs op orde geraakt en ze snel terug in 1A spelen :-)

Morgen zonnetje, van 5 tot 6 happy hour buy 1 get 1 int stadion. Dochter bij de oma en opa 😁

Ik heb er zin in 🤩

Maar aub niet onze jaarlijkse gigantische teleurstelling. Nu toch nog niet.

Einde seizoen voor Vincent Janssen: aanvalsleider van Antwerp moet onder mes door meniscusblessure
Na Toby Alderweireld (36) is Antwerp nu ook zijn vicekapitein kwijt in de belangrijkste fase van het seizoen. Vincent Janssen (30) liep een scheur in de meniscus op en gaat maandag onder het mes. De jacht op een Europees ticket wordt zo nog wat moeilijker voor de Great Old.
Voor dit nieuws had ik nog goede hoop dat plaats 5 of zelfs 4 mogelijk was maar nu zal het 6 worden.

Ik zal nooit iemand blessure toewensen maar janssen die er niet bij is deze middag is echt wel ok nieuws voor ons, ondanks dat m geen veelscorende spits is, weegt dieje wel fel op n verdediging.

Gewoon hopen dat we n voorbeeld nemen aan de laatste 20 minuten van onze vorige match en snel de 0-1 kunnen scoren en dan volop bidden dat brugge in staat is om gelijk te spelen op union :-)

Samoise. Wat een gefrustreerd kereltje is dat?
Meer bezig met de tegenstander(s) dan met het voetbal

3 (gefloten) overtredingen intussen in de eerste 10 minuten

Is toch meestal zo met hem? En komt er nog veel te vaak mee weg.
4 op 16 minuten nu

Kunt toch stilaan als ref de optelsom maken en eens geel geven
Totaal onbegrijpelijk want telkens een faire match, geen reden om gefrustreerd of gelijk n halve gare op dat veld te staan

5 op 20 en nu eindelijk geel

Wesley Sonck "Brown trapt daar wel Dolberg aan, mja die blijft ook kappen en keren en kappen"

Dus als de tegenstander te lang aan de bal is mag je hem aantrappen? 😅

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan