Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaha nog steeds geen geel. Echt waar, Burgess is het grootste crapuul in jaren dat rondloopt in de Belgische competitie, en komt met alles weg.
Dat op Vermant was toch niks. Staaltje komedie van Vermant die naar zijn gezicht grijpt terwijl hij daar helemaal niet geraakt werd. Dat mag er ook uit

Club en het publiek is zich aan het laten vangen aan het randgedoe van Union en Burgess, tijd dat het rust is om af te koelen

Laatst bewerkt:
Vermant :laugh: dat verdiend ook geel.
Ja, een appelflauwte precies, geeft die joeng gauw ne Snickers :)

Klasseflits van Union, en ze waren toch al een 5 minuten aant opkomen met kans 3 min ervoor, dat kan je moeilijk anti-voetbal noemen.
Tijd voor Brugge om wakker te worden en zelf met een klasse actie te antwoorden!
Als RSCA fan: toch stuk hoger niveau dit dan pottekestamp van gisteren, en toffer om naar te kijken. Maarja, waarom zou Wouter iets doen als het stadion nog steeds vol zit.

Sinds ze in eerste spelen doen die zo op Club, maar de refs blijven er in meegaan. Dit kan toch echt niet meer, te belachelijk voor woorden wat Union nu al weer in hun voordeel kreeg.
Voor die eerste fase kan (en moet imo) je Burgess geel geven, maar voor de rest is er toch weinig aan de hand? Union pakt het goed aan, staat defensief prima. Benieuwd hoelang ze dat kunnen volhouden, aan Club om vooral rustig te blijven en de bal snel te laten gaan.

Ik vind ook dat sommigen zich hier wat laten gaan. Whatever works zeker? Ik zou het wel niet graag zien als supporter.

Een ploeg dat overal probeert te voetballen en in Europa België op de kaart zet, er zijn slechtere ploegen naar waar het geld kan gaan...
Union is nochtans ook al sinds ze terug in eerste zijn fantastisch werk aan het verrichten. Verliezen steeds hun sterkhouders en coaches en weten toch steeds kwaliteit te behouden. En daarnaast, moest Brugge tweede worden, heeft België kans op 2 rechtstreekse CL tickets voor komend seizoen, dus eigenlijk is het wel beter dat Brugge tweede wordt.

Ik ook niet, geen mooi voetbal ook niet maar op Club hoeft dat ook niet hé

Maar ze hadden wel met 10 moeten staan natuurlijk
Toch niet voor die botsing met Mignolet. Geel is daar toch juist. Keek toch naar de bal. Op het laatste zet hij zich wel, maar dat doe je altijd uit een reflex als je plots iemand voor je ziet opdoemen. Rood vind ik dat echt niet

Burgess gewoon meteen geel geven hier, ref laat zich weer doen.
@Wilto toch even verduidelijken dat ik het hier heb over die extra bal op het veld trappen bij intrap van Moris, en niet over die fase met Vermant (want daar verdient inderdaad Vermant misschien wel een kaart).

Dat constant gefluit en boe-geroep is wel vreselijk irritant om naar te luisteren. Nog irritanter dan wat er uit De Bilde zijn mond komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan