Agony
Well-known member
Idem. Dit was de intentie om Mignolet nog zwaar te bodychecken.Voor mij is dit rood
En De Bilde mag ook gaan douchen a.u.b.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem. Dit was de intentie om Mignolet nog zwaar te bodychecken.Voor mij is dit rood
Hij kijkt wel echt niet, maar op 't einde zet hij zijn schouder wel een beetje lijkt me. Het gaat natuurlijk zo absurd snel.Voor mij is dit rood
Dacht dit toch ook. Dat was toch echt wel met elleboog vooruit.Voor mij is dit rood, zo aggressief ga je toch niet in op de keeper??

Goed voor de wedstrijd? Ik betwijfel het. Union zal nu nog meer tijdrekken en op de grond vallen bij duels.Goed voor de wedstrijd en het kampioenschap![]()
dat verdiend ook geel.Een Club Brugge dat kampioen zou worden is toch ook niet goed voor ons voetbal. Zo blijft al het geld maar naar 1 ploeg gaan.Een Union dat kampioen wordt in Belgïe zou zeer slecht zijn voor het Belgisch voetbal. Atletico-voetbal hoort hier niet thuis. Maar zo ver zijn we gelukkig nog nieT.