Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah op die manier.

Gohja, denk nog altijd ni da we kans maken op die titel hoor. Trauma's uit het verleden en ik zie ons ook totaal geen 6/6 halen deze week.

Tenzij er extra ballen opt veld gegooid worden natuurlijk!
Winnen vanavond en dan gelijkspelen bij jullie en gelijkspelen bij Genk is al voldoende om kampioen te worden, er vanuit gaande dat we tegen de laatste 3 onze matchen wel winnen natuurlijk... het heeft er van een heel seizoen nooit zo goed uit gezien als nu

Als Club Brugge vanavond wint worden ze kampioen, dan zie ik het ze niet meer uit handen geven.
Straks kunnen we inderdaad al een eerste serieuze stap zetten. Niet gedacht dat we halfweg al mogelijks 4 punten voor zouden staan op de tweede.

Moeten dan nog wel naar Union & Genk, dus liefst winnen wel graag.

Zou wel heel kortzichtig zijn om in een hoerastemming te zijn na een overwinning tegen een erg zwak KAA Gent.

Daarmee lossen we onze diepgewortelde problemen niet op.
Ja, dat weet iedereen dat er diepere problemen zijn. Maar je bent precies nooit gewoon in the moment content. Het zal altijd de zwakte van de tegenstander zijn dat jullie winnen en als er verloren wordt is het de zwakte van Anderlecht zelf.

Met zo'n mindset heb je geen uitfans nodig.

Ja, dat weet iedereen dat er diepere problemen zijn. Maar je bent precies nooit gewoon in the moment content. Het zal altijd de zwakte van de tegenstander zijn dat jullie winnen en als er verloren wordt is het de zwakte van Anderlecht zelf.

Met zo'n mindset heb je geen uitfans nodig.
Maar heb je de goals gezien? Tot de 1-0 die je werkelijk cadeau krijgt was er ook niets te zien, en had Gent gewoon voor moeten staan.

Ik zal weer ietwat genieten als er globaal gewoon beter voetbal wordt gespeeld. Helaas is dat ondertussen ook al 3 jaar geleden.

Maar heb je de goals gezien? Tot de 1-0 die je werkelijk cadeau krijgt was er ook niets te zien, en had Gent gewoon voor moeten staan.

Ik zal weer ietwat genieten als er globaal gewoon beter voetbal wordt gespeeld. Helaas is dat ondertussen ook al 3 jaar geleden.
Jullie spionkop riep zelfs bij de 3-0 en 4-0 'Wouter buiten'.
Zit de kans van Samoise erin, heb je volledig andere match. Maar na de 1-0 is Gent als een pudding in elkaar gezakt. Het begon ook pas lekkerder te lopen nadat Edozie en Hazard van flank waren gewisseld.

Jullie spionkop riep zelfs bij de 3-0 en 4-0 'Wouter buiten'.
Zit de kans van Samoise erin, heb je volledig andere match. Maar na de 1-0 is Gent als een pudding in elkaar gezakt. Het begon ook pas lekkerder te lopen nadat Edozie en Hazard van flank waren gewisseld.
Maar het is toch ook niet zo omdat je eens een paar goals maakt dat Vandenhaute ineens een topvoorzitter is?

Maar het is toch ook niet zo omdat je eens een paar goals maakt dat Vandenhaute ineens een topvoorzitter is?
Dat beweert toch niemand?
Maar gewoon eens blij zijn op de avond van een 5-0 overwinning is toch niet onoverkomelijk?
Als zelfs zo'n uitslagen je niet heel ff goed doen voelen omdat de voorzitter u vriend niet is en het niet met champagne voetbal is kan je, imo, beter u tijd in iets anders gaan steken dan in supporteren.

Je kan ook vrolijk Wouter buiten zingen natuurlijk! Een 5-0 zou mijn mening ook niet aanpassen alhoewel ik nu hoop in RSCA hun geval dat het dit wel doet. Nog een paar seizoenen deze animo kan ik wel luchten.

Maar gewoon eens blij zijn op de avond van een 5-0 overwinning is toch niet onoverkomelijk?
Als zelfs zo'n uitslagen je niet heel ff goed doen voelen omdat de voorzitter u vriend niet is en het niet met champagne voetbal is kan je, imo, beter u tijd in iets anders gaan steken dan in supporteren.

Je beseft dat we net van een troosteloze 1 op 12 komen he. Daar verandert een overwinning tegen een heel zwak Gent weinig aan.

Gaat wel wat verder dan "de voorzitter is mijn vriend niet". Wel een feit dat ik beter mijn tijd elders in zou steken. En toch blijf ik iedere week kijken. Supporter zijn van Anderlecht niet simpel de laatste pakweg 10 jaar. Zeker als voetbalfan.

Je beseft dat we net van een troosteloze 1 op 12 komen he. Daar verandert een overwinning tegen een heel zwak Gent weinig aan.

Gaat wel wat verder dan "de voorzitter is mijn vriend niet". Wel een feit dat ik beter mijn tijd elders in zou steken. En toch blijf ik iedere week kijken. Supporter zijn van Anderlecht niet simpel de laatste pakweg 10 jaar. Zeker als voetbalfan.

Willen we van voorzitter ruilen?

Integendeel, publiek begon de spelers uit te fluiten na die grote kans van Samoise, dat zelfs Coosemans opzichtig aanmaande om te stoppen met fluiten.

En, hoe staat Hasi te coachen langs de zijlijn. Bij de minste pas naar de verkeerde teamgenoot, iets mindere controle staat hij te roepen, fulmineren en op de dugout te timmeren.

De 1-0 flater van Mitrovic
De 2-0 zeer lichte penalty in een fase waar Edozie zich gewoon vast loopt
De 3-0 een hoekschop waar ze bij Gent staan te slapen
De 4-0 dramatische volley maar ze staan weer te slapen
De 5-0 krijgt Dolberg een voorzet tegen de achterkant van zijn hoofd getrapt

1 goeie kans gehad waar Verschaeren infiltreert op die hoekschap en dan egoïstisch uit een onmogelijke hoek zelf schiet, maar de 2 vrije spelers op de kleine backlijn niet ziet staan..

Daar is geen enkele echt 100% echt uitgespeelde kans bij
Hazard weer veel balverlies, Verschaeren tja..
Edozie veel goeie wil, maar kan het niet alleen
Maamar vond ik wel goed. N'Diaye ook cva maar laat Samoise wel moederziel alleen bij die kans op 0-1
Dendoncker weer 0 passes vooruit, ook geen blik vooruit op in te spelen
Hey die ze er kinderlijk aflopen en duidelijk geen opkomende verdediger is in balbezit

Allè twas die drama drama. Maar ik vond Rsca echt ook gewoon nie goed spelen. Na Hasi zijn wissels konden ze ook geen 3 passes meer naar elkaar geven ene keer over de middellijn.

Gent was nog zwakker dus wel een verdiende overwinning, maar zwaar overdreven cijfers

Ref heeft weer de bovenhand, tot 2x toe Unionspeler bij hem roepen die dat weigert, dus hij doet er gewoon niets aan. :lol:

Amaai. Hoe Union alle opgebouwde sympathie sinds hun terugkeer in de JPL volledig is kwijt gespeeld bij mij. Hopen dat Genk of Club kampioen kan spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan