Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed resultaat voor Club, maar wij gaan ons komende donderdag en zondag ook weer rot ergeren aan dat vuil spel bij Union natuurlijk.

Bereid u voor ja, al is Brugge voetballend wel echt de betere ploeg in principe. Of ja, toch nu ze wat onder stoom zijn denk ik. Genk voetballend vooral niet sterk genoeg de laatste weken. Eigenlijk al langer imo, maar ze bleven winnen waardoor dat niet opviel.

Ik hoop natuurlijk op 6/6 voor Club, maar ik gok op een 4/6.
Tjah, tzou leuk zijn als t op de laatste speeldag kan worden beslist, zolang t union maar niet is.. zijt daar eens suporter van met zo n voetbal, zelfs verheyen zei t net al “het sympathieke is er al lang vanaf”

Tjah, tzou leuk zijn als t op de laatste speeldag kan worden beslist, zolang t union maar niet is.. zijt daar eens suporter van met zo n voetbal, zelfs verheyen zei t net al “het sympathieke is er al lang vanaf”
Zei em dat? Heb afgezet na de wedstrijd, dus niets meer gehoord. Mag wel eens gezegd zijn idd.

Ik snap wel waarom hij blijft spelen want hij maakt wel ruimte voor Jutgla waardoor die ook weer top is, Hayen zijn interview spreekt ook over hoe ze zijn werk appreciëren en ik neem aan dat hij er wel een betere kijk op heeft. Nu Vermant in de plaats wat een heel ander type is, benieuwd hoe dat gaat werken want meestal breng je die in als er gestreden moet worden en iedereen al moe is.

Chocken zou ik da ni zozeer noemen, er is gewoon n gebrek aan plan als ons vloeiend spel niet lukt en wij tegen potige ploegen in de problemen geraken, t kan nog altijd alle kanten uit, stel dat union en club nu twee keer gelijk spelen en wij twee keer winnen tegen antwerp dan ligt t weer open
Een maand geleden speelt ge ons weg en nu speelt ge geen kans bij elkaar.

Naast dat onze 3 mannen opt middenveld (sadiki, vanden Perre en van houtte) niks door lieten, was het gewoon platte kost van Genk

Ik snap wel waarom hij blijft spelen want hij maakt wel ruimte voor Jutgla waardoor die ook weer top is, Hayen zijn interview spreekt ook over hoe ze zijn werk appreciëren en ik neem aan dat hij er wel een betere kijk op heeft. Nu Vermant in de plaats wat een heel ander type is, benieuwd hoe dat gaat werken want meestal breng je die in als er gestreden moet worden en iedereen al moe is.
Heeft in PO's idd wel vrij sterk gespeeld, maar een spits kan je het niet noemen volgens die wedstrijden vind ik. Zijn mentaliteit is top, maar mist toch serieus wat technische sterkte, snelheid en finesse.
Jaren geleden hadden we een Englebert lopen, die kon op het zicht ook niet veel, maar liep ook heel wat nuttige meters voor de ploeg.

Wij worden "sympa" gevonden omdat we al 3j meedoen voor de prijzen met een jaarlijks budget lager als OHL, een stadion dat 1ste klasse onwaardig, ieder jaar onbekende spelers beter maakt en supporters die ook bij verlies geen meppen geven maar positief blijven.

Die fouten opt veld stellen niets voor

Heeft in PO's idd wel vrij sterk gespeeld, maar een spits kan je het niet noemen volgens die wedstrijden vind ik. Zijn mentaliteit is top, maar mist toch serieus wat technische sterkte, snelheid en finesse.
Ik ben er ook geen grote fan van maar zijn statistieken zijn zeker niet slecht en in de opstelling met Jutgla werkt het wel voor de ploeg. Dat hij veel onbegrijpelijk mist is ook een feit.

Wij worden "sympa" gevonden omdat we al 3j meedoen voor de prijzen met een jaarlijks budget lager als OHL, een stadion dat 1ste klasse onwaardig, ieder jaar onbekende spelers beter maakt en supporters die ook bij verlies geen meppen geven maar positief blijven.

Die fouten opt veld stellen niets voor
Met wel een gans scoutings apparaat en werking van Brighton waar geen enkele andere Belgische ploeg tegenop kan. Nu niet flauw doen hé dat alles zogezegd alleen met de eigen middelen is.

Zoals ik al langer aangaf, Genk heeft de ervaring niet om uit dit dal te komen. Karetsas is nog te groen om iedereen op sleeptouw te nemen, doodnormaal op die leeftijd. De rest van de ploeg mankeert eveneens ervaring of kwaliteit. Iets de weinig diepte in de kern.

Nu zien of Union dat trauma van zich af kan werpen maar ik vrees dat Brugge te sterk is. Maar ik zie Union een beter gevecht leveren dan Genk. Volgend jaar zie ik Genk wel vlotter iets als dit verwerken.

Zoals ik al langer aangaf, Genk heeft de ervaring niet om uit dit dal te komen. Karetsas is nog te groen om iedereen op sleeptouw te nemen, doodnormaal op die leeftijd. De rest van de ploeg mankeert eveneens ervaring of kwaliteit. Iets de weinig diepte in de kern.

Nu zien of Union dat trauma van zich af kan werpen maar ik vrees dat Brugge te sterk is. Maar ik zie Union een beter gevecht leveren dan Genk. Volgend jaar zie ik Genk wel vlotter iets als dit verwerken.
Tis te hopen da we onze kern kunnen bijeenhouden en eventueel nog kunnen versterken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan