Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooral met twee van die goedkope penaltys
Wel twee correcte uiteindelijk. Die tegen Club was zelfs absoluut niet goedkoop, geen idee waar je dat vandaan haalt, want Vermant werd gewoon overduidelijk tegen de grond gewerkt nog voor de fase waarvan heel Genk denkt dat er werd gefloten.
Dat Genk ook met grote voorsprong de meeste penalties krijgt, vergeten we ook even.

Maar goed, los daarvan, van de wedstrijd vorige week en die nu tegen Union, kan je toch als Genk-man niet beweren dat je meer dan een 0/6 verdient?

Dat Genk ook met grote voorsprong de meeste penalties krijgt, vergeten we ook even.

Zelfs als dat zo is (wil statistieken wel eens zien), is dat ook gewoon logisch want de beste ploegen/meest aanvallende ploegen krijgen nu eenmaal de meeste penalty's. Dat is altijd zo. Totaal irrelevant voor uw punt.

Tjah, over en uit.. nog n seizoen en dan eindelijk die kut playoffs die er niet meer zijn.

Proficiat brugge, dit gaan ze niet meer weggeven
Jullie kunnen er echt wat van hoor. Club moet nog altijd spelen (in mijn ogen hun moeilijkste van allemaal). En mochten ze winnen is het alle 3 op een zakdoek.

Ja kom, ondertussen kunt ge als Genk supporter of speler toch wel ambetant worden van de scheidsrechter hoor. Al het dubieuze wordt ook gewoon in hun nadeel gefloten.

Goh, in playoff 1 moet je vooral knokken. Daarna pas voetballen. Zeker zo'n uitmatchen ist gewoon voetbal van de tegenstander eruit halen.

Lichte penalty vond ik ook. Ben eerder ook van het principe dat wanneer de bal weg is, die foute tackle geen invloed meer heeft
Anderzijds mag Genk dit jaar ook niet klagen over lichte penalty’s. Want zij hebben er ook al een deel gekregen dit seizoen.

Anderzijds mag Genk dit jaar ook niet klagen over lichte penalty’s. Want zij hebben er ook al een deel gekregen dit seizoen.

Dat klopt, dat ga ik niet ontkennen, maar dat is voor mij juist exact de reden waarom dat "aan het einde is het in evenwicht" gedoe complete BS is, aangezien sommige penalty's nu eenmaal veel crucialer zijn dan anderen, in de PO's bijvoorbeeld.

En ze hebben er (net zoals vele andere ploegen) ook vele niet gekregen natuurlijk.

Dat klopt, dat ga ik niet ontkennen, maar dat is voor mij juist exact de reden waarom dat "aan het einde is het in evenwicht" gedoe complete BS is, aangezien sommige penalty's nu eenmaal veel crucialer zijn dan anderen, in de PO's bijvoorbeeld.

En ze hebben er (net zoals vele andere ploegen) ook vele niet gekregen natuurlijk.
Tja. Als je nu gelijk aankomt met Brugge , heb je voordeel door een half punt meer. Dan is die lichte penalty zoals op Dender toch doorslag gevend. Dus kan je altijd zeggen

We hebben t aan onszelf te danken, vreselijke non-match weer, als ge dacht zo kampioen te spelen zijt ge niet goed vanboven.

Hopen dat gent sebiet n luis in de brugse pels kan zijn

Tja. Als je nu gelijk aankomt met Brugge , heb je voordeel door een half punt meer. Dan is die lichte penalty zoals op Dender toch doorslag gevend. Dus kan je altijd zeggen

Alles wat in de reguliere competitie gebeurt is minder cruciaal, dat weet jij ook. Het levert gewoon minder punten op en in de PO's gaat het zo vaak om de juiste flow.

Anyways. Op deze manier maakt dat ook allemaal niet uit, want Genk is gewoon niet goed genoeg.

En ik denk (niet zeker) dat dat half puntje niet eens zou uitmaken want als winnaar van de reguliere competitie zou je bij gelijke stand sowieso winnen.

Alles wat in de reguliere competitie gebeurt is minder cruciaal, dat weet jij ook. Het levert gewoon minder punten op en in de PO's gaat het zo vaak om de juiste flow.

Anyways. Op deze manier maakt dat ook allemaal niet uit, want Genk is gewoon niet goed genoeg.
Choken op de stress van de PO. Dat haal ik al een tijd hier aan maar volgens sommige Genk supporters hier zou dat totaal niet aan de orde gaan zijn. Wel : je ziet het weer

Choken op de stress van de PO. Dat haal ik al een tijd hier aan maar volgens sommige Genk supporters hier zou dat totaal niet aan de orde gaan zijn. Wel : je ziet het weer
Chocken zou ik da ni zozeer noemen, er is gewoon n gebrek aan plan als ons vloeiend spel niet lukt en wij tegen potige ploegen in de problemen geraken, t kan nog altijd alle kanten uit, stel dat union en club nu twee keer gelijk spelen en wij twee keer winnen tegen antwerp dan ligt t weer open

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan