Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die inconsistentie man. Ik heb er echt genoeg van. Ja, natuurlijk is er contact, maar hoe vaak worden er nog penalty's gegeven als iemand eerst gewoon kan afwerken? Ofwel doet ge dat altijd ofwel nooit. Zeer goedkoop dit.

Lijkt me toch een goedkope penalty. Kans was al voorbij
Ik blijf dat een zeer vreemde redenering vinden. Bal is weg, dus we mogen een fout maken? Een fout is een fout he, wat heeft dat er nu mee te zien dat de kans weg was?
Op het middenveld dan beter ook geen fouten meer fluiten, want daar was ook geen kans?

Ik blijf dat een zeer vreemde redenering vinden. Bal is weg, dus we mogen een fout maken?

Niet volgens de regels nee, maar het gaat om de inconsistentie. Dat wordt gewoon zelden gefloten in het voetbal als het een lichte fout is en de aanvaller gewoon helemaal niet gestoord werd in zijn afwerking.

Ge raakt m, so simpel is da, net als vorige week.

Maar die van union mogen maar blijven stampen en das allemaal ok :)
Union speelt altijd zo en worden daar idd opvallend weinig voor bestraft. Ik heb ook geen idee waarom die ooit de reputatie van sympathiek kregen. Misschien door het stadion en het publiek, maar door het spel zal het niet zijn.

Union speelt altijd zo en worden daar idd opvallend weinig voor bestraft. Ik heb ook geen idee waarom die ooit de reputatie van sympathiek kregen. Misschien door het stadion en het publiek, maar door het spel zal het niet zijn.
Goh, in playoff 1 moet je vooral knokken. Daarna pas voetballen. Zeker zo'n uitmatchen ist gewoon voetbal van de tegenstander eruit halen.

Lichte penalty vond ik ook. Ben eerder ook van het principe dat wanneer de bal weg is, die foute tackle geen invloed meer heeft

Tjah, die mist zn schot volledig en krijgt n cadeautje nadien in de vorm van n penalty..

Jammer dat onze scheidsrechters op ni veel trekken
Goh, in playoff 1 moet je vooral knokken. Daarna pas voetballen. Zeker zo'n uitmatchen ist gewoon voetbal van de tegenstander eruit halen.

Lichte penalty vond ik ook. Ben eerder ook van het principe dat wanneer de bal weg is, die foute tackle geen invloed meer heeft

Genk voetballend toch wel een pak minder dan een aantal weken geleden. En dat zie je nu toch al enkele weken die trend.
Je merkt ook aan hoe ze reageren op elke beslissing van de scheids dat ze serieus zenuwachtig op het veld staan. Union heeft dat nu ook wel iets in mindere mate.

Genk voetballend toch wel een pak minder dan een aantal weken geleden. En dat zie je nu toch al enkele weken die trend.

Steuckers blessure en nu vandaag ook nergens. Groot verschil gewoon. Als die niet goed is zoals vandaag bijvoorbeeld is die niets waard en enkel een probleem want die verdedigt niet mee.

0-2. Als Club vanavond wint vrees ik voor Genk dat het een strijd tussen Union en Brugge wordt, deze gaat toch pijn doen.

Tja mijn vrees van vorige week wordt werkelijkheid. In een mum van tijd van 1 naar 3 en dat is mentaal gewoon een enorme klap. Dit komen ze niet meer te boven deze PO's denk ik. Het is ook gewoon niet goed genoeg.

Tjah, over en uit.. nog n seizoen en dan eindelijk die kut playoffs die er niet meer zijn.

Proficiat brugge, dit gaan ze niet meer weggeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan