Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je dan als trainer niet eerst even wachten tot je de beelden gezien hebt alvorens daar belangrijke uitspraken over te doen?
Emoties na de match zijn begrijpelijk, maar we spreken hier wel over een ervaren man van zekere leeftijd, niet over een jongetje van 22. En wederom één die, volledig terecht, voor de play-offs nog aandacht vroeg voor respect.
???

Hij zegt dat hij twijfels had over die penalty fout van Sattelberger omdat hij vond dat er eerder een fout was op Sattelberger. Kan je over discussiëren, maar was sowieso al een penalty door de fout van Saddick ervoor waar hij niks over heeft gezegd.

Wordt gewoon echt van een mug een olifant gemaakt en iedereen vliegt er op als vliegen op stront. Maar dat is typisch PO's.

???

Hij zegt dat hij twijfels had over die penalty fout van Sattelberger omdat hij vond dat er eerder een fout was op Sattelberger. Kan je over discussiëren, maar was sowieso al een penalty door de fout van Saddick ervoor waar hij niks over heeft gezegd.

Wordt gewoon echt van een mug een olifant gemaakt en iedereen vliegt er op als vliegen op stront. Maar dat is typisch PO's.
Mocht hijzelf die brief niet geschreven hebben was dit geen onderwerp vermoed ik. En perfect te voorspellen, zeker met de PO's.

???

Jij vindt dan weer dan Peter VDB zeer streng was, terwijl hij het eigenlijk ook maar benoemt :wink:

Ik wil het ook helemaal niet opblazen, maar het klopt gewoon wel dat hij in zijn interview duidelijk zijn twijfels heeft bij de penalty en dat ook duidelijk benoemt. Dan stel je de beslissing van de scheidsrechter in vraag. Dat terwijl je eigenlijk nog niet eens alle informatie hebt. Je kan ook iets zeggen in de trend van: "Ik wil daar eerst de beelden nog eens van zien".

Maar inderdaad niet verder opblazen, dat is nu ook niet nodig.

Jij vindt dan weer dan Peter VDB zeer streng was, terwijl hij het eigenlijk ook maar benoemt :wink:

Ik wil het ook helemaal niet opblazen, maar het klopt gewoon wel dat hij in zijn interview duidelijk zijn twijfels heeft bij de penalty en dat ook duidelijk benoemt. Dan stel je de beslissing van de scheidsrechter in vraag. Dat terwijl je eigenlijk nog niet eens alle informatie hebt. Je kan ook iets zeggen in de trend van: "Ik wil daar eerst de beelden nog eens van zien".

Maar inderdaad niet verder opblazen, dat is nu ook niet nodig.
Inderdaad. En zelfs twijfels uiten is 1 ding maar "Of ik twijfels heb over die penaltyfase? Jij niet dan?" repliceren aan de journalist is nog extra laagje frustratie erin verwerkt.

Terwijl de mens eigenlijk doodgelukkig zou moeten zijn volgens de Genksupporters hier :oi22:

Op naar Genk - Club! Leuke duels met 2 ploegen die durven voetballen.

Het was natuurlijk te verwachten dat Fink zijn open brief snel een weerbots ging hebben, is dan vooraf ook gewoon een dwaze uitspraak als je nog niet bewezen hebt dat je een heel seizoen je bakkes gaat houden.

Evenwichtige match vond ik het nu ook verre van...

T was als genk fan zijnde idd verre van evenwichtig, twas weer spelen met de rem op had ik de indruk..

Als ge zo komt spelen op jan breydel krijgt ge t deksel op uw neus, al ist weer via n penalty in minuut 90 of niet..

Ik hoop vooral dat we voor de resterende wedstrijden terug uitgaan van onze eigen kracht ipv constant te anticiperen..

Ah, en ik al gaan zoeken op Sporza sinds wanneer jullie ook een Nilsson hebben, blijkt dat het gewoon een voornaam is. :rofl:
Ja dat wel maar je noemt toch niemand bij zijn voornaam als commentator. Dat is gewoon heel ergerlijk. Zelfs De Bilde zegt Angulo, en dat is ook niet het grootste licht

Coosemans zijn wekelijks fake momentje begint toch echt wel belachelijk te worden. Antwerp komt wat opzetten en hij heeft weer een blessure op een plek waar niemand bij is gekomen, bijkomend nog wat snelle wissels daardoor en hup. :laugh:

Coosemans zijn wekelijks fake momentje begint toch echt wel belachelijk te worden. Antwerp komt wat opzetten en hij heeft weer een blessure op een plek waar niemand bij is gekomen, bijkomend nog wat snelle wissels daardoor en hup. :laugh:
Is daarstraks aan zijn nek / schouder geraakt door Kerk toen die in de voeten dook. Denk dat het daar toch nog wel mee te maken heeft.

Nu oprechte vraag: wanneer gaat dit Anderslecht nog een match kunnen winnen dit jaar?

Is daarstraks aan zijn nek / schouder geraakt door Kerk toen die in de voeten dook. Denk dat het daar toch nog wel mee te maken heeft.

Nu oprechte vraag: wanneer gaat dit Anderslecht nog een match kunnen winnen dit jaar?
Wanneer beginnen de oefenmatchen voor 25-26? :unsure:

Ik zie ze tegen Antwerp of Gent wel nog iets pakken hoor.

Hoe doe je dat Als je geen kans bij elkaar kan voetballen?

Ik zie dat nog 0-1 worden
Vandaag kan er nog een bal verkeerd vallen, maar het zou wel wreed onverdiend zijn ondertussen.
Er is nog de terugmatch en 2x Gent zeker?

Nu, die fout op Odoi is er toch echt niet naast en die fluit zelfs niet. :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan